Poging tot diefstal..

Lucifur665

Die hard MF'er
29 jul 2003
913
198
Haarle gem Tubbergen
}) Zaterdag op zondagnacht, +/- 01:30uur, word ik thuis afgezet door een collega.
Zie ik de motor van mijn virendin ongeveer 100m bij ons huis staan.
Dus als ik binnen kom vraag ik haar of zij de motor daar neergezet heeft.
Het antwoord is: Nee, hoezo? :?
Als ik weer terug loop naar de motor zie ik dat het contactslot gesloopt is. :( :(
Dus toen kwam ik tot de conclusie dat iemand heeft geprobeert de motor('92 transalp)
te stelen, ben ook nog even gaan kijken waar de motor altijd staan met een Abus-ketting aan een verkeersbord, ook geen slot meer, dus die is of meegenomen
of weggegooit door de dader(s). Ik ga straks aangifte doen. :( 8-) })
 
jammer genoeg had je ze niet op heterdaad betrapt, afschieten dat tuig, vroeger (heel vroeger) kreeg je de strop als je iemands paard steelde, ik vind het nog steeds van toepassing, blijf met je fikken van iemands anders zijn spullen af :(
 
Klote dieven ook altijd. ben je weer lekker mee.
Dankzij dat soort gasten ben ik gedoemd tot het kopen van een brik omdat ie anders toch op zeker gejat wordt hier voor de deur.


Sharia-wetgeving voor motordieven! Klauw er af en ze KUNNEN nooit meer motors pikken.
 
Ik heb nog geen motor, zelfs nog geen motorrijbewijs. Als ik ooit een motor heb en ik betrap de dieven op heterdaad ga ik waarschijnlijk door het lint :)

Gelukkig stond ie er nog, had vervelender geweest als ie weg was geweest :(

Ik zou hem denk ik extra in de gaten houden de komende tijd. Of misschien de dieven nog een keer te lokken, en aan het eind van de straat in een auto afwachten? :P
 
Gelukkig ben je hem niet definitief kwijt.

Voor een nieuw contactslot zou ik even bij Bolman Motoren langs gaan. Die heeft dat soort dingen meestal wel. (zit ook bij jou in de buurt)
 
Maar stel die gene jat dus die motor of auto whatever.
Rijd diegene dan gewoon door met jouw kenteken?

Hoe doen ze dat als die gene een nieuw kenteken wil moet je toch kenteken bewijs id etc meenemen?
 
Hatelijk. Maar wat doe je eraan? Wat je natuuelijk altijd kunt doen is een systeem maken met hoogspanning dat je samen met je betonnen paal in de grond hebt steken. En dat dan op de ketting zetten. Als ze die vast pakken zullen ze wel snel weg zijn. Niet te grote condensator, maar aangezien het geen lieverdjes zijn moet hij nu ook weer niet te klein zijn he :P
 
Ben ik blij dat mijne in de garage kan staan.
(maja die kunnen ze ook openbreken) B|
 
Ja hoor.... poging tot diefstal. Vervelend genoeg.
Niemand heeft iets gezien, niemand weet iets maar "die kutpolen" hebben het natuurlijk weer gedaan......

Wat zijn we weer lekker onbevooroordeeld.....

Ik weet wat. We gaan op zoek naar Polen. Iedere Pool die we vinden hakken we dan de handen af, kunnen ze nooit meer jatten.....
Mocht je willen weten hoe zo'n razzia in z'n werk gaat, dan hebben we nog wat voorbeelden van dik 60 jaar geleden..... :X :X
 
Ja hoor.... poging tot diefstal. Vervelend genoeg.
Niemand heeft iets gezien, niemand weet iets maar "die kutpolen" hebben het natuurlijk weer gedaan......

Wat zijn we weer lekker onbevooroordeeld.....

Ik weet wat. We gaan op zoek naar Polen. Iedere Pool die we vinden hakken we dan de handen af, kunnen ze nooit meer jatten.....
Mocht je willen weten hoe zo'n razzia in z'n werk gaat, dan hebben we nog wat voorbeelden van dik 60 jaar geleden..... :X :X

Wat doen die gasten dan in zoon apk afgekeurd bouwvakkers busje met net zoon gare aanhangwagen der achter.
Ohwja auto ophalen die net even pech had
_O-
 
Wat doen die gasten dan in zoon apk afgekeurd bouwvakkers busje met net zoon gare aanhangwagen der achter.
Ohwja auto ophalen die net even pech had
_O-
Zo is dat! Wat anders zouden ze ermee kunnen doen dan motoren jatten?
:+
 
Ja hoor.... poging tot diefstal. Vervelend genoeg.
Niemand heeft iets gezien, niemand weet iets maar "die kutpolen" hebben het natuurlijk weer gedaan......

Wat zijn we weer lekker onbevooroordeeld.....

Ik weet wat. We gaan op zoek naar Polen. Iedere Pool die we vinden hakken we dan de handen af, kunnen ze nooit meer jatten.....
Mocht je willen weten hoe zo'n razzia in z'n werk gaat, dan hebben we nog wat voorbeelden van dik 60 jaar geleden..... :X :X
Ja en wat dan nog?

Als we écht ALLE Polen, Russen, Oostblokkers, of vreemdelingen in het algemeen de handen afhakken, van zodra "ze" naar "hier" komen, dan kan ik je verzekeren dat er hier niet veel Polen of wat dan ook, meer gaan rondlopen, en de misdaad zal ook dalen.

Trouwens dat voorbeeld van 60 jaar geleden heeft ons wel een héleboel opgebracht, al was het maar dat er gedurende 60 jaar géén oorlogen meer geweest zijn in onze regio.
 
Ja en wat dan nog?

Als we écht ALLE Polen, Russen, Oostblokkers, of vreemdelingen in het algemeen de handen afhakken, van zodra "ze" naar "hier" komen, dan kan ik je verzekeren dat er hier niet veel Polen of wat dan ook, meer gaan rondlopen, en de misdaad zal ook dalen.

Trouwens dat voorbeeld van 60 jaar geleden heeft ons wel een héleboel opgebracht, al was het maar dat er gedurende 60 jaar géén oorlogen meer geweest zijn in onze regio.

Met jouw manier van denken kunnen we maar beter als mensheid collectief zelfmoord plegen, dan heb je pas echt weinig oorlog en criminaliteit.

Sorry voorde topicvervuiling en succes aan de TS en zijn vriendin.
 
Ja hoor.... poging tot diefstal. Vervelend genoeg.
Niemand heeft iets gezien, niemand weet iets maar "die kutpolen" hebben het natuurlijk weer gedaan......

Wat zijn we weer lekker onbevooroordeeld.....

Ik weet wat. We gaan op zoek naar Polen. Iedere Pool die we vinden hakken we dan de handen af, kunnen ze nooit meer jatten.....
Mocht je willen weten hoe zo'n razzia in z'n werk gaat, dan hebben we nog wat voorbeelden van dik 60 jaar geleden..... :X :X

wees blij nu zijn het tenmisnte niet meer de marokkanen :+
 
Wat doen die gasten dan in zoon apk afgekeurd bouwvakkers busje met net zoon gare aanhangwagen der achter.
Ohwja auto ophalen die net even pech had
_O-


WERKEN en vaak in de beroepen waar een nederlander zich te min voor voelt. bij mij op de kwekerij werkt een pool keihard voor zijn poen. en zo zit het hele kassengebied vol. en ook in de bouw.
 
Terug
Bovenaan Onderaan