poetsers die NIET willen poetsen..

Desmo

MF veteraan
19 dec 2001
2.170
0
Bayern
...waarom om niet? daar worden ze moe van!
dus je gaat een lukker stukje rijden met deze niet poetsers..., tot je ze mee neemt naar iemand die een busje WD-40 heeft.

En poetsen dat ze deden.

Met andere woorden, 2 nieuwe WD-40 junks zijn we rijker. (ik verdenk ze er zelfs van dat ze hun tanden er ook mee doen..........)

misc.php


Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/1838/1f55c6233e5f32eb4b995c2d2e74fcac (wd40.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik Diesel. Stinkt iets erger maar kost helemaal niets :)

Wat zijn dat trouwens voor een criminele types op die foto. Toch geen mensen van dit forum hoop ik :P
 
Waar kan ik me aanmelden ;)

[newbie mode]
Ennuh: wat is nu precies de werking van WD40? Waar is het spul officieel voor bedoeld en waar gebruikt de gemiddelde motorrijder het voor?
Volgens mij heeft mijn pa ook nog wel een bus in de garage staan ;)
[/newbie mode]
 
Als die WD40 echt zo goed is als er hier beweerd word, dan gaat ikke er binnenkort ook maar eens mee aan de slag. Fiets kan wel een poetsbeurtje gebruiken.
 
Om je motor echt te laten blinken zonder vette troep moet je spuitbus pledge gebruiken is normaal voor meubels ed maar werkt perfekt
Met dank aan Fast Bikes magazine die ik in Frankrijk vorig jaar hun fietsen ermee zag opblinken voor een foto shoot (die jongens zijn ECHT gek)
 
to do list:

WD40 kopen
Pledge kopen

'k ben heel benieuwd..

ps. mag die wd40 ook op het blok en de uitlaat komen :?
 
Gewoon af en toe wassen wil ook wel helpen hoor.

Plus dat WD40 plakt, dus alles wordt vuil op de plekken waar je makkelijk spuit, maar moeilijk wegwrijft.
 
to do list:

WD40 kopen
Pledge kopen

'k ben heel benieuwd..

ps. mag die wd40 ook op het blok en de uitlaat komen :?
ruikt wel lekker als je blok warm wordt....

wd40 dat plakt? ga toch weg.
en het is ook niet vet...
en wie liever stinkt vanwege zijn zeeuwse achtergrond .... tss tsst tss... :?

ik gebruik wd40 voor de zwarte onderdelen, pledge voor alles wat groen is...
 
Laatst bewerkt:
Ja ik gebruik WD-40 al jaren.
Doe er werkelijk alles mee zoals velgen, frame, achterbrug, etc. etc. etc.
En als de bike smerig is, soppie erover en schoon is ie weer.
Dus WD-40 :}
 
Naast WD-40 gebruik ik ook wel eens siliconenspray, maar een kennis heeft me dit afgeraden omdat het de lak aan zou tasten.
Weet iemand of dit zo is?

Verder gebruik ik regelmatig cockpitspray, dan krijg je ook wel een vette glans! (gaat er alleen vrij snel weer af)
 
Naast WD-40 gebruik ik ook wel eens siliconenspray, maar een kennis heeft me dit afgeraden omdat het de lak aan zou tasten.
Weet iemand of dit zo is?

Verder gebruik ik regelmatig cockpitspray, dan krijg je ook wel een vette glans! (gaat er alleen vrij snel weer af)

Ik heb wel eens cockpitspray op het stuur van mijn auto gespoten. Dat stuurt dat iets minder nauwkeurig :( Kut stuur was spekglad. Misschien had ik eerst effe handleiding moeten lezen :z
 
Ik heb wel eens cockpitspray op het stuur van mijn auto gespoten. Dat stuurt dat iets minder nauwkeurig :( Kut stuur was spekglad. Misschien had ik eerst effe handleiding moeten lezen :z

Haha, anders moet je het eens op je motorzadel spuiten, daar wordt je ook niet blij van....op je banden is ook geen goed idee trouwens :+
 
ruikt wel lekker als je blok warm wordt....

wd40 dat plakt? ga toch weg.
en het is ook niet vet...
en wie liever stinkt vanwege zijn zeeuwse achtergrond .... tss tsst tss... :?

ik gebruik wd40 voor de zwarte onderdelen, pledge voor alles wat groen is...


Wat hebben we tegen zeeuwen :(
 
heb nog 5 bussen in voorraad voor het geval ze naar de klote gaan hehehe :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan