Poging tot....?

SNOWMAN

Die hard MF'er
Donateur
20 okt 2002
997
1
Den Haag
Rij vanaf Zoetermeer richting Den Haag, Lampie van benzinemeter brand dus tanken
bij de pomp. Na het tanken nog ff wat lucht in de banden, alles relaxed.... Het is
mooi weer dus ik wil een peuk opsteken....shit peuken vergeten. Haal wel een
nieuw pakje binnen. Peuken gehaald en terwijl ik naar buiten loop hoor ik een alarm
afgaan. Dacht r helemaal niet aan dat 't mijn alarm kon zijn. Kom ik de hoek om zie
ik dus dat het de mijne is. Kijk nog of ik iemand zie die er mischien aan gezeten kon
hebben, maar zag nix dus het zal wel... Zit ik dus lekker een peukie te roken, komt er
een kerel naar me toe en verteld me dat er 2 gasten aan m'n fiets hadden gezeten en
weg waren gereden in een blauwe vito. Zouden ze geprobeerd hebben om 'm te klauwe :?

[me]SNOWMAN let nu wel opvallend veel op blauwe Vito's[/me]
 
mazzelaar :}

5 tellen later en je fiets had achterin de vito gestaan en was weg geweest :(
 
Sow heej, dat was een duur pakkie peuken geweest.......
Daar heb je volgens mij echt heel veel mazzel gehad.
 
Ja, even niet opletten en weg is 'ie. Plankje uit de Vito leggen en je rolt hem er zo in :( Staat er geen kenteken op de camera van het tankstation?? Ik bedoel je kunt niks bewijzen maar je kunt altijd nog het kenteken doorgeven aan de politie.
 
Ja, even niet opletten en weg is 'ie. Plankje uit de Vito leggen en je rolt hem er zo in :( Staat er geen kenteken op de camera van het tankstation?? Ik bedoel je kunt niks bewijzen maar je kunt altijd nog het kenteken doorgeven aan de politie.

Ik heb zelf nix gezien. Alleen die kerel die het me kwam vertellen, Volgens hem begon het kenteken met VK-93-??.
 
Of dit of ze zaten gewoon met hun (ongewassen) handen aan je fiets. En zijn ze geschrokken toen het alarm afging. Kan ook. Maar ik zet toch m'n geld op de dieven optie.
 
wees maar blij. Als ie ze had betrapt gooien ze die motor weg en springen in die bus. Sta je daar met je beschadigde motor '(

dat is idd wat vervelender...

het lijkt me iig fantastisch om mn helm kapot te slaan op een hoofd van zo'n knakker. kep toch een relatief goedkope airoh :)
 
Kenteken achterhalen via videocamera's van het tankstation is geen gek idee. Wel grote kans dat het gebruikte bussie ook gestolen is of een vals kenteken had

Volgens mij staan de camera's gericht op het tankgedeelte van de pomp.
Lucht zit aan de zijkant en daar staan volgens mij geen camera's.
 
Volgens mij staan de camera's gericht op het tankgedeelte van de pomp.
Lucht zit aan de zijkant en daar staan volgens mij geen camera's.

ik zou er niet gek van opkijken als ze daar ook staan ivm overvallen enz.
 
Volgens mij staan de camera's gericht op het tankgedeelte van de pomp.
Lucht zit aan de zijkant en daar staan volgens mij geen camera's.
Ik zal mn ogen ff openhouden snowy, mocht ik hem toevallig tegenkomen dan........................... B|
 
ik zou er niet gek van opkijken als ze daar ook staan ivm overvallen enz.

Zou idd heel goed kunnen. Ben iig blij dat ik me fiets nog heb. Het zou
natuurlijk heel goed mogelijk kunnen zijn dat het gewoon 2 werkende gasten met een bedrijfsauto waren die naar m'n fiets hebben gekeken en r ff aangezeten hebben. Alarm gaat nl af zodra je 'm maar ff aanraakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan