Pocketbike race's op parkeerterreinen

Hebben jullie interesse in een PB race

  • Ja

    Stemmen: 23 92,0%
  • Nee

    Stemmen: 2 8,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
Wat zoek je precies :? www.v-com.nl hebben ze veel parts. Zoieso alle orginele onderdelen en veel tuning parts

Ok... dit heb ik nodig:
- Zocchi 130 grams koppeling (carbon shoes)
- Zocchi 80mm koppelingsdrum
- Zocchi 6t pinion
- Zocchi lagerset voor koppelingsdrum
- Pinion removal tool

- 6,5" slicks voor en achter

- 17.5mm dellorto carb
- blata 17,5mm luchtfilter
- blata / replica 17,5mm inlaatspruitstuk

- Bouten om remklauwen te monteren (kapot gedraaid... pisbakken staal/alu)
- Bouten om remklauwen aan voorvork te bevestigen (kapot gedraaid... pisbakken staal/alu)

Totaal: +/- 330 euro

Bij v-com hebben ze idd veel originele onderdelen... laten dat nou juist de onderdelen zijn die ik niet wil ;)
 
Laatst bewerkt:
Ok... dit heb ik nodig:
- Zocchi 130 grams koppeling (carbon shoes)
- Zocchi 80mm koppelingsdrum
- Zocchi 6t pinion
- Zocchi lagerset voor koppelingsdrum
- Pinion removal tool

- 6,5" slicks voor en achter

- 17.5mm dellorto carb
- blata 17,5mm luchtfilter
- blata / replica 17,5mm inlaatspruitstuk

- Bouten om remklauwen te monteren (kapot gedraaid... pisbakken staal/alu)
- Bouten om remklauwen aan voorvork te bevestigen (kapot gedraaid... pisbakken staal/alu)

Totaal: +/- 330 euro

Bij v-com hebben ze idd veel originele onderdelen... laten dat nou juist de onderdelen zijn die ik niet wil ;)


heb ik dat ook nodig dan denk je (B)
 
heb ik dat ook nodig dan denk je (B)

Nee hoor... jij hebt alleen de bouten voor de remklauwen niet nodig... en tja... de rest is eigenlijk ook te vervangen met origineel spul natuurlijk, behalve de carb, en het filter. Het originele inlaatspruitstuk zou je nog kunnen opruimen tot 17mm. Dit zal echter niet makkelijk zijn om het dan netjes te krijgen. een origineel van Blata kost 50 euro!!! maarrr... StarTwin heeft me verteld dat ze bezig zijn met een kopie van het blata spruitstuk. Deze kopie zal ongeveer 15 a 20 euro's kosten. Scheelt weer natuurlijk. Ik ga er vandaag trouwens naar toe om een carb en filter te halen...

Ik ga binnenkort (lees: vandaag anders maandag) ff bellen met pocketbike.be want mailen schijnt niet te werken :z Daar hebben ze namelijk al het zocchi spul dat je nodig hebt voor een echt goede koppeling.
 
ben laatst in beverwijk geweest op de zwarte beurs en daar stond
zo'n knakker met pocketbikes voor €250. ( nieuw in doos)
't is dat mama d'r bij was anders stond er hier ook één..

110 kilo draagkracht moet net gaan als ik een weekje niet eet..
 
:Z

Wat duurt dat lang zeg het genezen van een gekneusde duim |( ... Maar tegen de tijd dat ik weer kan rijden is m'n pocketbike ook weer klaar *D . En dan zal het er toch echt een keer van moeten komen hoor.

De MF pocketbike race ;)
 
EarlyUC heeft afgelopen week de mijne meegenomen om eindelijk maar eens goed te laten afstellen :+
Hij vertelde ook dat je op de uithof in den haag elke zaterdagochtend kunt minibiken. Als ik m'n minibike weer terug heb prik ik wel een datum, topicje openen en dan gaan we daar wel een keer minibiken 8-)
 
EarlyUC heeft afgelopen week de mijne meegenomen om eindelijk maar eens goed te laten afstellen :+
Hij vertelde ook dat je op de uithof in den haag elke zaterdagochtend kunt minibiken. Als ik m'n minibike weer terug heb prik ik wel een datum, topicje openen en dan gaan we daar wel een keer minibiken 8-)

Goed plan :]
 
EarlyUC heeft afgelopen week de mijne meegenomen om eindelijk maar eens goed te laten afstellen :+
Hij vertelde ook dat je op de uithof in den haag elke zaterdagochtend kunt minibiken. Als ik m'n minibike weer terug heb prik ik wel een datum, topicje openen en dan gaan we daar wel een keer minibiken 8-)


Goed idee!
 
minibiken op de uithof indoor kartbaan op zaterdag van 9.30 tot 12.30 en vanaf deze week ook op dinsdag avond tot 21.00 .
komend weekend demo races in de uithof.

bij vd ende karting in poeldijk kan je elke zondag terecht :] :] :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan