plotseling vermogen verlies Bulldog

ArjanKoerts

Rookie
3 jul 2016
6
0
Farmsum
Tijdens het rijden verliest mijn Bulldog soms plotseling vermogen, vooral na het opschakelen.
Dan valt ook de weerstand ik de gashendel weg en heb ik nog ongeveer 30% van het vermogen.
Het vermogen en de weerstand komen ook zomaar weer terug, het geluid van de motor veranderd ook. een vriend vertelde dat waarschijnlijk de carburateur smerig is, ik heb van die reiniging zooi door de benzine gegooid en ben een tijdje gaan rijden (ongeveer een halve tank verbruikt) het probleem is er nog steeds. heeft iemand een idee wat het kan zijn?
 
Ik ken de motorfiets niet maar heeft deze een electronisch gasbedienining?
Kan me dan voorstellen dat de electronica voor enige weerstand gaat zorgen zodat het wat natuurlijker aanvoelt?????

Als dat dan wegvalt of storing krijgt gaan de gaskleppen misschien ook niet open?????
 
het is allemaal mechanisch en inderdaad voelt het als of er een gasklep niet open gaat, soms moet ik helemaal terug schakelen en dan doet ie het ineens weer. bij een constante snelheid blijft hij het gewoon doen.
 
het is allemaal mechanisch en inderdaad voelt het als of er een gasklep niet open gaat, soms moet ik helemaal terug schakelen en dan doet ie het ineens weer. bij een constante snelheid blijft hij het gewoon doen.
Als je verder wilt komen, moet je naar dingen op je motor gaan kijken ipv internet :Y

Check dus alles van handvat tm carburatie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan