Politie gaat rijden op BMW R1200 RT en Yamaha MT-07 Tracer

Ja de politie er uit rijden dat gaat je vast wel lukken vooral als ze met een helicopter boven je ZZRetje hangen of even het regio corps achter je aan sturen,droom maar lekker verder :z
En als ze je dan te pakken hebben reken er dan maar op dat je heeeeeeeeeeeeeeeeeeel
erg de sjaak ben. B|
 
Ja de politie er uit rijden dat gaat je vast wel lukken vooral als ze met een helicopter boven je ZZRetje hangen of even het regio corps achter je aan sturen,droom maar lekker verder :z
En als ze je dan te pakken hebben reken er dan maar op dat je heeeeeeeeeeeeeeeeeeel
erg de sjaak ben. B|

Dat is wel erg vaak als, Als de heli, als ze je te pakken hebben.

laatst nog 2 motor agenten zoek gereden op mijn versys, geen heli gezien hoor...
 
Dat is wel erg vaak als, Als de heli, als ze je te pakken hebben.

laatst nog 2 motor agenten zoek gereden op mijn versys, geen heli gezien hoor...

Ja ga daar vooral mee door }) ,ik weet wat er gebeurd als ze je te pakken krijgen,en ik kan je vertellen dat je dan denkt had ik het maar niet gedaan. :W
Het word nog erger als jij door je domme actie een aanrijding veroorzaakt,dan zou je
wensen dat je naar een andere planeet kon verhuizen.
 
Laatst bewerkt:
Ja ga daar vooral mee door }) ,ik weet wat er gebeurd als ze je te pakken krijgen,en ik kan je vertellen dat je dan denkt had ik het maar niet gedaan. :W
Het word nog erger als jij door je domme actie een aanrijding veroorzaakt,dan zou je
wensen dat je naar een andere planeet kon verhuizen.
Je hebt het uitgeprobeerd ?_O-

Reed ooit eens zonder ligt en (had ze niet gezien)
Stop er in 1 keer auto schuin vooor mij : STOP POLITIE.
volgende keer mag je het vragen hoor of ik aan de kant wil.
Ze dachten dat ik voor hun weg fietste _O-
Dat lukt ook echt ><
 
Dat zit er toch in? Namens de belastingbetalers is er gekozen voor de goedkopere fiets op aanschaf, afschrijving en betrouwbaarheid.Als ik invloed zou willen hebben op overheidsuitgaven zou ik liever kijken naar infrastructuur en ICT, niet dit soort futiliteiten als gereedschap.Als de balhoofdhoek allesbepalend zou zijn wel. Maar de balhoofdhoek is slechts 1 factor. Wielbasis, zwaartepunt, voorvork sprong en wielmaten doen ook nog iets in het spel.
Liever dit dan nieuwe flitspalen _O-
 
Nou, nu ben ik dus na een gedegen selectietraject sinds twee weken de eigenaar van een Tracer 700 en ondanks dat hij nog voorzichtig ingereden wordt kan gemeld worden dat het beslist geen sloom hok is.

Tuurlijk, op snelwegen zul je vaak de meerdere moeten erkennen in bv een dikke ZZR, maar zeker binnen de bebouwde kom en ook op secondaire wegen zal je het nog knap lastig hebben.

MT staat voor Master of Torque en dat klopt ook wel. Het ding komt best van z'n plek!
 
Nou, nu ben ik dus na een gedegen selectietraject sinds twee weken de eigenaar van een Tracer 700 en ondanks dat hij nog voorzichtig ingereden wordt kan gemeld worden dat het beslist geen sloom hok is.

Tuurlijk, op snelwegen zul je vaak de meerdere moeten erkennen in bv een dikke ZZR, maar zeker binnen de bebouwde kom en ook op secondaire wegen zal je het nog knap lastig hebben.

MT staat voor Master of Torque en dat klopt ook wel. Het ding komt best van z'n plek!

Dus eigenlijk is het vanaf nu IJzervreter MT,..master of torque. *O*
 
Nou, nu ben ik dus na een gedegen selectietraject sinds twee weken de eigenaar van een Tracer 700 en ondanks dat hij nog voorzichtig ingereden wordt kan gemeld worden dat het beslist geen sloom hok is.

Tuurlijk, op snelwegen zul je vaak de meerdere moeten erkennen in bv een dikke ZZR, maar zeker binnen de bebouwde kom en ook op secondaire wegen zal je het nog knap lastig hebben.

MT staat voor Master of Torque en dat klopt ook wel. Het ding komt best van z'n plek!

Nou,nou nu weer niet overdrijven ,68 Nm :')
123 Nm klinkt beter O-) :t
 
Je hebt het uitgeprobeerd ?_O-

Reed ooit eens zonder ligt en (had ze niet gezien)
Stop er in 1 keer auto schuin vooor mij : STOP POLITIE.
volgende keer mag je het vragen hoor of ik aan de kant wil.
Ze dachten dat ik voor hun weg fietste _O-
Dat lukt ook echt ><

Daar laat ik mij niet over uit ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan