Poging tot diefstal van m'n motor

Didiot

MF veteraan
12 dec 2004
2.267
1
Vanacht ben ik aan de beurt geweest :(

Er is een lange tengere blanke heerschap, leeftijd zo tussen de ca. 16 tot ca. 20 jaar met korte blonde stekeltjes geweest die vanacht dacht een makkelijke buit te hebben aan m'n Kawasaki KLX650C hier in Monster (gemeente Westland).

Om ca. 2.00 vanacht hoorde m'n moeder dat m'n motor gestart werd, en toen ging m'n Xenalock af. En toen is de dief is dapper geweest om m'n motor op straat neer te smijten en hard weg te rennen. Mijn geluk is dat de Xenalock op een wat ongebruikelijke plaats zit en dus voor de gemiddelde gelegenheidsdief bijna niet opvalt waardoor de motor nu nog in m'n bezit is..

Gelukkig valt de schade wel mee, verbogen stuur, afgebroken spiegelhouder van m'n linkerspiegel en contactslot die naar de klote is, maar toch zonde van het geld, de tijd en de energie :(

full


Gelukkig dat ze tot nu toe met d'r poten van m'n SV af zijn gebleven, maar goed, alleen de Nederlandse Bank is nog beter beveiligd :P

* klopt af voordat morgen de SV weg van z'n plek is :X *
 
Je stuur ziet er wat krommig uit, maar je hebt hem gelukkig nog.

VOlgende keer lock in het zicht hangen dan probeeert ie het niet eens ws. ;)
 
:r :N Door 4 motoren uit elkaar laten rukken zo'n lafaard! B| B|

Kunnen gewoon niet werken voor z'n eigen bezittingen '( ..triest |( :(
 
gvd... zero tolerance in deze... :(
Maar ome Koos zal wel weer wat flitsers inzetten i.p.v. nachtelijke patrouilles... |(


Gelukkig is jouw bike er nog...
 
Ik woon ook in het westland ( naaldwijk :) ) maar kwis niet dat het hier ook gebeurden je hoort het meestal ver van je af. maar ze motte gewoon met der klauwe van je motor afblijfen :r
 
Balen, heb je hem dan aan de straat staan ofzo :?

Jups, was tot nu toe te netjes om 'm op de stoep te zetten. Nu gaat 'ie gewoon voortaan op de stoep aan dezelfde ketting als die om m'n SV heen ligt (dus twee motoren aan elkaar). Maar goed, voorlopig staat 'ie ff bij de motorzaak waar ik altijd kom, zodat alles geregeld kan worden.

Als je dat schorem te pakken kon krijgen, dan..... })

:P dan weet ik daar best raad mee O-)
 
gvd... zero tolerance in deze... :(
Maar ome Koos zal wel weer wat flitsers inzetten i.p.v. nachtelijke patrouilles... |(


Gelukkig is jouw bike er nog...

Ik moet zeggen, in deze hulde aan de politie, die waren er namelijk heel snel bij en hebben nog de omgeving afgezocht. Dader helaas niet gevonden. Dus in dit geval hoor je me zeker niet klagen over de politie. Sterker nog, eindelijk weer eens een positieve ervaring :)
 
Ik moet zeggen, in deze hulde aan de politie, die waren er namelijk heel snel bij en hebben nog de omgeving afgezocht. Dus in dit geval hoor je me zeker niet klagen over de politie. Sterker nog, eindelijk weer eens een positieve ervaring :)

Da's mooi en goed om te horen... :)
Al denk ik dat als er 's nachts meer blauw op straat was, de dief zich minder veilig zou voelen... ;)

Maar goed, hier hebben ze dus hun best gedaan en da's ook een vermelding waard... O-)
 
Ik woon ook in het westland ( naaldwijk :) ) maar kwis niet dat het hier ook gebeurden je hoort het meestal ver van je af. maar ze motte gewoon met der klauwe van je motor afblijfen :r

Tja, tot vanacht dacht ik ook dat het hier allemaal wel mee viel... ;(
 
Ik vrees, uit ervaring, dat "ze" nog wel een keer terugkomen :X Nu is bekend wat er staat en hoe het vaststaat........webcammetje op de vensterbank, pitbull achter de deur, 10.000 volt op de motor, riot gun in de aanslag enz........
 
Al denk ik dat als er 's nachts meer blauw op straat was, de dief zich minder veilig zou voelen... ;)
Maakt niets uit dag / nacht.
ik had een zxr400 en die werd op een zondag, op klaar lichte dag, op straat gestolen.
Dieven hadden gewoon gele hesjes (buren dachten dat het anwb oid was),gewoon met slot en al opgetilt en een busje in...
Nu staan ze voortaan aan een lantaarnpaal '(
 
Da's mooi en goed om te horen... :)
Al denk ik dat als er 's nachts meer blauw op straat was, de dief zich minder veilig zou voelen... ;)

Maar goed, hier hebben ze dus hun best gedaan en da's ook een vermelding waard... O-)
Ze zoeken daar nog mensen geloof ik...... :W
 
Ik vrees, uit ervaring, dat "ze" nog wel een keer terugkomen :X Nu is bekend wat er staat en hoe het vaststaat........webcammetje op de vensterbank, pitbull achter de deur, 10.000 volt op de motor, riot gun in de aanslag enz........

Heeft de politie vanacht ook al verteld. Maar voorlopig staat 'ie de komende weken toch wel bij de motorzaak, en daarna komt 'ie aan de ketting te leggen. Dus dan moeten ze 'm wel heel graag willen...

En die webcam gaat er waarschijnlijk ook wel komen ja :)
 
Tja, had een optie geweest als ik wakker had geweest. Maar m'n ouders hebben mij maar laten slapen omdat het kwaad al geschied was. M'n moeder heeft de dader nog wel op m'n motor zien zitten er vanaf zien stappen en de motor laten pleuren en weg zien rennen... Op het moment dat 'ie 'm liet pleuren en de benen nam, stond m'n moeder net in de opening van de deur met de meldkamer al aan de lijn...

Dus ik kreeg het nieuws zelf pas te horen toen ik vanmorgen wakker werd.
 
Heeft de politie vanacht ook al verteld. Maar voorlopig staat 'ie de komende weken toch wel bij de motorzaak, en daarna komt 'ie aan de ketting te leggen. Dus dan moeten ze 'm wel heel graag willen...

En die webcam gaat er waarschijnlijk ook wel komen ja :)

De mijne lag aan twee goedgekeurde sloten, had alarm en was voorzien van datatagg :X Is net niet gestolen omdat ik op tijd wakker werd. Sloten waren al door en er is geen alarm te horen geweest :X Als het dus enigzins mogelijk is........verstoppen die motor.
 
De mijne lag aan twee goedgekeurde sloten, had alarm en was voorzien van datatagg :X Is net niet gestolen omdat ik op tijd wakker werd. Sloten waren al door en er is geen alarm te horen geweest :X Als het dus enigzins mogelijk is........verstoppen die motor.
Wat voor alarm is dat dan ? Als ik tassen aan me bike heb zitten en daaraan wordt gerommeld dan gaat ook mijn spyball gewoon af. :) *O*

Wel een fijn idee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan