Polijsten

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjafiek

Rookie
3 aug 2005
21
0
hallo alemaal ik ben momenteel bezigh met het polijsten van mij scooter velgen maar ik heb een vraag ik ben grov begonen met polijsten (180) tot 2000 maar ik zie nog steeds de lichte krassen erin hoe zou ik die eruit kunnen krijgen is mijn vraag of krijg ik dat eruit met het polijstpasta ....?

alvast bedankt allemaal

MVG *D
 
Waarschijnlijk ben je te grof begonnen ( ligt eraan of er al diepe krassen oid in zaten ).
Idd weer overnieuw met een grovere korrel 400 of 600, nat schuren tot 2000.
Dan kan je commandant 4 gebruiken met de hand inpoetsen en met polijstschijf op boormachine uit poetsen, ik doe dat meestal wel 3 x.
Voor nog wat meer glans kan je daarna Belgom Alu gebruiken, t zelfde verhaal als met commandant.
Als je geen boormachine hebt kan je voor t poetsen ook een poetstricot gebruiken ( Halfords ), daar krijg je geen krasjes mee, er zijn ook polijstdoekjes of je gebruikt een oud t-shirt. :P
Als je meer vragen hebt mail je maar. ;)

Bij de weg, is dit t enige wrom je je aanmeld op dit forum? :X
 
Laatst bewerkt:
En om je polierwerk bij te houden/op te leuken na een tijd; staalwol met wat alupoets (ikzelf neem autosol) erop :) uitpoetsen tot het zwart ziet, op laten drogen en dan lekker uitpoetsen.
 
Let niet op de roest, want die is nu zo goed als verwijderd/opgepoetst:
full
 
Hmmm, er zijn idd veel topics waar TS (in't algemeen) niet eens de moeite neemt om even te bedanken en te zeggen hoe het is afgelopen |(

:^ |(

Ik krijg mijn spaken(die zwart zijn uitgeslagen), niet meer mooi glimmend :N

Of is daar gewoon 'het weer ingeslagen' :?

Das balen, ik ben bezig met een stel pontiac velgen en daar zit ook t weer in.
Kan poesten en schuren tot je een ons weegt maar het gaat er toch niet uit. :N
Gelukkig valt het niet zo op vanaf een afstandje. :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan