Poging tot jatten.....

Zeta-boy

MF veteraan
17 feb 2002
2.108
6
Roosendaal
Ik moest vandaag even gauw naar de stad om een cadeautje te kopen voor mijn zusje haar verjaardag en zet mijn motor neer op de plek waar de meesten dat doen. Na een kwartiertje kom ik terug en wil de sleutel in het contactslot steken. Iets klopt hier niet denk ik en ik kijk nog een keer naar mijn slot. Hebben ze gewoon geprobeerd om mijn motor te jatten. Het eerste stukje metaal was naar binnen gebogen en kon je rond draaien. Gelukkig zijn ze niet verder kunnen komen en stond mijn motor er nog.

Dit is echt klote. Kunnen ze niet gewoon van andermans spullen afblijven........ :( :( :(
 
Zucht.. mensen die dat doen zijn echt kansloos. Ik hoop niet dat je veel schade van heb.

Als ik er ooit eentje zie, trap ik hem zo hard dat ie niet eens meer in de buurt van een motor wil komen.
 
Zucht.. mensen die dat doen zijn echt kansloos. Ik hoop niet dat je veel schade van heb.

Als ik er ooit eentje zie, trap ik hem zo hard dat ie niet eens meer in de buurt van een motor wil komen.
Ik heb wel schade aan het contactslot, maar niet zo dat hij het niet meer doet.
 
nou ja, als het er ééntje is. met alleen een schroevendraaier, en ik in mijn leren pak, durf ik dat wel aan. kans is alleen groot dat dát niet het geval zal zijn (vast nog wel één erbij, als uitkijk) en je niet echt onopvallend op ze af kan komen sluipen met helm en leren pak.

maar mooi klote voor je. en zo zie je maar weer, het kan snel gaan. maar had je dan niet ook een schijfremslotje?
 
Was vandaag naar een wedstrijd (turnen) op de motor. Die had ik gewoon op de parkeerplaats gezet naast de sporthal. Na de wedstrijd kom ik buiten en zie bij m'n motor 2 heerschappen staan waarvan 1tje z'n handen veel te dicht bij m'n motor had. Dussik riep nogal agressief: "Heej !!! Zullen we daar even afblijven !!!"

Later nog een vriendelijk praatje met ze gemaakt... Ze zaten namelijk alleen vol bewondering te kijken O-)
 
:? Heb ik al eens gedaan hoor. Alleen die gast zat aan de motor van een buddy van me. Dat jij dan niet iemand voor z'n bek durft te slaan wil niet zeggen dat een ander dat ook niet doet. Als ik degene die mijn motor vorige week gejat heeft in m'n handen krijg issie ook nog lang niet jarig.
 
:? Heb ik al eens gedaan hoor. Alleen die gast zat aan de motor van een buddy van me. Dat jij dan niet iemand voor z'n bek durft te slaan wil niet zeggen dat een ander dat ook niet doet. Als ik degene die mijn motor vorige week gejat heeft in m'n handen krijg issie ook nog lang niet jarig.

Kill Kill Kill... jammer dat ik nog nooit een hederdaadje gezien heb :+
 
Er stond bij ons in de krant dat er een stel (man,vrouw) was gesnapt bij een poging om een motor+scooter te stelen
Ze hebben bekend en zijn daarop natuurlijk weer op vrije voeten gesteld
O wat zullen ze daarvan geschroken zijn ,krijgen vast wel een taakstraf van tenminste 10 uur
 
is flink kut dave...hoe is het btw met je r6...al centen van de verzekering gezien?
Ja allang man, ondertussen zijn er al wat kleine dingen vervangen en bijgekomen van het geld. Kuipwerk wordt over een maand of 2 gedaan. Dan moeten ze echt van mijn motor afblijven.......
 
Er stond bij ons in de krant dat er een stel (man,vrouw) was gesnapt bij een poging om een motor+scooter te stelen
Ze hebben bekend en zijn daarop natuurlijk weer op vrije voeten gesteld
O wat zullen ze daarvan geschroken zijn ,krijgen vast wel een taakstraf van tenminste 10 uur
Daar kan ik haast een potje om ;( B|

De overheid gaat stelen bijna legaliseren.
 
shit man....was dat op t bekende pleintje bij V&D :? ..op zaterdagmiddag :( ..word dar echt niet goed van zeg...jammer dat ik niet werkte anders had ik t vast gezien ;) ...let altijd erg goed op als de motoren daar worden neergezet 8-)
Weet nu dat ik nog beter moet opletten ook met mij eigen fiets

grtz
 
shit man....was dat op t bekende pleintje bij V&D :? ..op zaterdagmiddag :( ..word dar echt niet goed van zeg...jammer dat ik niet werkte anders had ik t vast gezien ;) ...let altijd erg goed op als de motoren daar worden neergezet 8-)
Weet nu dat ik nog beter moet opletten ook met mij eigen fiets

grtz
Het was naast de telefoonhokken en hij stond eigenlijk ook verdekt opgesteld omdat er daar malloten bezig waren met het promoten van een nieuw soort ijs. Maar dan nog ze moeten gewoon met hun poten van mijn en anderen hun motor afblijven. Lijers zijn het gewoon.
 
Het was naast de telefoonhokken en hij stond eigenlijk ook verdekt opgesteld omdat er daar malloten bezig waren met het promoten van een nieuw soort ijs. Maar dan nog ze moeten gewoon met hun poten van mijn en anderen hun motor afblijven. Lijers zijn het gewoon.


En die malloten van dat ijs hebben ook niets gezien :?

Lijkt me heel simpel als er net een *D mooie bike :9~ aan komt, dat je effe kijkt toch. Als er dan even later iemand anders aan zit en het is niet de bestuurder die hem net weg zette..........................

Groeten

Romme :+
 
Was vandaag naar een wedstrijd (turnen) op de motor. Die had ik gewoon op de parkeerplaats gezet naast de sporthal. Na de wedstrijd kom ik buiten en zie bij m'n motor 2 heerschappen staan waarvan 1tje z'n handen veel te dicht bij m'n motor had. Dussik riep nogal agressief: "Heej !!! Zullen we daar even afblijven !!!"

Later nog een vriendelijk praatje met ze gemaakt... Ze zaten namelijk alleen vol bewondering te kijken O-)

turnen op de motor :? wat moet ik daar bij voorstellen :+
 
Het was naast de telefoonhokken en hij stond eigenlijk ook verdekt opgesteld omdat er daar malloten bezig waren met het promoten van een nieuw soort ijs. Maar dan nog ze moeten gewoon met hun poten van mijn en anderen hun motor afblijven. Lijers zijn het gewoon.


ZWAAR KUT, voor jou alleen een geluk voor mij...................heb zaterdagmiddag dus daar ook mijn R1 2004 gezet...... kraampje met geschaafd koffie ijs of zo....... Hebben die vrouwtjes van die koffie ijs kraam niks gezien???
 
zou het niet eens leuk zijn voor onze frustraties
om er op een zonnige dag eens een moto neer te planten en met een groepje
MF'ers de boel in de gaten te houden })

effe lekker rammen, aan paaltje binden met enkele moeilijk te openen sloten en politie bellen (achteraf natuurlijk)
 
Terug
Bovenaan Onderaan