poedercoaten

Hunebert

Die hard MF'er
18 nov 2006
456
64
Assen
Hallo
Ik wil mijn frame Yamaha FZR1000 exup 91er
laten poedercoaten
Wie heeft er ervaring met coaters in de omgeving Assen
Wemalin
 
geen ervaring

maar ik denk als je een groot bedrijf zoek je het altijd wel nejtes terug krijgt
en ik denk dat je het gewoon grijs of zwart wil hebben dit is helemaal geen probleem voor de meeste poedercoater's
heb m,n frame en sub frame van m,n ktm lc4 opnieuw laten coaten ziet er weer prima uit en gaat weer jaren mee

gouden gids
en
google
 
Ik heb slechte ervaring met poedercoaten, want je weet nooit wat je terug krijgt. Je moet echt wel een bedrijf hebben met een hart voor motorfietsonderdelen. Bij mijn uitlaat zaten er meer gaten in toen ik hem terugkreeg dan toen ik hem wegbracht. Wel mooie gepoedercoate gaten, dat wel.
 
NOVATEC net men velgen weer opgheaald 6 tientjes incl stralen coaten en aflkkaen binnen een week klaar topwerk. tis wel een socialie werkplaats dus doe der ff een zak of 2 gevulde koeken bij voor die jongens gaan ze helemaal uit hun dak, gaf mij ook weer een goed geveoel.

www.novatec.nl industrie:)
 
Vergeet niet dat je al je schroefdraadgaten moet beschermen door overal (oude) boutjes in te draaien. Ook gaten zoals balhoofd etc goed afdichten.
 
Alle gaten worden afgeschermd met bouten en de scharniergaten en balhoofdlagerschalen worden met 2mm schijfjes en draadeind bevestigd
dat is mij wel bekent
zie maar eens de lak uit bv m6 draad te krijgen
voordat je het in de gaten hebt knapt de tap
 
Terug
Bovenaan Onderaan