Poggiali

zn machine liet hem ook een paar keer in de steek... het zou best kunnen dat ie gewoon een ontzettend pech jaar meemaakt.

als je vindt dat hij moet stoppen moet je ook eens goed naar roby rolfo kijken... vorig jaar bijna kampioen. nu? dik achter teamgenoot Elias.

ik heb zelf nooit zon hoge pet opgehad van poggiali, maar dat dit een rampjaar voor em is geloof ik wel een beetje. geef em nog een kansje :P

Bij Rolfo ligt het aan de machine waar hij zich niet goed op kan vinden, omdat de machine ontzettend veel verandert is t.o.v. vorig jaar en in zijn nadeel. Ik vind trouwens wel dat hij de beste starter is van het hele 250cc veld. Alleen daarna gaat het meestal wat minder helaas, want ik gun hem het kampioenschap wel, maar dat zit er nu niet in '(
 
U gaat door voor de koelkast ;)

Was vorig jaar al hoor, toen won die alles nog dus had ie waarschijnlijk nog een goed humeur ook :P

Ik heb dit jaar at Assen gemerkt dat hij niet al te vrolijk is, maar wist toch nog een foto'tje met hem te maken. In de tijd dat hij bij Derbi reed, heb ik een dagje kunnen vertoeven in de hospitality. Toen was hij hij vriendelijk en kon je met hem lachen.
 
Nou ik vinf=d da Poggi nog 1 kans moret krijgen maar dan wle kijken na 3 races of ie het nog wle kan zio niet maar uit het teamknikkeren want met vincent is nu hetzlefde en ui trouwens ook eerst (bijna) wereldkampioen en dan gaat het slechter met veel coureurs Maar dat ie arrogant en onbeleefd is klopt ik wilde met hem op de foto drukt hij me weg en loopt ie snel naar de wc. :( :/ (dus toen hoefte ik nix meer van m!)
 
hoe kun jij dat zeggen na 1 race ( wat voor pillen sou die slikken ;) ) als hij volgende race weer goed gaat dan kun je misschien zeggen dat hij weer opweg is naar zijn oude vorm ( patriek)
 
Vink niet (Jasper) als je derde word terwijl je bijna nooit punten haalde kun je wel zeggen dat hij zijn oude vorm wat terugheeft, maar we zien het de volgende race wel!
 
Terug
Bovenaan Onderaan