(politie)Circuit Lelystad

Vosjuh

MF veteraan
1 aug 2005
3.115
1
full



Ik ben zelf inmiddels een paar keer op Lelystad geweest en ik weet dat motorzaken en andere organisaties daar wel eens een leuke dag(je)(deel) organiseren. Dit is qua prijs vaak voordeliger/aantrekkelijker dan een dagje Assen of Zandvoort.

Nu leek het mij wel leuk om dit in een centraal topic te kunnen plaatsen zodat meer mensen weten wanneer er iets leuks is te doen op Lelystad.

Dus ga je naar Lelystad en is er mogelijk nog plaats voor anderen, geef hier een gil en ik plaats de data in de startpost.


14 Augustus
18:00 - 21:00 Motoport Leeuwarden
Voor meer info klik hier of neem contact op met Motoport Leeuwarden
 
Laatst bewerkt:
Omdat de politieacademie eigenaar is van het circuit !?!

(speciaal voor jou, een Linkje !!
 
Laatst bewerkt:
inderdaad, circuittraining en wedstrijden racen is toch wel wat anders. Denk dat ze voor behendigheid de boel nog wel verhuren, maar een race vast niet.
 
Ja idd,alleen voor kenteken brommers :')

Ik hou het voor gezien. ;)

:+



full
 
Even contact opgenomen met Motoport Leeuwarden. Motoport biedt op 14 augustus (bij voldoende inschrijving) een circuitavond aan op Lelystad voor een ieder. Deze avond zal er gereden worden onder begeleiding van een voorrijder. Er worden (afhankelijk van het aantal aanmeldingen) 4 of 6 groepen gemaakt waarvan er steeds 2 of 3 in de baan zijn.

Voor de mensen die het wat lijkt, neem contact op met Motoport Leeuwarden en vraag naar de circuitavond op 14 augustus. Er zitten kosten aan verbonden maar ik weet niet of ik die mag vermelden ivm reclame maken !?! (misschien doe ik dat nu ook al wel maar dat hoor ik dan wel van de mod's)
 
Terug
Bovenaan Onderaan