Politie controle op MF?

CBRgirl

Die hard MF'er
12 jun 2001
542
0
Opheusden
Weet je wat ik denk!!!!
Volgens mij zijn er ook trouwe bezoekers van MF die bij de KLPD werken. Het is wel heel toevallig dat er ineens overal verdacht veel KLPD aanwezig is :j bij de "afspreekpunten" en "gebieden".
Het zou mij niets verbazen....
 
Ik weet zeker dat er agentje(s) hoppen hier....weet naam niet meer!!!
Hij had laatst nog een topic over het één of ander.
Als mijn geheugen zo zoetjes an weer gaat werken, zet ik het neer.

Fijn geregeld gheghe...Met codes gaan werken misschien 8-)
 
Zou zomaar kunnen dat mf vaste kost is voor agentjes... Je kan hier veel heterdaadjes in spe aantreffen, getuige de verhalen...
Aan de andere kant:
In gelderland is de controle nu toch al strenger... De verkeerscontroles zijn danig verscherpt door heel Gelderland... Dus logischerwijs doen ze ook deze plaatsen meer aan... Daarnaast: Wat heeft een agent die buiten z'n functie leest dat er hier iemand iets gepland heeft eraan om dat te verzieken met overdreven controles? Levert dat extra slijm-bonuspunten bij de baas op? En waarom wordt er dan niet direct bekeurd voor overtredingen? Vorig jaar werden er diverse mensen bekeurd voor het wandelen in de berm cq onnodig vluchtstrookgebruik... Nu krijg je een waarschuwing (Voorbeeld: fotograferende Nappie in bocht vier)... Behalve het tijdelijk wegjagen levert het ze dus geen zak op...

Het zou natuurlijk best wel eens kunnen en ik kan ook niet zeggen dat het me erg zou verbazen, maar het is wel errug veel moeite voor weinig resultaat...

BTW: Nog effe gekeken in het RVV, maar ik kan geen regel vinden over verbod op klaverbladen (zolang je je aan de standaard regels houdt)... Dus weer een sterk staaltje blufwerk van die vriendelijke agent die erom vroeg platgereden te worden op Ressen? (Niet slim, zo maar plotseling voor een snelle motor te stappen)
 
Als ze je willen pakken, zullen ze dat niet laten...

Actie punt voor zaterdag. Uitwisselen van Email adressen en mobiele nummers en een persoon aanwijzen die het allemaal organiseerd.
En nee, ik voel me niet geroepen!!!

Zal het er toch op neer komen dat er een forum-circuit moet gaan komen gheghe

[edit]
Werkt er iemand bij Rijksaterstaat?
[/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
misc.php


Jaaahaa, de standaart undercover bus :P
 
Op zondag 17 maart 2002 20:37 schreef Lage CB het volgende:

Actie punt voor zaterdag. Uitwisselen van Email adressen en mobiele nummers en een persoon aanwijzen die het allemaal organiseerd.
En nee, ik voel me niet geroepen!!!
:^
Was dat niet R1NO, die dat had bedacht voor de 23e overdag?
 
Nieuwe optie bij't regeistreren "werkt u of bent u op enige manier verbonden met een politiedienst/gouvernele instantie?"
 
Weet je wat ik denk!!!!
Volgens mij zijn er ook trouwe bezoekers van MF die bij de KLPD werken. Het is wel heel toevallig dat er ineens overal verdacht veel KLPD aanwezig is :j bij de "afspreekpunten" en "gebieden".
Het zou mij niets verbazen....

Zijn waarschijnlijk motor liefhebbers :)

Er zijn er zat die privé ook een motor hebben, en ja ook met een blérpijp.

Er heeft toch niemand nog een bekeuring gehad bij een meeting. Dus zal allemaal wel meevallen.

Veel mensen kijken graag naar motoren...ook politie mensen (denk ik).
 
Zijn waarschijnlijk motor liefhebbers :)

Er zijn er zat die privé ook een motor hebben, en ja ook met een blérpijp.

Er heeft toch niemand nog een bekeuring gehad bij een meeting. Dus zal allemaal wel meevallen.

Veel mensen kijken graag naar motoren...ook politie mensen (denk ik).
Het is alleen zo vervelend dat je voor ze moet stoppen om je motor extra goed te laten zien...
 
Op zondag 17 maart 2002 20:37 schreef Lage CB het volgende:

Actie punt voor zaterdag. Uitwisselen van Email adressen en mobiele nummers en een persoon aanwijzen die het allemaal organiseerd.
En nee, ik voel me niet geroepen!!!
:^
Was dat niet R1NO, die dat had bedacht voor de 23e overdag?

Weet ik niet of ie dat bedacht had. Ik heb het niet gezien iig. Mag dan een icoon dief zijn....
teksten stelen doe ik niet. Niet met opzet en anders in mijn eigen woorden :?
Zou niet erg origineel van me zijn.

Neem tenminste niet aan dat we hetzelfde denken en dan ook nog op
dezelfde manier neerzetten. })
 
Er is niets zo corrupt als de politie,(uit eigen ervaring) in de horeca lopen hoofdagenten informatie te verkopen m.b.t. invallen i.v.m. drugs en evt. horecacontrolles.
Je weet zelf dat er een agente in opleiding gestorven is aan xtc ook weer met andere agenten.
Peter R de Vries, IRT affaire en noem maar op.

Dus niet bang weze gewoon rijeeeeeee
 
nou, politie mag van mij op voorhand weten wat ik van ze denk,

"VOOR MIJ IS POLITIE TE LUI OM TE STERVEN, ANDERS DEDEN ZE HET !!!!!"

Deze mening zou al verandert zijn als ik ooit 1 positief iets met politie ervaren had.

mocht er iemand interresse hebben wil ik wel het een en ander uit de doeken doen !!!!! :r :r :r
 
nou, politie mag van mij op voorhand weten wat ik van ze denk,

"VOOR MIJ IS POLITIE TE LUI OM TE STERVEN, ANDERS DEDEN ZE HET !!!!!"

Deze mening zou al verandert zijn als ik ooit 1 positief iets met politie ervaren had.
mocht er iemand interresse hebben wil ik wel het een en ander uit de doeken doen !!!!! :r :r :r
Hé, Johnv is OK! Misschien de uitzondering die de regel bevestigt? (mijn ervaringen met de politie zijn ook overwegend negatief)
Ik denk overigens niet dat een "spion" zich hier registreert, zonder te reggen kan je toch ook meelezen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan