Politie achtervolging.....nooit meer :0

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mobyinhell

Banned User
15 jun 2005
108
0
Gouda
Attentie voor degenen die denken dat ik dit allemaal maar verzin.
Zie onderstaande topic daar was ik zelf bij maar blijkbaar moet je foto's hebben voordat iemand je hier geloofd.
Ik post dit ook met een boodschap voor toekomstige wegpiraten weet wat er kan gebeuren!
www.motor-forum.nl/forum/topic.php/108156/1
En hier de eerste getuige!En nee ik deze Mf'er niet.
www.motor-forum.nl/forum/topic.php/108645/singlepost/3486706


Nou, hier dan the real story!


Ik rij tussen de file door op m,n bike richting de coentunnel.
Opeens komt dus over de vluchtstrook een politievolvo aan gereden en wurmt zich tussen de auto's in de file voor me.
Ik besluit dan 1 auto achter de smeris in de rij aan te sluiten omdat ik wil voorkomen dat de cops m,n omgeboegn plaat zien als ik hun zou passeren.
Dit gaat zo een even door en ik zie hun spiegels dat ze druk aan het overleggen zijn en mij in de gaten houden.
Ze verlaten de file en gaan weer de vluchstrook op.
Ik besluit weer tussen de auto's te gaan rijden en vanaf dat moment begint de volvo mij te volgen vanaf de vluchtstrook.
Toen kreeg al een slecht gevoel
-O-
Op een gegeven moment voer ik de snelheid geleidelijk op en de volvo blijft me dus volgen op de vluchtstrook en knalt opeens alle toeters en bellen aan :o
Sirene en zwaailicht dus.
Tja wat nu :?
Toen bedacht ik me dat als ik maar de coentunnel zou halen ze me niet meer konden krijgen.
|(
Ik kon ze natuurlijk niet af schudden want ik reed inmiddels met 90/100 tussen de file door en de volvo had de vrije vluchtstrook.
De smeris kreeg ik door dat ik dus de tunnel zou halen en dat ze me dan zouden kwijt raken.
Inmiddels besluit ik van het gas te gaan en de volvo gaat met een noodgang verder over de vluchstrook.
Ik verlaat de file en rij vrij rustig de vluchtstrook op.
Terwijl ik over de vluchstrook rij zie ik de volvo dwars over de weg staan en zodoende beide banen blokkeren.
Dit deden ze met zo een hoge snelheid...dat het overige keer alle kanten op vloog.
Plus deden ze dat voor een invoeg en uitvoeg strook....dus nu kwam ook nog verkeer van de rechterkant |(
Als ik de politie nader staat het meeste verkeer stil en zie de portier open gaan en die agent springt uit z,n auto.
De andere agente zit nog in de auto en ik besluit de en langs rechts voorbij tegaan.
Daarna volgas over de vluchtstrook gegaan, in de remmen en weer tussen de auto; door zigzaggen.
Maar inmiddels zat ik al in de coentunnel.
Ik weet nog dat ik wel m,n richtingaanwijzers aan had terwijl ik als een bezeten door de tunnel reed.
Toen ik de tunnel uit reed...heb ik het gas er vol opgezet.
Voor het eerst keek ik om of de volvo me nog volgde maar niks te zien.
Inmiddels zat m,n snelheid nog ruim boven de 250 en moest ik nog ontwijk manouvres maken voor niets wetende koekblikken.

Door de gigantische adreline in m,n lichaam reed ik tehard en zwaar ongecontroleerd dus probeerde ik weer controle over mezelf te krijgen door te concentreren en de snelheid te minderen, ik moest letterlijk mezelf weer tot rust brengen.
Nadat ik de snelweg af was ben ik netjes gaan rijden om niet op te vallen.
De kentekenplaat heb ik weer teruggebogen en nadat de adreline weer wat gezakt was(duurde wel een halfuur) ben ik naar huis gereden.
Nu was de vraag dus hebben ze m,n kenteken toch kunnen lezen :?
2 uur later, tring tring tring, telefoon gaat.
"hallo :? " , antwoord; " Politie, we staan voor je deur" :+ :N

