Politie eruit rijden

ik heb een ktm gs-250 zonder kenteken. en was lekker op het strand crosse hier en rij door de duine terug. en zie op 30 meter afstand een moteragent. en ben vol vandoor gegaan, de duine uit. een trappetje af en straat uitgereden keek om zat ie achter me, met zo een honda moter. snel verderop in de straat een trap opgerende, paar straatjes om. en in me pakhuis gezet. en naar me hangplek gegaan om uit te luchte. rij ik daar de hoek om. op me fiets en ja je raad het al..... daar staat ie. zegt zo je was aardag snel he, en kon alleen lache. hij zegt ach heb er ook een, nu win jij de volgende keer ik. het blijft een kat en muis spel .gelukkag voor me was ie wel sportief :}
 
De snorren kennen wel rijden! Worden ze tenminste voor betaald, iemand trouwens al gelukt om een ambulance motor in bijv. Den Haag eruit te rijden? Als je daar langs gaat krijg je een opdonder van de defibrilator ;) .
 
Nog nooit van gehoord? :? Kijk zeker even op zijn site, daar kun je veel over hem terug vinden. Het is een Zweed die erg gesteld is op zijn privacy 8-)
Hij heeft inmiddels 3 dvd's uitgebracht en de vierde komt eraan. Het motto in zijn films is zet de politie voor l*l en knal als een volslagen idioot door het verkeer.. In zijn 3e film doet hij ook Nederland aan en toert hij even van R'dam naar A'dam.. O-) Gemiddelde snelheid was iets van 270 km/h... :]
Toegegeven het is af en toe (meestal uhh altijd) echt te ziek voor woorden hoe hij rijdt, maar het is ook wel boeiend om te zien! :}
 
Op zondag 16 januari 2005 13:31 schreef McGuinness het volgende:Een auto heb je zo weggereden. Een fietspad, een voetpad en je bent weg. Motoragenten echter schijnen zeer rijvaardig te zijn. Lijkt me wel een leuk onderwerp om hier over te praten.

Anderzijds heb je, als je met de wagen bent en er rijdt een motoragent achter je ook een goede mogelijkheid: wanneer die agent vlak achter je rijdt even héél hard op de rem gaan staan... vervolgens je achterruitewisser even aanzetten en klaar is kees. ;) })
 
Anderzijds heb je, als je met de wagen bent en er rijdt een motoragent achter je ook een goede mogelijkheid: wanneer die agent vlak achter je rijdt even héél hard op de rem gaan staan... vervolgens je achterruitewisser even aanzetten en klaar is kees. ;) })
:r
 
Anderzijds heb je, als je met de wagen bent en er rijdt een motoragent achter je ook een goede mogelijkheid: wanneer die agent vlak achter je rijdt even héél hard op de rem gaan staan... vervolgens je achterruitewisser even aanzetten en klaar is kees. ;) })
Je verveelt je verschrikkelijk want je hebt een oud topic gekickt :X
En daarnaast ook nog eens nutteloze info |(
 
Tja wat is humor he.

Nu de oude koeien toch al uit de sloot gehaalt zijn......

Ik rijd op een zomeravond vanuit Ter Aar richting Leiderdorp. Ik had mijn laatste project afgemaakt (intruder omgebouwt tot dragster) en zou deze even komen showen in Leiderdorp.
Dat is een provinciale weg recht stuk met slechts één bocht rechts omhoog de dijk op, weer een rechtstuk van 1 km, vervolgens een tal van snelle lange doordraaiers en hoppa je bent binnen 15km in Leiderdorp *D

Heb ik net die bocht rechts de dijk op genbomen hoor ik ergens een sirene :o
Ik zoeken zoeken zoeken, totdat ik een 400 mtr achter me een motor met zwaailicht en sirene aan zie aankomen, dus ik achterste voren op mijn dragster, zie ik die vent staan en wuiven dat ik door moest rijden :o
Ik draai me om, duik ineen en trek de gashandel vol open 8-)
Er ging slecht één gedachte door mijn hoofd "DAS GEZEGT !! }) )
Ik knal mijn dragster de lange doordraaier in en verderop de volgende.... neem de rotonde en stamp verder over de glooiende weg naar Leiderdorp. Zij die daar uit de buurt komen weten precies welke waanzinnige weg ik bedoel.
Uiteindelijk sta ik voor het stoplicht bij de A4 om over te steken (richting de mac). :+
Komt even later die motoragent naast me staan. :o
Zwaailicht uit en ligt gedoofd.
Zo zo, appart ding heb jij (en bekijkt mijn apparaat vol ontzag), zelf gebouwd?? :Y :Y :Y Grote achterband ook, en ehh net zo`n groot hart zag ik al !
Ik dacht nu aan de prent die ik ging krijgen. :?
Waarom ging je er zo hard vandoor???
ehhh..... je wuifde zelf dat ik door moest rijden toch ?
De agent begon te lachen en zei; het is dat ik het niet kan verkopen aan mijn collegà`s dat ik er uit gereden ben door een...ehh...tja wat is het eigenlijk ?
Maar wil je de volgende keer gewoon ruimte maken want dat was het teken dat ik gaf.
ehh ja okee, dacht echt dat ik door moest rijden -O- O-)
 
Anderzijds heb je, als je met de wagen bent en er rijdt een motoragent achter je ook een goede mogelijkheid: wanneer die agent vlak achter je rijdt even héél hard op de rem gaan staan... vervolgens je achterruitewisser even aanzetten en klaar is kees. ;) })

als jij typerend zou zijn voor "motorrijders" zou ik nu accuut met motorrijden stoppen.

"tips" of "grapjes" over hoe je een motorrijder het ziekenhuis of erger in kunt helpen .... :N :N :N
 
Anderzijds heb je, als je met de wagen bent en er rijdt een motoragent achter je ook een goede mogelijkheid: wanneer die agent vlak achter je rijdt even héél hard op de rem gaan staan... vervolgens je achterruitewisser even aanzetten en klaar is kees. ;) })
mag ik het op jou ff uit testen of het werkt ???

Ik heb een hekel aan mensen die kleven!!! dus zou zeggen niet uit proberen, politie of geen politie... gevolgen voor eigen risico :+

echter is dit vooral met auto's motors rijden vaak even achter je (wat kort bij soms) maar dan halen ze je in... geen probleem dus...

auto's blijven drukken en drukken en dan lok je het uit he })

wel gehoord van vrienden dat een politie motor de heletijd aan het inhalen was en dan er weer achter en weer inhalen enz... enz... oke dan kan je dus wel 3 vel rode lampen en piepende banden verwachten! ff voor die mensen die dat soord gekke stukds uit halen (vaak 1 op de miljoen of zo wie zo dom is) boem is ho! _O-
 
Ik heb het een keer gedaan met de auto korte achtervolging van ca drie straten. Ik was eerder thuis dan zij me in konden halen c.q. een meting doen. Dus er met een waarschuwing afgekomen.

Ik zal je vertellen dat doe ik nooit meer! Waarom? omdat ik nu weet wat de reden is dat dit soort achtervolgings scenes (zoals ook op TV) vaak aflopen met een ongeluk. Op het moment dat je kiest om te vluchten kan je niet meer terug of stoppen omdat het te link wordt. Om twee redenen. Eén je krijgt een stoot aderaline zodat je denkt dat je alles kan. Twee je hebt geen tijd meer om na te denken /te overwegen of het nu nog wel zo'n goed idee was en of het niet beter is om je over te geven.

Gevolg je rijdt door totdat je ze kwijt bent of totdat je ergens tot stilstand komt. Geloof me iets er tussen ik bestaat niet.

Doe het nooit!
 
Toen ik nog een scooter had ben ik ZOOOO vaak weg gereden voor politie auto's busjes.... ook voor motorijders, meestal parkeerde ik hem gewoon in een tuin en wachte ik tot hij weg reed (moest hij mij natuurlijk niet die tuin in zien gaan)

Verder heb ik een keer een motor wout op zun bek zien gaan vlak voor me neus..
Het had geregent dus de weg was nog nat en glad, zie ik een kameraad van mij langs blazen met een motor-wout achter hem aan. Hij maakt een bocht en trapt op de rem.. die wout schrikt en trekt vol zun voor rem in en vliegt onderuit. Die kameraad van mij kijkt een x achter om en rijd gouw weg. (later zij hij tegen mij dat hij het wou opgeven omdat hij tog niet weg kon komen)

Die agent krabelde weer overeind en toen ben ik ook gouw door gereden heeft later nog wel in de krant gestaan (zwolse)
 
Toen ik nog een scooter had ben ik ZOOOO vaak weg gereden voor politie auto's busjes.... ook voor motorijders, meestal parkeerde ik hem gewoon in een tuin en wachte ik tot hij weg reed (moest hij mij natuurlijk niet die tuin in zien gaan)
Gelukkig heb je nog nooit mijn tuin uitgekozen, dan was je liever aangehouden !

Verder heb ik een keer een motor wout op zun bek zien gaan vlak voor me neus..
Het had geregent dus de weg was nog nat en glad, zie ik een kameraad van mij langs blazen met een motor-wout achter hem aan. Hij maakt een bocht en trapt op de rem.. die wout schrikt en trekt vol zun voor rem in en vliegt onderuit. Die kameraad van mij kijkt een x achter om en rijd gouw weg. (later zij hij tegen mij dat hij het wou opgeven omdat hij tog niet weg kon komen)

Die agent krabelde weer overeind en toen ben ik ook gouw door gereden heeft later nog wel in de krant gestaan (zwolse)

En je weet zeker dat het een motoragent was ??
Kan me nl niet voorstellen met hun achtergrond en opleidingen dat ze zich zomaar op hun bek remmen in een brommer achtervolging notabene |(
Daar naast schrikken ze niet echt snel.
Als ik dat al niet doe, dan zij helemaal niet :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan