Poetsen leren pak

Ik maak hem schoon omdat hij van de winter de kast in gaat en er dan niet zo vaak meer uitkomt.. Heb hem daar dan liever schoon hangen.

Gebruik s' winters lekker warm textiel pak :)
 
Ik denk dat iedereen wel een manier kent om de buitenkant mooi schoon te maken, maar zijn er ook mensen die tips hebben om de muffe binnenkant weer lekker fris te krijgen?
- Voering eruit ritsen en die wassen.
- Alle bescherming eruit, binnenstebuiten trekken en paar dagen laten luchten.

:Y
 
Het invetten goed dik doen en dan met een haarföhn het vet vloeibaar maken. Dan zie je het vet zo de naden intrekken. ff met een doek napoetsen en klaar. Werkt echt toppie.

*O*
 
Ik denk dat iedereen wel een manier kent om de buitenkant mooi schoon te maken, maar zijn er ook mensen die tips hebben om de muffe binnenkant weer lekker fris te krijgen?
Schoon niet, maar nare geurtjes neutraliseert dit spul wel. Grijp ik altijd bij m'n ma uit het washok *O*
 
gister mijn pakkie ook gepoetst en ook mijn handschoenen. alleen hadden die wat ruzie met mijn leder reiniger. waardoor de witte laag van mijn geperforeerde leer losliet. hebben mensen nog tips om dat te herstellen?
 
ik gebruik speciale witte, voedende kleuring (merk: F!XX leather care) voor mijn witte gedeeltes, te krijgen bij tassen en lederwaarzaken, maar als de verflaag loslaat kun je daar denk weing mee, een goed merk pak kopen misschien......
Dit spul hebben ze trouwens in veel verschillende kleuren en zo houd je glad leder perfect op kleur en het leder is lekker soepel
 
een keer door een flinke regenbui jagen helpt voor mij het beste...en dan het pak goed invetten :)

ik weet alleen niet hoe ik mijn rode sidis weer echt rood krijg -O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan