polietrekker yamaha wr 400

Vinnie165

MF veteraan
5 apr 2005
2.823
1
Helchteren
ik zou voor het vervangen van de distributieketting de rotor er af moeten halen. Nu ben ik niet direct in het bezit van een polietrekker. Zijn er nog andere manieren om deze er af te halen ? Ik weet dat ik bij mijn vorige motoren een schroef in de rotor kan draaien en er dan een tikje opgeven en dan was deze los. Bij de yamaha wr 400 lukt dit dus niet.
Moet ik hier echt een polietrekker voor hebben ? moet dit een yamaha polietrekker zijn of kan ook met een auto-shop polietrekker
Volgens het wphb moet je na het verwijderen van de rotor ook 3 bouten in de stator draaien. Waar is dit juist goed voor ?

alvast bedankt
 
Ik raad je wel aan het met het juiste gereedschap te doen anders beschadig je snel iets meestal zijn er speciale poelies voor. Ik weet niet of je blok eruit is maar dan zou je even langs een dealer moeten gaan die heeft hem er zo af liggen.

suc6 iig
 
is het zo eentje dat ze gebruiken of eentje met haken ?
full
 
ik vond deze op een motorcrossshop is een universele blijkbaar.
morgen anders maar eventjes naar mijn dealer bellen als hij ze niet verkoopt.
lijkt me wel handig om te hebben.

Toch bedankt he jongens
 
ik vond deze op een motorcrossshop is een universele blijkbaar.
morgen anders maar eventjes naar mijn dealer bellen als hij ze niet verkoopt.
lijkt me wel handig om te hebben.

Toch bedankt he jongens

niet alle vliegwielen zijn hetzelfde hoor.
 
niet alle vliegwielen zijn hetzelfde hoor.

nee zeker niet ik heb tijdje geleden een heel set gekocht waar de meeste merken wel meer kunt doen of het moet een heel onbekent merk zijn maar ja zon setje kost wel ongeveer 100 euro geloof ik. dus dat moet je er wel voor over hebben en als het nou maar voor 1 keer is zou ik er gewoon even mee langs de dealer gaan als dat mogelijk is die heeft hem er zo af wat ik al zei.
 
Terug
Bovenaan Onderaan