Pocketbike.. help!

Marshaha

Rookie
12 nov 2004
3
0
Weert/Stramproy
Hallo,
ik ben net nieuw hier, maar dacht mss kan ik mijn vraag hier stellen.
jullie hebben er vast verstand van *D

Mijn vriendje wordt (pas in feb.) 30, en ik wil hem graag een pocketbike cadeau doen,
maar heb natuurlijk geen verstand van die dingen, en ben ook op zoek naar een zaak hier in de buurt als ff kan die meer keus hebben en me dus ook kunnen adviseren.
Waarschijnlijk wil ik een zwarte, omdat mijn baas die dan wel wil airbrushen (als ik het lief vraag dan he).
Hij (mijn vriendje) heeft het al vaker gedaan dat pocketbiken in Hasselt (B) geloof ik, en karten doet hij wekelijks.
 
ff tussendoor, ik denk dat je vriendje is wezen monobiken, niet pocketbiken. Een pocketbike is nog een maatje kleiner dan een monobike.


maar wel leuk :P
 
Welkom,

Als ik je een tip mag geven: gebruik de zoekfunctie even. Je komt dan topics tegen die echt helemaal over pocketbikes gaan.

Suc6
 
Helaas zijn goeie échte pocketbike's best duur...
Voor top merken als polini/blata of grc betaal je voor 2ehandsen al gauw over de 1000 euro..
Er zijn tegenwoordig erg veel "made in taiwan" pocketbike's te krijgen..Die kan je vinden voor een prijs van rond de 300/400 euro..
Deze hebben een stuk minder vermogen en kwalitatief kunnen ze ook niet tippen aan de "merk" pocketbike's..
Dan heb je ook nog de zelfbouw minibike's . Deze zijn er in allerlij verschillende kwaliteits categorieën..Dit is alleen beetje moeilijker te scheiden voor niet kenners..

Mijne is ook te koop , vraagprijs is 400 euro. ( zelfbouw dus)
mini2.jpg
 
van mij wel.

kunnen ze mij er niet op aankijken :P

Maar je kunt voor 400 euro een hele leuke pocketbike hebben.
Hetis inderdaad geen blata maar deze kosten dan ook geen 2500 euro. Ik vind de prijs /kwaliteitverhouding goed tot zeer goed afhankelijk van het model. Er zijn er ook waarvan ik dat niet vind en deze verkoop ik dan ook niet !
 
van mij wel.

kunnen ze mij er niet op aankijken :P

Maar je kunt voor 400 euro een hele leuke pocketbike hebben.
Hetis inderdaad geen blata maar deze kosten dan ook geen 2500 euro. Ik vind de prijs /kwaliteitverhouding goed tot zeer goed afhankelijk van het model. Er zijn er ook waarvan ik dat niet vind en deze verkoop ik dan ook niet !
[
/quote]

Dat bedoel ik, ik heb er voor 375,- Leuke dingen van een zeer behoorlijke kwaliteit. Stevig en rap.
 
Alst snel moet zijn zou ik het bij een polini blokje houden. Heb iemand daar veel tijd in zien steken en het klinkt feller dan wat ik ooit eerder gehoord had. Té snel voor zo'n klein ding ook! bijna 2kg/1pk.. 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan