Politie-fuiken bij japanse motordagen

zut

MF veteraan
11 jun 2001
2.160
0
Achterhoek
Zag dit staan op motormaniacs:

BELANGRIJK!!!
PAS OP!!!!!
op de Oldegaarde en
op de Vaanweg rond
Ahoy
(Japanse motordagen)
staan allemaal
POLITIE-FUIKEN!!!
PAS DUS OP als je
van de snelweg afkomt.
RIJ 50 KM/U!!!!!!!
Ik heb al fl 190,- te
pakken voor 25 km/u
te snel.

Stelletje hufters! :( Hebben die agentjes niets beters te doen in het weekend.
 
We hebben ze zien staan :j ze hadden net genoeg auto\'s aangehouden en wij mochten gelukkig doorrijden.
 
hmmm... ik heb niks gezien, eerste stuk ook netjes 50 gereden. stond bij de uitgang nu overigens een bord: LET OP, SNELHEIDSCONTROLE!!!

;)
 
Het zijn gewoon gefrustreerde ambtenaren die thuis zeker niets hebben in te brengen.Dan naaien ze hun medeburgers maar.Hebben ze nou niets anders te doen dan een keer ECHTE CRIMINELEN te pakken zoals bijv. de utrechtse verkrachter in plaats van 7 miljoen bekeuringen die geen ene flikker uitrichten BEHALVE de staatskas spekken.Ik stel voor als die eikels waar dan ook staan te flitsen, meestal vanuit de berm, om je auto er gewoon voor te parkeren.Kunnen ze ook niet meten.Als zij erg mogen parkeren dan mogen wij het ook!!!!! FUCK THEM ALL !!!! :j :j :j :j :j :j
 
Ik wil jou wel eens horen als je lekker met je hobby bezig bent en je vriend(in) laat je effe niet met rust.Dan ga ik het niet afreageren op anderen die makkelijk te naaien zijn .Ik ben zeker niet gefrustreerd en wil ook wel eens rust aan mijn kop als het mij uitkomt.Alsof vrouwen makkelijke wezens zijn om mee om te gaan .Ik ga gewoon een stukkie motorrijden met m\'n maatjes om er even uit te zijn ! Jij hebt zeker geen vriend(in) ;)
 
Ze stonden er lekker met ze alle, maar beetje opletten en ze staan voor jan lul.
Mij hebben ze niet te pakken gehad.
 
wat zijn politie-FUIKEN???? :?

mijn pa is dit weekend geflist in belgie, maar dan met de wagen; rijbewijs 14dagen ingetrokken en 10.000BEF boete

102km/u op een plaats waar je 50 mag.
 
Ik wil jou wel eens horen als je lekker met je hobby bezig bent en je vriend(in) laat je effe niet met rust.Dan ga ik het niet afreageren op anderen die makkelijk te naaien zijn .Ik ben zeker niet gefrustreerd en wil ook wel eens rust aan mijn kop als het mij uitkomt.Alsof vrouwen makkelijke wezens zijn om mee om te gaan .Ik ga gewoon een stukkie motorrijden met m\'n maatjes om er even uit te zijn ! Jij hebt zeker geen vriend(in) ;)
}) weet je wel zeker dat je al helemaal rechtop loopt? 8-)
 
Blijkt er af en toe toch weer nuttige info op motormaniacs.nl te staan....

Heb ze zelf ook niet zien staan op zondag.
Heb wel nog even alle motoren op de parkeerplaats lopen spammen met Motormaniacs-flyers })
 
Blijkt er af en toe toch weer nuttige info op motormaniacs.nl te staan....

Heb ze zelf ook niet zien staan op zondag.
Heb wel nog even alle motoren op de parkeerplaats lopen spammen met Motormaniacs-flyers })

Ik heb zondag ook nix gezien. Wel pliesie maar geen controles (hoop ik *) )
 
Blijkt er af en toe toch weer nuttige info op motormaniacs.nl te staan....

Heb ze zelf ook niet zien staan op zondag.
Heb wel nog even alle motoren op de parkeerplaats lopen spammen met Motormaniacs-flyers })

Sorry!
Het forum ligt plat
vanwege een
probleem met de
server. Wij kunnen
daar niet bij maar
we hebben het
door gegeven en
hopen dat het zo
spoedig mogelijk
opgelost wordt.

Dit is het enige wat ik op jullie site las :+

Waarom wordt jullie forum niet via ons forum?? Voor ons beide goed denk ik.
 
Waarschijnlijk omdat jullie hoofdsponsor (www.motorocasion.nl) dat niet zou willen.
Oude koeien met oud zeer....

btw. het forum werkt weer maar wordt nog niet echt actief gebruikt
 
Ik loop wel rechtop hoor , maak jij je maar geen zorgen.Tussen haakjes mijn vriendin studeerde in utrecht toen de verkrachter daar zo \" lekker \" bezig was.Ik heb haar ook vriendelijk verzocht om niet alleen daar te gaan fietsen, want haar school stond daarzo.Ik ben veel te blij om haar door zo\'n klootzak te laten naaien.Moet de politie er maar meer werk van maken en ons niet lastig vallen.Ik ben uitgeluld! :z
 
Waarschijnlijk omdat jullie hoofdsponsor (www.motorocasion.nl) dat niet zou willen.
Oude koeien met oud zeer....

btw. het forum werkt weer maar wordt nog niet echt actief gebruikt


Onze hoofdsponsor heeft als ik het goed heb niet bepaald veel met het management van dit forum te maken.
Enige deal is dat zijn hostingkosten dragen in ruil voor een bannertje op de site.
Als andere sites hierheen willen linken (pls do, mm is leuke site) dan heeft motormaniacs daar niks aan te zeggen.

Dus als dat de enige reden is, neem dan effe contact op met ruud!
 
Terug
Bovenaan Onderaan