Poggiali

hij kan beter in de 125 gaan rijden op een snel machientje. wordt ie nog een paar x wereldkampioen ook
 
Dat is dus het probleem met de huidige tendens dat de coureurs steeds jonger aan de WK's beginnen he. Ze gaan als een speer de eerste jaren in het kampioenschap, en als het daarna even tegen zit gaat het fout want dat kennen ze helemaal niet. Resultaat is dat zo'n knul van rond de 20 nu al helemaal opgebrand is en het is maar de vraag of ie ooit nog uit dat dal komt.
 
gewoon door gaan in de 250cc zal volgend jaar wel weer beter gaan.
iedereen heb z,n ups and downs tog wel eens?!
 
gewoon door gaan in de 250cc zal volgend jaar wel weer beter gaan.
iedereen heb z,n ups and downs tog wel eens?!
Dit gaat imo iets verder dan ups en downs. Als je het ene jaar in een zwaar bevochten kampioenschap wereldkampioen wordt en vervolgens het jaar daarop maar 6x aan de finish weet te komen met één overwinning (en meteen enige podiumplaats dit jaar) als resultaat, dan mag je je toch behoorlijk schamen.
 
zn machine liet hem ook een paar keer in de steek... het zou best kunnen dat ie gewoon een ontzettend pech jaar meemaakt.

als je vindt dat hij moet stoppen moet je ook eens goed naar roby rolfo kijken... vorig jaar bijna kampioen. nu? dik achter teamgenoot Elias.

ik heb zelf nooit zon hoge pet opgehad van poggiali, maar dat dit een rampjaar voor em is geloof ik wel een beetje. geef em nog een kansje :P
 
volgens mij heb ik wat gemist........ :?
Wat is er met hem gebeurt dan???
Denkt ie al over stoppen? nu al??
Hij kan goed rijden, maar dit afgelopen jaar ging et voor geen meter.
Hopelijk dat het volgend jaar beter gaat...
 
In top motorsport krijg je heel moeilijk een 2e kans, hij heeft dit jaar teveel pech maar nog meer fouten gemaakt. Dan wordt het heel lastig om een toekomst zeker te stellen.
 
Poggy moet zeker nog wel een kans krijgen. Hij is een van de betere rijders in de 250cc klasse. Alleen dit seizoen laat hij heel veel steken liggen. Ik denk dat hij niet goed met alle druk om kan gaan. Verder kent hij ook veel problemen met zijn machine. Vergeet verder niet dat Poggy zijn vader een aantal jaar geleden heeft moeten verliezen, dat zijn ook zaken die door z'n hoofd zullen spoken wanneer het allemaal niet meer zo loopt, als het moet.
 
Aangezien het om miljoenen gaat in deze business moeten deze zaken aan de kant worden gezet door de topsporter. Kan hij dit niet? Dan is er geen plek voor hem in de racerij. Dat is de harde wereld
 
Hij kan volgend jaar heus wel mee in de 250 hoor hij word niet voor niks 2 keer wereldkampioen!
dodo, geef dan eens argumenten, want wat ie nu presteert is natuurlijk diep triest, en het argument hij is al twee keer wereldkampioen geweest is onzin, dan zou hij nu ook beter mee moeten komen. :]
 
Hij heeft al zo vaak grand prix gewonnen dat hij bij de besten in de 125 cc hoorde en toen is hij naar de 250 gegaan en daar hoorde hij ook bij de besten hij heeft nu gewoon een rot seizoen
 
Terug
Bovenaan Onderaan