Vandaag mijn motor even weg gebracht om carbs te synchroniseren en iemand had gezegd dat hij waarschijnlijk te arm afgesteld stond.
Probleem was dat als ik na flink doortrekken op de motor uit liet lopen dat de uitlaat af en toe een enorme knal geeft. Schijnt dus volgens de dealer niet te arm te staan en nu is de vraag dus wat is het wel?
Enige wat hij kon verzinnen dat het een klep is die dampen terug het luchtfilter in blaast niet goed werkt waardoor er dampen in mijn uitlaat komen die dus na verbranden.
Iemand een idee wat het is en hoe het verholpen kan worden?
Probleem was dat als ik na flink doortrekken op de motor uit liet lopen dat de uitlaat af en toe een enorme knal geeft. Schijnt dus volgens de dealer niet te arm te staan en nu is de vraag dus wat is het wel?
Enige wat hij kon verzinnen dat het een klep is die dampen terug het luchtfilter in blaast niet goed werkt waardoor er dampen in mijn uitlaat komen die dus na verbranden.
Iemand een idee wat het is en hoe het verholpen kan worden?