Pliesie incognito?

Ooze

Die hard MF'er
27 nov 2002
510
1
Vanmorgen op de A50 bij Oss zag op de "tegemoetkomende weghelft" twee donkerrode Pans rijden. Witlederen jacks, witte systeemhelmen.

Pliesie denk je?
 
spiegels, hoofd omdraaien, opstaan.. :+ Mogelijkheden zat om ook naar de andere kant van de weg te kijken.. zelfs over de vangrails heen :)
 
Kunnen we die niet maken met net MF.nl erop? Dan kunnen we elkaar voortaan ook herkennen als we elkaar tegemoet rijden...
 
Kunnen we die niet maken met net MF.nl erop? Dan kunnen we elkaar voortaan ook herkennen als we elkaar tegemoet rijden...

Goed plan! Moet je wel een vlag hebben van het formaat nederlandse vlag.... met de snelheden die wij plegen te bezigen kun je hem al snel over het hoofd zien... dan staat ie strak naar achteren ipv omhoog
 
er schiet mij iets te binnen over een vlag over het hoofd en n@#ken voor het vaderland... maar dat heeft hier nix mee te maken denk ik :X

toch?
 
er schiet mij iets te binnen over een vlag over het hoofd en n@#ken voor het vaderland... maar dat heeft hier nix mee te maken denk ik :X

toch?

Oke.. bij deze is het officieel (vlag erbij enzo.. trompetgeschal):

Dit topic gaat nergens over!
 
Dat was: met de vlag in de hand, nevken voor het vaderland!

Dat maakt zo'n vlag wel heel interessant. Moet wel een stevige stok zijn, voor op de motorfiets. ;)
 
Dat was: met de vlag in de hand, nevken voor het vaderland!

Dat maakt zo'n vlag wel heel interessant. Moet wel een stevige stok zijn, voor op de motorfiets. ;)


kweet niet wat jij allemaal kan op een motor... ben wel benieuw hoe je dat doet, met een stevige stok, een vlag enzo... zeg maar...
 
maar om ff ontopic te reageren..

ja, zou kunnen... en misschien ook weer niet.... had je ze het ff moeten vragen :P
 
maar om ff ontopic te reageren..

ja, zou kunnen... en misschien ook weer niet.... had je ze het ff moeten vragen :P

Even schreeuwen naar de overkant van de snelweg.. of een groot bord meenemen volgende keer en daarop schrijven "Pliesie?"
 
Even schreeuwen naar de overkant van de snelweg.. of een groot bord meenemen volgende keer en daarop schrijven "Pliesie?"


FF vol gas terug rijden naar de vorige afslag om ze vervolgens daar naar de andere zijde van de snelweg gaan en ze daar ff aan spreken??
 
Terug
Bovenaan Onderaan