Polijsten Tank en Kuipdelen

Dinky Toy

MF veteraan
2 nov 2001
6.094
1
Wegens het 42.000 Km martelen van m'n motorfiets komen er vanzelfsprekend kleine krasje op de lak zowel kuip als tank.

Iemand idee hoe je deze het beste weg kan poetsen/polijsten commedant 1,2,3,4...ander polijstmiddel...materialen etc... (wordt waarschijnlijk winterproject nu is't veel te warm :) )
 
misschien met belgom polisch en een boorkop van dat schapenwol of met commandant dat kun je gewoon bij de gemiddelde schoonmaak of bouwzaak wel halen
 
Ik heb zelf hele kleine plekjes gehad waar de knie m'n tank raakt, deze heb ik heel voorzichtig weggepoetst met commadant 4.De iets diepere krasjes zijn nog wel zichtbaar als je weet waar ze zitten.Maar verder glimt de fiets als nieuw.
 
Eerst met commandant met schapenwol die je aan je boor bevestigd.
Vervolgens met Belgom ( voor metale oppervlaktees, kunsttof alleen commandant)(is fijnere substantie). Alles bij de gamma te koop samen voor minder dan 20 eetjes.
 
Eerst met commandant met schapenwol die je aan je boor bevestigd.
Vervolgens met Belgom ( voor metale oppervlaktees, kunsttof alleen commandant)(is fijnere substantie). Alles bij de gamma te koop samen voor minder dan 20 eetjes.

noooooooit met een boormachine. kan alleen krassen opleveren. Ik doe het liever op de ouderwetse manier. gewoon met het handje en commandant cleaner en polish. *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan