Politie houdt jacht op motorrijders!!!

eve een mededeling ik het uit betrouwbare bron
gehoord dat enkele leden van het team fryske dyken
behoorlijk fan is geworden van de diverse motor-forums
dus ook deze,

Nu zo'n verhaal zonder ook maar de mate van betrouwbaarheid van de bron aan te duiden is totaal nutteloos.. dus als je er iets over kan uitweiden? (jouw broertje van 6 die't bij een vriendje heeft gehoort is GEEN betrouwbare bron)

Voor alle juten hier: catch me if ya can fuckers! whehehe
 
poohbeer....je begrijpt dat ik hier geen namen ga
noemen van politie ambtenaren die mij iets
vertellen over acties die worden gehouden
ze vertellen mij ook niet alles.....

WANTED: })

arend klontje- beweert dat het allemaal de schuld
van het netwerk is en begrijpt niet waar alle
motorrijders waren
nou beste arend die waren op drag races in
drachten en op de ducatie dag op assen
en dit persoon moet het zooitje coordineren
ga maar terug naar de school banken looser

klaas venema- motoragent ik noem dit matennaaier

en dan de helden van de week

klaas stuiver en doede v/d werf- het VW-BORA
team deze personen worden van uitlokking verdacht
ooohhhh.... "deze motorrijder houdt zich aan de
regels laten we hem dan maar wat op drukken"

deze personen zijn ook al eens uit de bocht gevlogen met de bora,

deze laatsten benoem ik dan ook tot loosers van
de week

ik geloof dat ik maar moet stoppen want ik kan wel :r


vraagje aan martin s vertel eens eve hoe ze jouw
hebben gevolgt.....was er ook sprake van uitlokken
 
Laatst bewerkt:
poohbeer....je begrijpt dat ik hier geen namen ga
noemen van politie ambtenaren die mij iets
vertellen over acties die worden gehouden
ze vertellen mij ook niet alles.....
Nee, maar je kan bijvoorbeeld wel zeggen of ze kuisvrouw bij de politie zijn, ze toevallig ergens iets opgevangen hebben van hun achterneef de politieagent, .. dat soort bronwergave vinnik best wel belangrijk aangezien jij nog niet echt betrouwbaar bent als bron voor mij
 
Ze waren niet echt aan het drukken, maar hinderlijk was het wel. Elke lijn die ik reed volgen, en overduidelijk in mijn spiegels blijven rijden.

Op zich had ik er voor kunnen zorgen dat ze mij wel in moesten halen, maar ik was bang dat ze me dan voor "onnodige manouevres oid" zouden pakken.


Message to Darth-Pooh: Your wish is my command my Jedi Master :} :} :} I've succesfully forced (<---woordspeling) ICQ onto my harddrive. :+
 
poohbeer....je begrijpt dat ik hier geen namen ga
noemen van politie ambtenaren die mij iets
vertellen over acties die worden gehouden
ze vertellen mij ook niet alles.....

WANTED: })

arend klontje- beweert dat het allemaal de schuld
van het netwerk is en begrijpt niet waar alle
motorrijders waren
nou beste arend die waren op drag races in
drachten en op de ducatie dag op assen
en dit persoon moet het zooitje coordineren
ga maar terug naar de school banken looser

klaas venema- motoragent ik noem dit matennaaier

en dan de helden van de week

klaas stuiver en doede v/d werf- het VW-BORA
team deze personen worden van uitlokking verdacht
ooohhhh.... "deze motorrijder houdt zich aan de
regels laten we hem dan maar wat op drukken"

deze personen zijn ook al eens uit de bocht gevlogen met de bora,

deze laatsten benoem ik dan ook tot loosers van
de week

ik geloof dat ik maar moet stoppen want ik kan wel :r


vraagje aan martin s vertel eens eve hoe ze jouw
hebben gevolgt.....was er ook sprake van uitlokken
idd ze zijn niet gek, ik heb wel politie gezien onderweg dus hield me aan de snelheid ( tot zekere mate )
En bij het hek van Drachten stonden ze te wachten en reden af en aan elke keer.

een mens is nooit te oud om te leren, ook zij niet |(
 
*kick*

Rev, goeie vakantie gehad??? Welkom terug.
Aangezien jij mede-Fries bent, wilde ik je heel even op dit topic wijzen:

Het is de laatste tijd heel extreem. Bij het pompstation bij Grou stonden ze afgelopen vrijdag met z'n vijven op een rijtje te laseren en verderop stonden een stuk of 6 motoren achter een bord te wachten todat ze een seintje kregen om een van de weg te plukken.

Pas dus goed op!!!!
 
*kick*

Rev, goeie vakantie gehad??? Welkom terug.
Aangezien jij mede-Fries bent, wilde ik je heel even op dit topic wijzen:
Dank je, zag het topic net staan ja.
Vakantie was erg mooi, tenminste lekker gereden in landen waar niet zo achterlijk en zielig wordt gedaan door politie, leve Duitsland en Italie. :}

We weten allemaal dat de politie tegenwoordig een stel laffe belastinginners zijn geworden, ga boeven vangen kindertjes maar dat durven jullie niet zeker. :j Motorrijders NAAIEN is gemakkelijker blijkbaar. :r

En de brutaliteit die die *%&^%&^$ politie heeft is werkelijk te gek voor woorden. Ik kreeg deze week een brief van politie Friesland met een enquete, of ik mijn mening over de dienstverlening van de politie wel wou geven en hoe ik over ze dacht. :?

Heb ik dus gelijk maar ingevuld, jullie kunnen vast wel raden hoe ik dit ongeveer heb ingevuld. }) :+

Zit ik in Italie, zit daar ook een vent van justitie in dat hotel, gelijk een discussie van een half uur mee gehad, maar het was zo'n typische Befehl ist befehl en regels zijn regels gast. |( Werd een vrij felle discussie, wel interessant opzich, maar zoals ik al dacht zijn die gasten compleet gehersenspoeld met hun praatjes van blabla zoveel verkeersdoden, terugdringen van het aantal slachtoffers met zoveel procent blabla. |( :z

Triest beleid, diep en dieptriest. :(
 
Hahah, poohbeer een cop.
Dacht het niet.

Undercover :? ;)

[Jambersmode]
'Koen doet zich voor als GSXR- & Golf2-crasher, maar zonder dat zijn motorvrinden het weten is hij een van de meest beruchte en beste agenten van Belgie. Elke week arresteerd hij tientallen snelheidsduivels die op de autostrade andere weggebruikers in gevaar brengen door op alleen het achterwiel of het voorwiel te rijden.. dit via tips op een motor forum van onze noorderburen, namelijk www.motor-forum.nl ' ;)
[/Jambersmode]
 
spuien maar...die verbale diarree :)
gooi het er maar uit...je kan het :) ;) :)

Dank je, zag het topic net staan ja.
Vakantie was erg mooi, tenminste lekker gereden in landen waar niet zo achterlijk en zielig wordt gedaan door politie, leve Duitsland en Italie. :}

We weten allemaal dat de politie tegenwoordig een stel laffe belastinginners zijn geworden, ga boeven vangen kindertjes maar dat durven jullie niet zeker. :j Motorrijders NAAIEN is gemakkelijker blijkbaar. :r

En de brutaliteit die die *%&^%&^$ politie heeft is werkelijk te gek voor woorden. Ik kreeg deze week een brief van politie Friesland met een enquete, of ik mijn mening over de dienstverlening van de politie wel wou geven en hoe ik over ze dacht. :?

Heb ik dus gelijk maar ingevuld, jullie kunnen vast wel raden hoe ik dit ongeveer heb ingevuld. }) :+

Zit ik in Italie, zit daar ook een vent van justitie in dat hotel, gelijk een discussie van een half uur mee gehad, maar het was zo'n typische Befehl ist befehl en regels zijn regels gast. |( Werd een vrij felle discussie, wel interessant opzich, maar zoals ik al dacht zijn die gasten compleet gehersenspoeld met hun praatjes van blabla zoveel verkeersdoden, terugdringen van het aantal slachtoffers met zoveel procent blabla. |( :z

Triest beleid, diep en dieptriest. :(
 
=================================================

We zijn de lafaards bij politie zat
Zaterdag 1 april 2001: langs de A2 Maastricht - Eindhoven gooit een 22-jarige vrouw een mobiele radar aan stukken nadat ze door toedoen van die radar in een aanrijding verzeild is geraakt.

Zaterdag 1 juni 2002, Burum: een 26-jarige Leeuwarder schopt in een opwelling een radar aan gort. Zondag 9 juni 2002, Almelo: een 52-jarige man vernielt met enkele welgemikte trappen de flitslamp van een snelheidscontroleur. En dat zijn maar enkele incidenten uit de lange reeks.
Zijn wij nou zoveel agressiever geworden? Ik ken de laatstgenoemde heren niet, maar de dame die die Multanova vernielde is toevallig mijn vriendin en daarom weet ik als geen ander dat het een lieve, zachtaardige meid is die absoluut niet gewelddadig is aangelegd. Daarnaast ben ik zelf van nature ook vredelievend, maar toch voel ik regelmatig een griezelig sterke aandrang tot niet nader te specificeren acties als ik de zoveelste lamlendige klootzak op zijn luie reet in de berm zie hangen, terwijl ik net in de krant heb gelezen dat het zoveelste kind het ziekenhuis in kon worden geschopt omdat de politie te weinig mankracht op straat heeft. Ik beschik gelukkig over een grote dosis zelfdiscipline, niettemin heb ik diverse fysieke aanvaringen gehad met de (gelukkig belachelijk slappe) kneuzen die de big brother rotzooi van de overheid moeten bewaken. Vorige week bereikte mij het bericht dat een TTC-forummer die getuige was van een door de politie veroorzaakte aanrijding (zie foto’s onder de kop ‘politie slaat er op los’) en daar foto’s van maakte, slachtoffer werd van mishandeling en vernieling van eigendom door diezelfde politie.

Meer dan zat
De conclusie ligt dan ook voor de hand: Nederland is het zootje losers dat politie heet meer dan zat. Groepsverkrachtingen worden gedoogd, gestolen auto’s staan open en bloot op ‘het kamp’ en wie aangifte van diefstal wil doen, wordt met een kluitje het riet in gestuurd. Maar ondertussen zien de bermen van ’s heeren wegen blauw van de ambtenaren die te laf zijn om een dertienjarige zakkenroller tot de orde te roepen, maar met grote voortvarendheid de hardwerkende burgers (lees: degenen die hun salaris bijeen verdienen) met haast naar hun werk te komen in de bek naaien.
En dat roept agressie op. Ik kan daarom smakelijk lachen om de vernieling van radarapparatuur en zal alles in het werk stellen de ‘daders’ schadeloos te stellen. Jullie verlenen ons allen namelijk een grote dienst.

==============================================

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}


Op dinsdag 11 juni 2002 19:14 schreef fast eddie het volgende:
he poohbeer misschien ben jij ook wel een cop :(

Nee, Pooh is een Belg die altijd een beetje moeilijk moet doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan