Ploffen uit de uitlaat

BandY

MF veteraan
17 apr 2008
39.838
12.319
Hoorn/Lelystad
Ha samen,

De laatste tijd ploft mijn Virago 750 een beetje uit de uitlaat als ik rij en het gas dicht doe en als hij heet is iets meer.

Roept u maar en alvast bedankt. :W
 
te rijk afgesteld

is benzine die ontploft in de uitlaat, misschien loopt ie op 3 cilinders of loopt een cilinder maar half

het is alleszins benzine (of olie...) die naknalt in de uitlaat
 
heb ik ook

ik zelf denk dat het bij mij door wat valse lucht komt de hij uit mijn uitlaat trekt

heb deze ingekort en zo goed mogelijk proberen te dichten ,maar niet helemaal gelukt.

ga er niets aan doen ,vind het wel een lache geluid bij het afremmen
 
Ha samen,

De laatste tijd ploft mijn Virago 750 een beetje uit de uitlaat als ik rij en het gas dicht doe en als hij heet is iets meer.

Roept u maar en alvast bedankt. :W

Jullie verdienen een vingerplant, *O*

Inderdaad de aansluiting van de voorste uitlaatbocht op de demper lekt een klein beetje, ik kwam er eigenlijk achter toen ik vanuit stationair het ges helemaal open draaide (nee niet voor een weelie)

Toen hoorde ik splets (ff heel snel hardop zeggen en je hoort wat ik bedoel) ff met mijn hand langs de verbinding gegaan bij lopende motor en ik voelde een beetje lucht en zag ook een zwart spoortje.

Zit daar een pakking tussen??

Bedankt allemaal, heb mijn MF sponsoring er weer uit dit jaar.


Eerlijk zeggen,..................................wie heeft allemaal heel snel splets gezegd. _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan