png afbeeldingen worden geweigerd

LePensZeur

MF Frietkraam
28 okt 2004
17.772
9.077
Op reis
Facebook
ik kan geen png afbeeldingen in een post plaatsen, dan krijg ik een 'oops'melding.

is hier een reden voor of kan het verholpen worden ?
 
Test png

MF-192.png
 
panda.jpg


@Duderuud , de png die als jpg lukt heb ik toegevoegd , het komt regelmatig voor dat ik deze melding krijg, maar het is dus niet bij alle png's ?
 
Hotlinken met [img ] bladiebla [/ img]

lukt niet inderdaad, terwijl als ik bovenstaande post edit zie ik wel die afbeelding.

Die afbeelding staat op het web als png , als ik m opsla heet het ineens een webp, dat zal firefuck wel doen.
 
Ducati_side_shadow-fs8.png


Kijk, een png uploaden naar MF gaat gewoon, dus ten alle tijden opslaan vanaf het web en op MF uploaden, ook als het jpg's zijn. Dan heb je meteen de garantei dat je over 3 weken ook nog het plaatje bij het praatje hebt. MF is zeer consistent met afbeeldingen
 
sorry voor de vele posts maar ik ben ook maar aan het experimenteren.

@LePensZeur , het paperclipje onderin ken je dus, waar "voeg bestand toe"

Dat bestand is geen wapenstilstand, dat gaat niet lukken nop MF maar een bestandje vanaf je computer
 
Bepaalde PNG's worden niet herkent , anderen weer wel. bij het omzetten naar een .jpg werkt het sowieso.
aangezien ik de niet herkende png's ook niet als bijlage kan doen moet ik ze ergens neer gaan zetten of verwijzen voor iemand om ze te downloaden en dan zelf proberen te posten.
 
im-not-a-bird-expert-but-i-guess-there-are-20346347.png


en een andere png doet het wel.
de eerste verandert na het uploaden naar google foto's in een webp , daar krijg ik iig de melding dat die extensie niet ondersteunt wordt.

maar aangezien de meest stompzinnige digitale dingen tegenwoordig grof geld opleveren zal het wel de zoveelste kopieer en plak beveiliging zijn.
misschien is het smartphone weer geen probleem, wat dan weer afhangt van apple of android, ga dr maar aanstaan :P
 
bij het omzetten naar .jpg (met paint) wordt er ook altijd gevraagd of je wel wil opslaan ivm minder helderheid en dat zie je ook veranderen.

Het is ook niet onoverkomelijk maar voor topics met veel afbeeldingen word de drempel om iets te plaatsen wel hoger als een afbeelding niet gewoon er heen gesleept kan worden.
 
er heen gesleept kan worden.
Er schijnt een onderscheid te zijn van waar je sleept. Niet alle afbeeldingen kan je naar een nieuwe post slepen maar het is wel afhankelijk van de lokatie waarvandaan je sleept.

Ik kan er nog steeds geen vinger achter krijgen wat je nou bedoelt.
 
mf png fout.jpg



Ik heb de png die ik dus niet op mf kan zetten, oook niet als bijlage gezipt en als bijlage toegevoegd ( met nog een bestand omdat ik dacht dat zippen anders niet werd gegeven als optie).

bij bijvoegen van een niet werkende png als bijlage word dus ook geweigerd omdat het niet als een afbeelding word gezien.
 

Bijlagen

  • female birds.zip
    1,1 MB · Weergaven: 4
Laatst bewerkt:
Ja dat gebeurt hier ook, ik heb trouwens hetzelfde met MP4 tjes. Ik moet sommige door mijn videoediter halen om ze voor MF leebaarte maken, en dan gaan ze van MP4 naar MP4
 
Op W7 wordt het bestand ook niet herkend, die andere kist op W10 deed het wel maar ook op MF zetten ging niet.

Het lijkt zo dat sommige png en mp4 een nieuwer formaat kennen. Jammer maar helaas

1622130718197.png
 
Ik ga eens kijken of ik het kan reproduceren. Het kan een browser issue zijn (vooral Safari doet wel eens moeilijk).
 
Terug
Bovenaan Onderaan