politie agent: " auw, dat is heet!..."

__SVDirk__

Die hard MF'er
7 sep 2004
338
0
NJ, USA
In het kader van deel je verhaal:

Rij ik net rustig O-) een paar rondjes bij het einde van de A4,en stop netjes voor het rode stoplicht bij de afrit, hoor ik opeens TOET... Ik kijk om wie er nou weer zo gestrest zit te doen, ja hoor: Politie.

Komt er een agent (ik denk net klaar met politieschool)naar me toe en wilt rijbewijs en papieren zien. Aangezien we nou niet echt lekker staan (heel de afrit geblokkeerd) stel ik voor om ergens anders te gaan staan. Zijn voorstel (een verhoging tussen twee rijbanen van 30 cm |( ) vond ik maar niks, dus dan maar parkeerplaats.

Na dat hij mijn papieren had gezien, vroeg ik me toch af waarom ik nou werd aangehouden. Er volgde een mooi verhaal over geluidsoverlast, mensen die s'avonds op hun balkonnetje zitten :? (ik zie alleen maar koeien) enz. Bovendien was mijn uitlaat(Laser duotech) ook niet goedgekeurd, moest ik begrijpen uit zijn verhaal.

Dus ik onschuldig: " :o waarom niet???" ... "omdat er geen E-keur merk inzit" Dus ik wijs de arme man op tactisch op de onderkant van mijn uitlaat en wilde nog zeggen "pas op, dat is heel erg he..." maar het was al te laat }) Een soort BBQ-geur steeg op vanaf mijn uitlaat }) (beetje overdrijven kan geen kwaad..)en de arme veldwachter verbrandde zijn vinger :P

hahaha, het leukste vermaak blijft toch leedvermaak, niet ?

[me]__SVDirk__ die het eigenlijk best zielig vond, want was verder een prima gozer![/me]
 
'k heb ooit mijn voorhoofd verbrand omdat ik zo nodig m'n achterremklauw moest inpecteren.

Beat that! :P
 
Het was ook inderdaad zeer grappig :P

En voor iedereen die een Laser Duotech heeft: Zelfs zonder db-killers is 'ie goedgekeurd... :X

[me]__SVDirk__ die het niet kon laten om toch effe het gas open te draaien...[/me]
 
'k heb ooit mijn voorhoofd verbrand omdat ik zo nodig m'n achterremklauw moest inpecteren.

Beat that! :P
:+
full
:+

Damn...wereldverhaal :} :} Dat had ik graag willen zien... }) :P
 
God straft meteen :} :} :}



(ook toen ik vanmiddag lekker aan het slalommen was op de A2 en 95 euro belasting aanslag kreeg B| :( )
 
Ik heb je zien staan,en toeterde nog vriendelijk naar onze blauwe vrienden, later kwam ik je volgens mij weer tegemoet rijden langs de sloot (bij de rotonde rechts af).

Dus alleen een waarschuwing gehad, je moet erg oppassen want er rijdt daar ook een blauwe en groene astra en een pan european van de pliesie, die kwam ons ook waarschuwen op peulwijk.

Gisteren bijna iemand z'n rijbewijs kwijtgeraakt op de A4 aan het einde, wheely met te hoge snelheid (160)
 
Ik heb je zien staan,en toeterde nog vriendelijk naar onze blauwe vrienden, later kwam ik je volgens mij weer tegemoet rijden langs de sloot (bij de rotonde rechts af).

Dus alleen een waarschuwing gehad, je moet erg oppassen want er rijdt daar ook een blauwe en groene astra en een pan european van de pliesie, die kwam ons ook waarschuwen op peulwijk.

Gisteren bijna iemand z'n rijbewijs kwijtgeraakt op de A4 aan het einde, wheely met te hoge snelheid (160)

Ja klopt! (je reed samen met nog iemand, toch?) Wist trouwens niet dat ze zo erg controleren daar :X

thanks voor de tip :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan