politie agent: " auw, dat is heet!..."

Ja, je bent me R eentje... *D

[me]__SVDirk__ die hoopt dat R(emco)1 tegen een geintje kan.......[/me]

full



:+
 
Ik heb je zien staan,en toeterde nog vriendelijk naar onze blauwe vrienden, later kwam ik je volgens mij weer tegemoet rijden langs de sloot (bij de rotonde rechts af).

Dus alleen een waarschuwing gehad, je moet erg oppassen want er rijdt daar ook een blauwe en groene astra en een pan european van de pliesie, die kwam ons ook waarschuwen op peulwijk.

Gisteren vandaag bijna iemand z'n rijbewijs kwijtgeraakt op de A4 aan het einde, wheely met te hoge snelheid (160)
O-)



Die pan was er vandaag weer, keek me heel donker aan toen hij zei dat we ons moesten gedragen })
 
Als het zo door gaat met dat "bijna" dan houd ik dit hele jaar CJIB vrij en dat is niet goed voor m'n reputatie B|
 
Als het zo door gaat met dat "bijna" dan houd ik dit hele jaar CJIB vrij en dat is niet goed voor m'n reputatie B|

Je kan altijd nog op 30 december hard langs een flitspaal rijden. Succes gegarandeerd ;) en je houd je reputatie op ehh.... peil :)
 
En?? Hoe danst een Agent?? :9~

Soort Samba met zn handjes tussen zn knietjes gevouwen?? :X })

En jij?? Ben jij niet in harde lachen uitgebarsten?? man Man. Ik had me nie kunnen inhouden en was gaan SCHATEREN
 
dat met dat vingertje zal ie niet meer doen denk ik hahaha
 
Damn...wereldverhaal :} :} Dat had ik graag willen zien... }) :P

Dan had je waarschijnlijk wat nieuwe scheldwoorden bijgeleerd.

Aan je moeder uitleggen hoe je aan een brandblaar in de vorm van een halve circel op je voorhoofd komt is ook zoiets trouwens...
 
Terug
Bovenaan Onderaan