Pluimpje voor HJC

ZX-12Rob

MF veteraan
31 mrt 2004
5.933
0
Nederland
In vervolg op het topic Pluimpje voor Arai :) van Orpheus, wil ik mijn waardering uitspreken voor de junior helmencollectie van HJC.

Nu kan mijn zoontje van 3 legaal achterop mijn ZX-12R. (Weliswaar voor een ritje om de hoek) Maar ook met zijn eigen motor rijdt hij het liefst met helm. Prachtige motorhelm van echt goede kwaliteit. Klasse HJC :} Het is trouwens de HJC CL14Y (van Youth)
full
 
Hier wat beter zicht op de MF-sticker.

Oh Baksteen, zijn nummerplaat heeft ie weggeklapt i.v.m. de vele flitskasten in onze buurt! ;)

full
 
FF de link bekeken, maar waar koop je zoiets :?
Cool fietsie en piloot :}

Tja, das een goeie. Ik heb hem via internet besteld bij een duitse speelgoedzaak. Was vorig jaar € 169 inclusief verzendkosten. Maar die zaak verkoopt ze nu niet meer volgens mij. Ook heb ik via die zaak een superdeluxe traptrekker met aanhanger gekocht. Alles was heel snel verstuurd. (Binnen een week in huis) Inmiddels verkopen ze volgens mij alleen nog via Ebay. Het internetadres is http://www.wheeltoys.de (www.wheeltoys.de)

Een dealer in Nederland kon ik vorig jaar niet vinden ;( Blijkbaar is :] voor kinderen hier niet zo populair.

Als je interesse hebt, misschien een mailtje naar Wheeltoys in Duitsland of anders Injusa. Ze zitten in Spanje. Je kunt heen met het vliegtuig, maar op één accu red je het niet terug naar Nederland te rijden. :+
 
hij rijdt je zeker zoek op zijn eigen fiets en dat kan je niet hebben met je zx-12r-etje :+

Tja, hij doe dingen met zijn motor die ik nog niet durf met de mijne: Stoppies (noemt hij terecht remmen op het voorwiel), burnouts (noemt hij banden stomen of roken) en de voetrem bedienen met zijn hand. (Heeft hij Christian Pfeiffer zien doen op een filmpje van het WK stuntrijden 2003 in Tjechië)

Wheelies doen we allebei wel *D

Ik ben trouwens al aan het rondkijken voor een benzine motor voor volgend jaar of zo.

Zit nog te twijfelen tussen een pocketbike
MVC-432F.jpg


of een crosser (KTM),
50-SX-Pro-Junior_b.jpg


waarschijnlijk het laatste!
 
Tja, das een goeie. Ik heb hem via internet besteld bij een duitse speelgoedzaak. Was vorig jaar € 169 inclusief verzendkosten. Maar die zaak verkoopt ze nu niet meer volgens mij. Ook heb ik via die zaak een superdeluxe traptrekker met aanhanger gekocht. Alles was heel snel verstuurd. (Binnen een week in huis) Inmiddels verkopen ze volgens mij alleen nog via Ebay. Het internetadres is http://www.wheeltoys.de (www.wheeltoys.de)

Een dealer in Nederland kon ik vorig jaar niet vinden ;( Blijkbaar is :] voor kinderen hier niet zo populair.

Als je interesse hebt, misschien een mailtje naar Wheeltoys in Duitsland of anders Injusa. Ze zitten in Spanje. Je kunt heen met het vliegtuig, maar op één accu red je het niet terug naar Nederland te rijden. :+

Okay thanx :}

Leuk cadeautje voor haar 3e verjaardag :)
 
Laat ik met het belangrijkste beginnen: wat een leuk kereltje!

En dan die bike. Prachtig :}
Zie ik nu goed op de site dat dit motortjes zijn met een accu (battery)?
 
Terug
Bovenaan Onderaan