Poensgen zonder team

TTeun

MF veteraan
26 nov 2001
2.167
0
thuis
Las net op racesport.nl dat het Hardwick team ophoudt te bestaan (niet in de MotoGP trouwens). Overigens staat er ook dat ze het wat teams betreft moeilijk heeft ONDANKS haar resultaten. Welke resultaten :?
 
Ach denkt ze,wat dan nog.

misc.php


Bijlage: katja.jpg
 
Laatst bewerkt:
:} weg met katja :}
was dat niet die muts die op assen zelfs door onze \"kipje\" werd zoekgereden.

ze deed het inderdaad wel aardig in de supermono en in de superstock, maar ze heeft absoluut nix te zoeken in de 250cc.
Ik heb trouwens medelijden met haar teamgenoot van het afgelopen jaar. Tijdens ALLE wedstrijden was hij sneller dan kutja, maar alle media aandacht ging uit naar die muts.
:j :j :j :j :j :j :j voor allemaal die oversexte mediageilen journalisten
 
Ik vond het wel grappig om te zien dat ze later in het seizoen met een paraplu naast een 500cc-coureur op de grid stond (weet ff niet welke coureur dat was) - in leer uiteraard :)
 
Tja ik denk dat die leuk uitziende dame ons allemaal nog naar huis rijdt, dusse, een beetje sturen kan ze vast wel. ;)
 
Katja vlgd jaar niet meer in de GP\'s! Onderhandelingen met andere GP teams zijn op niets uitgelopen.
kijk Hier
Ik vind het toch wel jammer \ '(
Maar als ze vlgd jaar in de superstock op een GSX-R1000 diverse manlijke collega\'s naar huis rijd is ook wel leuk :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan