politie agent: " auw, dat is heet!..."

EEN DIKKE :} VOOR JOU!!!
r.gif
 
Ja klopt! (je reed samen met nog iemand, toch?) Wist trouwens niet dat ze zo erg controleren daar :X

thanks voor de tip :}
Klopt, ik was samen stukkie aan het rijden met Knaapie( ook van het motor-forum), met die grijze SV 650 met volle kuip :}
 
Met een blaar op je vinger kan je moeilijk een bon schrijven. :+

haha klopt, maar gelukkig deed 'ie dat niet. Was op zich wel een relaxte gozer.

Wat ik me wel afvroeg, die andere agente die erbij stond begon gelijk me kenteken in haar portofoon te blerren. Waarom??? Moet je als je nog een boete open hebt staan ofzo gelijk betalen? En belangrijker: accepteren ze ook je airmiles pas ;) ??
 
Of ze airmiles geven weet ik niet, maar als ze je kenteken "doorbleren" doen ze goed werk \o/ Controleren of hij gestolen is :) (en waarschijnlijk nog een hoop meer, misschien ook of hij verzekerd is, bij auto's afaik of de APK nog niet verlopen is, dat soort dingen)
 
Of ze airmiles geven weet ik niet, maar als ze je kenteken "doorbleren" doen ze goed werk \o/ Controleren of hij gestolen is :) (en waarschijnlijk nog een hoop meer, misschien ook of hij verzekerd is, bij auto's afaik of de APK nog niet verlopen is, dat soort dingen)

afaik?
 
Of ze airmiles geven weet ik niet, maar als ze je kenteken "doorbleren" doen ze goed werk \o/ Controleren of hij gestolen is :) (en waarschijnlijk nog een hoop meer, misschien ook of hij verzekerd is, bij auto's afaik of de APK nog niet verlopen is, dat soort dingen)

Zo had ik het nog niet bekeken... Is inderdaad een goede zaak. Vandaar dat ze nog vroeg of die motor van mij was.

[me]__SVDirk__ die al een leuk prijsje aan het verzinnen was...[/me]
 
:+

haha klopt, maar gelukkig deed 'ie dat niet. Was op zich wel een relaxte gozer.

Wat ik me wel afvroeg, die andere agente die erbij stond begon gelijk me kenteken in haar portofoon te blerren. Waarom??? Moet je als je nog een boete open hebt staan ofzo gelijk betalen? En belangrijker: accepteren ze ook je airmiles pas ;) ??

ZE!!! Het was een dame?
:P
 
Terug
Bovenaan Onderaan