Poca en Rico: BEDANKT!:)

Fabian

MF veteraan
27 jan 2002
4.483
0
Rijsbergen
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
:} Poca en Rico OLE OLE!! :} :} :} :} :} :} :} :}
:} Poca en Ricooo OLE OLE!!! :} :} :} :} :} :} :} :}
:} Poca....en....Rico... :} :} :} :} :} :} :} :}
:} Poca en Rico OLE OLE!!!! :} :} :} :} :} :} :} :}
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

Thanx 4 the kneesliders!! Ze zijn echt vet! nou nog aan de grond ermee, en vonken zullen ze dan! *D
 
Laatst bewerkt:
Zijn dat sliders met vonkies? Als je maar niet hetzelfde doet als met je vorige motor, dan kan je hem beter met de mijne ruilen :]
 
Oh, hebben we iets gemist?

k had het zelf ook bijna gemist...was al onderweg naar huis, stond te tanken gaat mn gsm, Poca of ik es ff heeeeel snel terug wilde komen want ze had een verrassing voor me *D tsja, dan rij je wel terug he :}
 
Waren Rico en Poca er ook? No offence hoor, maar ik heb geen flauw idee hoe die er uit zien. Heb wel enkele dames gezien, ongetwijfeld was Poca er één van.

Poca had een zwart pak aan, zwart haar en een brilletje en een RS250 en Rico een rood Ducati pak en een ZEER strakke Duc..WOW :} daar buig ik voor!
 
De Duc was strak maar Poca's RS is ook wel een geinig ding om te zien net als Poca zelf trouwens ;)
 
Laatst bewerkt:
Geen dank! :}

Jij bedankt! Voor je goedheid, zo vind je er geen 2e
sb01-happy.gif


Hoop dat je de kleur goed vindt en nu maar oefenen :] knietje aan de grond!!!!

m08-party.gif


Zijn we allemaal blij!
 
Op zaterdag 06 april 2002 19:30 schreef Jarno v.d. Hurk het volgende:
De Duc was strak maar Poca's RS is ook wel een geinig ding om te zijn net als Poca zelf trouwens ;)

Om te "zijn"....

Yammie snapt het wel, ook al zijn zijn verstandkiezen eruit gehaald :+
 
Dus eigenlijk appaus voor jezelf Fabian!!!

LOL.gif


*D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D

Trouwens ook leuk om ienimienie eens gezien te hebben!
 
Laatst bewerkt:
Op zaterdag 06 april 2002 19:50 schreef - Pocahontas - het volgende:Met die geel/zwarte soes. Leuke meid :) gezellig mee gekletst.

Vond het ook gezellie om met je kletsen, ik hoop dat ik je nog vaker tegen ga komen, zou tof zijn.

Fabian, hele leuke kneesliders maarre dat uitlaatje van je mag er ook zijn. Ik heb er nog een nodig, mag het.............. :)
 
Vond het ook gezellie om met je kletsen, ik hoop dat ik je nog vaker tegen ga komen, zou tof zijn.

Fabian, hele leuke kneesliders maarre dat uitlaatje van je mag er ook zijn. Ik heb er nog een nodig, mag het.............. :)

ehm...ehmmm....ehmm....NEE! *D

maar wat voor een heb je besteld???
 
Laatst bewerkt:
Ik laat er dinsdag ook mijn J&S-jes opleggen. Hopelijk een beter geluid dan dit. Dit is 3x nixxx :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan