Plizie op de motor?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marreke

Die hard MF'er
1 okt 2016
565
509
Ik heb net wat filmpjes zitten kijken over wat de motorplizie zou moeten kunnen. Da's droevig, ik kan wat zij moeten kunnen al beter met een gewoon A'tje. Echt geen rocket-science. Dat zat al in mijn opleiding en er werden geen vragen over gesteld. Je kreeg commentaar als je het fout deed.
 
Is dat in Belgie??? Ik weet dat ze in NL een gedegen motoropleiding krijgen. Het is ook wel een ding dat je behoorlijk moet kunnen samenwerken als je met je team bijvoorbeeld een begeleiding doet.
 
Misschien de verkeerde filmpjes gezien..

1661101401805.png
 
Okee... Naja, voor wat ik in het echte leven heb waargenomen heb ik toch echt wel respect voor hun kunnen...
Ik ben wel eens bezig geweest met een actie, ik dacht wel even een agent eruit te kunnen rijden met m'n cb500f. Hij reed op een ouwe R75 boxer.
Ik kon doen wat ik wou, zelfs rijden door steegjes en zo, maar hij zette me wel mooi voor lul met z'n boxer twin. En ik maar denken dat ik een stukkie kon sturen, nou, niet dus. Dit was wel begin jaren 80, dat soort acties heb ik erna niet meer gedaan. Je kan denken dat je goed kan sturen @Marreke, maar je legt het echt af tegen een gedegen opgeleide motoragent, geloof me.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan