Politie en snelwegen..

Kubiekdriehoekje

MF veteraan
Donateur
6 mrt 2002
5.590
47
Hellevoetsluis
Wat doe je als je een politie voertuig tegenkomt op een stuk snelweg waar je net door een paar lekkere bochtjes wil blazen?

A) Je blijft er netjes achter zitten en je ergert je dood.
B) Je gaat er omheen, draait gewoon het gas open en hoopt dat ze allebei hun leesbril thuis hebben laten liggen.
C) Je gaat er naast rijden wijst naar het openstaande benzineklepje, waarna ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is...

Ik heb dus voor antwoord C gekozen... })
 
Gewoon inhalen. Niet te overdreven natuurlijk en al helemaal niet als ze zelf al 160+ rijden. Hoe vaak ik wel niet op de snelweg zie, dat er zodra een politievoertuig in zicht is, iedereen als makke schaapjes erachter blijft hangen. Nergens voor nodig, je moet het alleen niet te gek maken...
 
B,
en kijk in m'n spiegel of ze volgen.

zo niet, dan kan het gas gewoon open.
zo ja, effe rustig aan doen.

Etienne
 
Je moet de fokkers hier eens door Heerlen zien scheuren... MINSTENS 100 op de grotere wegen.
En dan zo'n minachtend lachje van "en je kan ons toch niks maken" :j :j :j

Oom agent op de motor die overal waar het niet past inhaalt, zelfs op rotondes. |( |( :j :j

IK HAAT ZE..IK HAAT ZE..IK HAAT ZE!!!!!

Zo...dat moest er ff uit.. :P
 
Je moet de fokkers hier eens door Heerlen zien scheuren... MINSTENS 100 op de grotere wegen.
En dan zo'n minachtend lachje van "en je kan ons toch niks maken" :j :j :j

Oom agent op de motor die overal waar het niet past inhaalt, zelfs op rotondes. |( |( :j :j

IK HAAT ZE..IK HAAT ZE..IK HAAT ZE!!!!!

Zo...dat moest er ff uit.. :P

:}
 
A,
en dan het liefst 2 autos ertussen. Bij de eerste P even eraf en 2 min later weer verder!

Elk contact met de klpd moet vermeden worden! Dus niet met een te hoge snelheid inhalen, dan ben ik vast en zeker (zeker en vast) weer de lul.
 
k denk gewoon inhaalen en zie wel wat ze doen
laats,t op de s3 alkmaar schagen stonden flame
en ik bij het stoplicht te w8ten en zijn we gewoon volgas }) weggereden EN *D ze deeden
niks
 
Had laatst ook zoiets, kwam net uit mijn werk, sta vooraan bij het stoplicht, gaan er twee motoragenten achter me staan, k.t!
Ik sla af, daar mag je 70, ik constant op mijn teller kijken, 70 is traag op een bijna snelweg. Elke keer als ik niet op mijn teller kijk rij ik al weer minstens 10km te snel. Shit, weer een beetje gas minder, is echt verrot op zo'n TL, langzaam rijden. Ik sla linksaf, zij ook, daar mag je 50, nog erger, ik HAAT 50! Laat die ene de hele tijd haar richtingaanwijzer uitstaan en samen hebben ze het reuze naar hun zin, en ik maar zwetend (het was bloedheet) steeds op mijn teller turen, bah.
Ik stem dus voor de laatste optie, zeggen dat hun remlicht het niet doet en dan maken dat je wegkomt.
 
Hmmz, heb ooit eens gedragd met een copper...

Hij wou weten of mijn Eli indeed zo snel van z'n plek kwam als hij bang voor was...

Hij verloor... GriNZ! (BMW K100)

Nooit een bekeuring gezien, we gingen toch allebei 40km over de snelheidslimiet.

Wel bij het volgende stoplicht een compliment gehad wegens een mooie bike... 8-)
 
mijn ervaring is dat ze met 170/180 voorbij komen.... met 160/170 er rustig achteraan rijden en vooral goed opletten, maar leuk is anders...
 
Gewoon inhalen. Niet te overdreven natuurlijk en al helemaal niet als ze zelf al 160+ rijden. Hoe vaak ik wel niet op de snelweg zie, dat er zodra een politievoertuig in zicht is, iedereen als makke schaapjes erachter blijft hangen. Nergens voor nodig, je moet het alleen niet te gek maken...

Dat maak ik ook regelmatig mee
 
Gewoon inhalen. Niet te overdreven natuurlijk en al helemaal niet als ze zelf al 160+ rijden. Hoe vaak ik wel niet op de snelweg zie, dat er zodra een politievoertuig in zicht is, iedereen als makke schaapjes erachter blijft hangen. Nergens voor nodig, je moet het alleen niet te gek maken...

:^

Inderdaad, gewoon 5 tot 10 km/uur harder er voorbij.. heus niemand die daarom gaat kraaien hoor.
Lastiger wordt't als hun zelf al 20km/uur te hard rijden, dan blijf'k ook achter.
 
Blijf er heel wijselijk netjes achter.
Ben een keer zo vertiefd gematst dat je geen 2e keer meemaakt.Haalde met een bloedgang een vrachwagen in met daarvoor een polootje in blauw rood.GLLLP,dan heb remmen ook geen zin meer.Met zwaailichten en sirene kwamen ze achter me aan.Waar dat goed voor was,blabla.Staat genoteerd,volgende keer ben je alles kwijt. :?
 
Gewoon de bike in zn 6 zette , dan de choke uit van me gixxer en dan erachter blijven rijden met me armen over mekaar en aan me helm krabben.
zo dat ze zien dat ik me verveel })
 
Ik haal ze wel in...met weinig snelheidsverschil, tenzij ze zelf al 150+ rijden...

Dan langzaam bij ze wegrijden, geen grote overtredingen begaan en zodra ze errug klein in de spiegel zijn...kunnen we weer gasgeven.
 
Ik haal ze wel in...met weinig snelheidsverschil, tenzij ze zelf al 150+ rijden...

Dan langzaam bij ze wegrijden, geen grote overtredingen begaan en zodra ze errug klein in de spiegel zijn...kunnen we weer gasgeven.

hehe, in je spiegels blijven kijken totdat er twee auto's tussen kruipen en jij zelf vrij baan hebt, terugschakelen en vol wegtrekken ;)
 
hehe, in je spiegels blijven kijken totdat er twee auto's tussen kruipen en jij zelf vrij baan hebt, terugschakelen en vol wegtrekken ;)
Ow ja, zo ging het ja. }) (dacht, laat ik ff een politiek correct antwoord geven :+ )
 
Terug
Bovenaan Onderaan