Doe open en het zijn m,n achtervolgers dus die in de volvo zaten.
De grote politieman herkende ik meteen want die sprong nog half uit z,n wagen terwijl langs ze reed en die muts alweer de volvo in beweging zette.
Schudde m,n hand.
Daarna een vuur van vragen op me af of ik die persoon was en dat ik schuld moest bekennen.
Rijbewijs pakte die meteen af en zei dat ze meteen na de achtervolging naar m,n huis waren gereden maar ik was er niet anders hadden ze meteen m,n rijbewijs kunnen innemen.
Maar door een regeling waarvan ik de naam effe niet meer weet was de tijd verlopen en mochten ze dat niet meer doen.
Hij vroeg me een verklaring af te leggen, ik antwoorde;" it wasn't me , misschien m,n achterlijke neefie"
De politie man wist tevertellen dat ik van snelweg wisselde en me over de snelweg konden volgen door de camera's -O-
Afijn....ze moestenm,n helm en motorjack zien.
M,n motorjack lag in m,n slaapkamer, ik erheen m hem tepakken en die lui lopen gewoon achter me aan :o
Terwijl ik in de gang loop richting m,n slaapkamer vraag ik ze vriendelijk doch dringend in de woonkamer te wachten aangezien ik wel wat privacy op prijs stel.
Ze besluiten dus weer terug te lopen.
Afijn.....na nog wat pogingen van hun kant om me telaten zeggen dat ik het was gaven ze het op.
De rede dat ik bij hun opviel was het slingeren van m,n motor tussen de auto's in de file.
Dat was volgens de vrouwelijke agent gevaarlijk, vooral om daar zo je banden op te gaan warmen. |(
Ik dus uitleggen dat motorrijders dat niet doen om hun banden op te warmen maar door de lege plekken in te vullen die er onstaan in de file om zo tevoorkomen dat een koekblik je ramt als ie dat gaat in wel slaan door van baan te verwisselen.
Zucht.
Naja, komt dus voor de rechter ...omgebogen kenteken plaat en weet ik veel allemaal.
Hij vroeg nog of dat achterlijke neefie van me een naam had O-

Voor alle moraalrideers hier!
Ik vertel dit niet om stoer te zijn eerder het omgekeerde!
Ik ben zelf een grens overgegaan , en heb vooral mezelf in gevaar gebracht.
Mijn actie was heel dom en het had erg slecht kunnen aflopen vanwege all gevaarlijke situaties die er zijn onstaan.
Ik zit zelf ook op de blaren en accepteer de consequenties dat ik waarschijnlijk voorlopig nog alleen met de trein zal reizen. '(
Ik wat nog steeds niet waarom ik dit gedaan heb.....
Denk dat motorrijde voor mij op de openbare weg gewoon niet kan en of het circuit moet opzoeken of stoppen.
Nah.....eind goed al goed.
Maar wel de grootste adreline kick in jaren :}

www.motor-forum.nl/forum/topic.php/108595/
 
Laatst bewerkt:
zal ik dan de eerste moraal ridder zijn vandaag. Als ik je verhaal lees gaat er aan jouw rijbewijs werkelijk niets verloren. :W
 
Je gaat toch niet wegrijden als er een kans bestaat dat ze je kenteken kunnen lezen |(

Volgende keer onboard camera meenemen en je kentekenplaat thuis laten.
Gettaway filmpjes doen het goed op internet :Y


:+




 
Duur grapje denk ik zo :Y
Had je nou gewoon gestopt was je veel voordeliger uitgeweest, en vandaag weer lekker kunnen :]
 
Heel onwaarschijnlijk verhaal.

Appie Smoke :?

Als het echt waar is, sterkte met de afwikkeling.

Gewoon stoppen is altijd het beste en uitdagen dus ook zeker niet doen.
 
Tja..dom dom dom dom dom dom..gewoon netjes rustig door de file blijven rijden en hooguit je omgevouwen plaat waar je een prent voor zou krijgen. Maja wees blij dat je nog leeft..90/100 tussen de file door bij de coentunnel |(
 
Je eerste maal? (ik had dat op een 30 km zone, reedt er 96, doordat het eerste maal was kwam ik er met een geldboete vanaf)
 
Je eerste maal? (ik had dat op een 30 km zone, reedt er 96, doordat het eerste maal was kwam ik er met een geldboete vanaf)
Nee, ik heb nog een andere overtreding lopen voor 70 Km geflits.
Tis binnenkort over en reken d'r op dat ik binnenkort m,n rijbewijs kan inleveren.
Tis over klaar.
Misschien verkoop ik de motor want dit gaat niet goed. '(
 
Je eerste maal? (ik had dat op een 30 km zone, reedt er 96, doordat het eerste maal was kwam ik er met een geldboete vanaf)
Denk niet dat de TS daarmee wegkomt :X

Ik zet in op een artikeltje 5 :+

Hij weet zelf dat het dom was, maar ja als je al met een omgebogen plaat gaat rijden :W
Vraag ik me nog steeds af wat je verkeerd deed, voordat je met 100 door de file ging rijden :?

Afgezien van de gebogen kenteken plaat.
 
Wat leggen ze je ten laste?
Wat zeiden ze toen je je jas en helm liet zien?
Waarom heb je ze niet mee laten lopen,..om privacy reden ??? Of wildje stiekem een andere jas pakken en die laten zien?
Nah, politieman zei dat ze de rechter zouden adviseren om het rijbewijs te laten innemen.
Ik moet de aanklacht nog ontvangen dus ik weet nog niet wat me allemaal te wachten staat.
Ze deden iig alsof ze de jack en helm herkenden...
Nee, vond dat de politie niks te zoeken had in m,n slaapkamer.
 
Misschien verkoop ik de motor want dit gaat niet goed. '(

Mocht het dan toch serieus zijn ( |( |( ) toch ook even een ernstige reply.

Verkoop die motorfiets en als je echt van motorrijden houdt, koop dan een circuitracertje. Ik vrees dat je jezelf echt niet goed genoeg in de hand hebt om een motor op de openbare weg te besturen. Ik wil niet moraalridderen, dit is gewoon een welgemeende tip.
 
Denk niet dat de TS daarmee wegkomt :X

Vraag ik me nog steeds af wat je verkeerd deed, voordat je met 100 door de file ging rijden :?

Afgezien van de gebogen kenteken plaat.
De agente gaf aan dat ze me in eerste instantie wilden aanhouden voor het onverantwoord zigzaggen tusse de koekblikkers in de file en daarna de omgebogen kentekenplaat constateerden.
 
binnenlaten en je jas laten zien :?

hadden ze een huiszoekingsbevel?

Wel stom dat je hier nou alles opbiecht, als je je niet laat intimideren en blijft zeggen dat je het niet was kunnen ze denk ik dat ze dat nog wel eens lastig zouden kunnen bewijzen.

 
Laatst bewerkt:
Nah, politieman zei dat ze de rechter zouden adviseren om het rijbewijs te laten innemen.
Ik moet de aanklacht nog ontvangen dus ik weet nog niet wat me allemaal te wachten staat.
Ze deden iig alsof ze de jack en helm herkenden...
Nee, vond dat de politie niks te zoeken had in m,n slaapkamer.

Nou dan zou ik nog even afwachten,....volgens mij kunnen ze je namelijk niets maken,...de camera's in de coentunnel kunnen geen snelheid constateren,...wellicht dat ze op basis van de beelden je snelheid kunnen gaan proberen vast te stellen,...maar dat lijkt me verregaand.

Volgens mij is er niets aan de hand,.....krijg je alleen een boete voor het doorrijden bij een stopteken. en wellicht een voor een artikel 5,...gevaarlijk weggedrag,...ik ben benieuwd,...keep us informed.
 
De agente gaf aan dat ze me in eerste instantie wilden aanhouden voor het onverantwoord zigzaggen tusse de koekblikkers in de file en daarna de omgebogen kentekenplaat constateerden.
Mja "onverantwoord zigzaggen" wtf is dat dan weer?
Reed je volgens de richtlijnen van de MAG :Z of was je gewoon lekker door de file aan het scheuren, beetje ruimte zoeken tussen de blikkers, van de eerste naar de derde baan aan het rijden etc :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan