Politie Blade

k-jah

MF veteraan
15 nov 2003
6.781
19
.be
Het nieuwe speeltje van de Engelse Politie:

040823_01_Policeblade.jpg
 
Dat zij maar veel plezier mogen hebben.

Lelijk hok :X
 
D'r zullen d'r vast bijzitten die nu tranen huilen van geluk.
Zijn ze eindelijk van die kut BMW's af.
 
nevermind mijn topic (heb nochthans eerst search gebruikt)

btw k-jah, ik zie dat je van meise bent (niet zo heel ver van waar ik woon...) met wat rijd je nu rond?
 
Laatst bewerkt:
bron?

ik bedoel, waarom zou je in godsnaam een lade als dienstbike willen aanschaffen? bij elk benzine station tanken, ketting invetten en niet te vergeten een kwartiertje yoga-en.
 
kan makelijk een pictune zijn, maar aan de andere kant.. de politie rijdt daar ook rond in Subaru Impreza's enzo dus het zou me niet verbazen als dit echt is
 
een dagje op dat ding en ze smeken allemaal om weer terug te mogen op een motor :+
:^

Is trouwens oud nieuws, circuleren hier stapels foto's van zeer sportieve motoren, zelfs een Busaof iets dergelijks met zijspan, in dienst van de politie.

Maar voor het all-round wegdek en wegsoorten en het aantal uren binnen de bebouwke kom en dan ook nog gezien het aantal werkuren neem ik toch echt liever een BMW O-)
Ook in 3,zoveel seconden op de 100 en ook tot "meer dan 200+" O-) , dus daar zal t niet aan liggen ;)
 
kan makelijk een pictune zijn, maar aan de andere kant.. de politie rijdt daar ook rond in Subaru Impreza's enzo dus het zou me niet verbazen als dit echt is

Ik heb nog nooit in een impreza gezeten, maar dat is volgens mij alleen een kwestie van een snellere auto en niet een waar je kut opzit met lagere snelheden.
 
In Nederland rijdt al zo'n ding maar als monitor motor. Dat hoorde ik van het weekend van een motorpolitie agent, en als het goed is moet in de omgeving Hengelo rijden.

Dus opgepast maar, als je iemand met blade2004 tegenkomt daar in de buurt zou ik je niet te snel laten uitdagen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan