Hollender
MF veteraan
Als ik het gas loslaat, als de motor op temperatuur is, dan ploft hij nogal in zijn uitlaat. Eigenlijk vind ik dat wel geinig. Maar nu zei me laatst iemand dat dat een teken is dat de kleppen gesteld moeten worden. Klopt dat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Kon die iemand ook horen welke klep te strak en welke te ruim stond?Als ik het gas loslaat, als de motor op temperatuur is, dan ploft hij nogal in zijn uitlaat. Eigenlijk vind ik dat wel geinig. Maar nu zei me laatst iemand dat dat een teken is dat de kleppen gesteld moeten worden. Klopt dat?
Kon die iemand ook horen welke klep te strak en welke te ruim stond?![]()
Nope. Maar er word veel gezegd, daarom vraag ik het liever hier waar ik een betrouwbaarder antwoord krijg.
Kweenie, is het een 4takt of een 2takt?Als ik het gas loslaat, als de motor op temperatuur is, dan ploft hij nogal in zijn uitlaat. Eigenlijk vind ik dat wel geinig. Maar nu zei me laatst iemand dat dat een teken is dat de kleppen gesteld moeten worden. Klopt dat?
Als je tijdens het rijden de killswitch aan uit drukt krijg je beetje t zelfde effect. Voor zover ik weet niet heel schadelijk
Nu dat er een Delkevic dempertje op zit roffelt hij er vrolijk op los.
Of ergens een lekkage in je uitlaatsysteem
Als je tijdens het rijden de killswitch aan uit drukt krijg je beetje t zelfde effect. Voor zover ik weet niet heel schadelijk
Met injectie kan je dat dus vergeten.Als je tijdens het rijden de killswitch aan uit drukt krijg je beetje t zelfde effect. Voor zover ik weet niet heel schadelijk
Knallen doet'ie niet, ploffen en rommelen des te meer. Bougies zouden in principe nog niet slecht mogen zijn, zitten er pas 2000 km in. Brandstof mengsel dat niet deugd, tjah, dat kan altijd.
Ik zal eens proberen om er een filmpje of geluidsfragment van te maken, zodra dat kl*teweer hier wat verbeterd.