Poensgen terug in GP250

Dit geeft de criticasters van Katja overigens wel gelijk (bron:www.motograndprix.de):

Katja Poensgen kehrt in die GP-Szene zurück
Der Clou ist perfekt. Katja Poensgen wird 2003 an der WM 250 ccm teilnehmen. Dies teilte die Allgäuerin, die 2001 als erste Frau Punkte in der 250er-Klasse gewonnen hatte, in einem Newsletter mit. In diesem Jahr hatte die 26-Jährige kein Team gefunden. Mit wenig Erfolg nahm Poensgen an der deutschen Supersportmeisterschaft teil. Beim letzten Lauf in Hockenheim gelang ihr mit Platz 15 das beste Ergebnis.
 
des te triester is het dat een Janssen met pijn en moeite een gp start kreeg vorig jaar en zo'n muts uit duitsland met open armen wordt ontvangen door Dorna.

da's meten met 2 maten.
 
Nou we wachten in spanning af Erik!

Trouwens: Ocampa, 300 km schadevrij. :+
Je hebt de subtiele '' over het hoofd gezien, want IRL zie ik er natuurlijk niet uit.
Wat betreft schadevrij kan je me nu inhalen aangezien ik de komende 3 maanden waarschijnlijk niet zal rijden. Trouwens omdat ik nog wel eens wat verlies (http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/12973/singlepost/283480)vinden sommigen dat ik valsspeel. O-)
 
De toekomst van de duitse muts ziet er niet meer zo rooskleurig uit als enkele maanden geleden.

De deal met Molenaar is van de baan en het is maar de vraag of het 'nieuwe' team z'n zaken op tijd voor mekaar heeft. (zou er dan toch nog sprake van gerechtigheid zijn }) )

The day before yesterday I spoke to my new team boss, Mr Bartolini, .......


...It is a brand new team, who have to sort out many things before they can actually get a bike on a racetrack, and that is something I have no power over. It is a bit frustrating to see the other guys out there testing but I will get my chance and I am just happy to have it.
 
vandaag en gisteren heeft Katja deelgenomen aan de IRTA trainingen op Jerez, in het team van....................Arie Molenaar.

Ik snap er ondertussen nix meer van, maar 1 ding is wel duidelijk, met haar tijd van 1:55 (10 seconden langzamer dan de snelste tijd en 4 seconden langzamer dan haar teamgenoot Henk vd Lagemaat) bevestigd ze hiermee mijn stelling dat ze absoluut nix te zoeken heeft in de GP's.

Het zal dit jaar wel weer net zo'n grote flop worden als 2 jaar geleden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan