Pluimpje voor Arai :)

Orpheus

MF veteraan
Donateur
9 jul 2002
26.658
2
Lienden
Hoewel ik weet dat het hier een goede gewoonte is om zoveel mogelijk alleen je negatieve ervaringen te melden, wou ik nu toch maar es iets positiefs posten. :)

Van mijn Arai NR-5 was het kinbandje stuk. Het uiteinde was helemaal gerafeld. Zelfs zo erg dat ik het drukknoopje wat daar hoort te zitten al verloren was. Ik er dus mee terug naar Termaat (waar de helm vandaan kwam). Helaas, daar konden ze er niks aan doen. Ze konden 'm wel voor me opsturen, dan zou het gratis gemaakt worden (helm is kleine 2 jaar oud), maar dan zou ik 'm een week of 2 kwijt zijn. Wel zeiden ze ook nog dat er de volgende week een Arai dag zou zijn, met een Arai service trailer erbij en dat ik dan misschien meer kans zou hebben.
Afijn, ik een week later terug. Maar helaas, die man in die trailer had ook niet de spullen om dat te fixen. Hij kon 'm wel voor me opsturen, maar... Nou ja, jullie snappen het. Wat ie nog wel zei was dat ik eventueel ook gewoon ff een afspraak kon maken bij Arai NL om het ter plaatse te laten maken.

Dat heb ik dus vandaag gedaan. Vanmorgen gebeld, kon vanmiddag terecht. Vanmiddag ben ik dus naar Arai gereden (in Hoevelaken). Nog geen kwartier later stond ik alweer buiten, mét een gratis nieuw bandje. *D En in de tussentijd ook nog een koppie koffie gehad.

Al met al top service, voor iets wat toch een slijtage onderdeel is. :}
 
Laatst bewerkt:
Hoe heb je daar een afspraak kunnen maken?

(bvb telefoonnummer)

Wel handig voor degenen onder ons die ook zoiets overkomt. Dan hoef je dus je helm niet 2 weken in te leveren.
 
Hoe heb je daar een afspraak kunnen maken?

(bvb telefoonnummer)

Wel handig voor degenen onder ons die ook zoiets overkomt. Dan hoef je dus je helm niet 2 weken in te leveren.
Gewoon ff gebeld. :)

Van De Telefoongids:

Arai Helmet (Nederland) BV

Zuiderinslag 10
3871MR Hoevelaken
Tel: 033 2580535
Fax: 033-2580648
 
Om effe negatief te eindigen: ik had niet anders verwacht, zo'n dure helm, natuurlijk wordt dit gratis vervangen!

toch netjes van ze ;)

Gr.

B.
 
de service van arai is toch altijd al geweldig geweest? temminste. dat hoor ik links en rechts van arai bezitters. maar goed, is natuurlijk altijd leuk te horen wanneer iemand weer eens goed wordt geholpen!
 
ik heb 2 maand geleden ook een Arai systeemhelm aangeschaft *D .. niet dat ik zo gek ben van systeemhelmen maar dat ding eff openzetten om je zonnebril makkelijk op te zetten is altijd fijn :)

:} Arai :}
 
Vreemd dat die kinbandjes van een NR5 zo snel gaan rafelen. Ik heb mijn RX7 al 4 jaar in gebruik en niks mis met het kinbandje.

ik heb 2 maand geleden ook een Arai systeemhelm aangeschaft *D .. niet dat ik zo gek ben van systeemhelmen maar dat ding eff openzetten om je zonnebril makkelijk op te zetten is altijd fijn :)

:} Arai :}

Dus je hebt gekozen voor een systeemhelm vanwege een zonnebril????????
 
Keurig hoor, die mensen begrijpen tenminste wat service is.

Zelf heb ik het anders meegemaakt. Ik heb mijn BMW systeem 4 helm bij de (BMW) dealer gekocht (zal geen namen noemen) samen met mijn nieuwe Beemer, intercom, zelfde helm voor duo. Kortom, voor toch een respectabel bedrag spulletjes aangeschaft.

Na een jaartje ongeveer kom ik er achter dat het kleine ventilatieklepje boven het vizier is verdwenen. Waarschijnlijk heb ik onder het rijden geprobeerd om dit schuifje open te zetten (terwijl 'ie al open was) en heb ik denk ik iets te hard gedrukt. Klepje weg dus.
Nieuwe bestelt (nog wel even opgemerkt dat ik het wel vreemd vond dat dat bij zo'n prijzige helm kan gebeuren). Na een paar dagen is het klepje binnen en mag ik (voor zover ik me herinner) iets van €4 afrekenen voor zo'n pietluttig klepje. |(
Nou lig ik echt niet wakker van die 4 euri, maar als dealert zou ik het gewoon zonder kosten hebben meegegeven (excuses voor het ongemak mag, maar hoeft niet).
Kijk, dan snap je het en doe je aan klantenbinding.
 
inderdaad triest om nog even 4 euro voor zo'n goede klant in rekening te brengen.
 
Vreemd dat die kinbandjes van een NR5 zo snel gaan rafelen. Ik heb mijn RX7 al 4 jaar in gebruik en niks mis met het kinbandje.Dus je hebt gekozen voor een systeemhelm vanwege een zonnebril????????


uuh 1 van de dingen, het was een fijne helm en hij was in de aanbieding met 50% korting. tja.. dan is de keuze gauw gemaakt hoor.. :)
 
hier is me Aroih! helm.. heb maar even een foto ervan gemaakt.

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan