Politie is laks en selectief

jaccobird

MF veteraan
26 jun 2002
1.150
135
Ik mot dit toch ff kwijt ik had al geen beste dag vandaag mijn auto in de garage luxe vectra tijdelijk mee ff naar een klantje in de buurt van Raalte is zo'n 2 1/2 uur sturen in dat koekblik, rij ik de rijksweg op blijkt de airco er mee te kappen shit nog 2 uur te gaan :(

Rij ik ergens op de A28 zie ik in de verte politie aankomen, doe dus netjes mijn gordel om en blijf lekker door sturen, gaat er een vrachtwagen inhalen het is dan 9.00 uur daar zit je dan 10 minuten achter tot hij 3 collega's heeft ingehaald, maar ja denk je het is hier tot 10 uur verboden in te halen volgens de borden die we regelmatig passeren dus gaan de heren in die rood witte achter me hem langs de kant zetten.

Dus NIET he gewoon doorrijden die :j :j

Staat er even verder een niet onaardige dame langs de weg met pech en ja hoor in 1 keer van de linkse baan de vluchtsrook op om ff te helpen.

Kijk hier baal ik nou van als ik daar op de motor had gereden met 135 dan had ik geheid een vette prent gehad, maar als je als vrachtwagen chauffeur de diverse verboden in te halen borden negeert dan mag dat weer wel, heren agenten een welgemeend :j :j
 
helemaal mee eens, grote &#^$hekel aan die vrachtwagenchaffeurs die (zonder richting aangeven) die bakken naar links gooien en daar dan 17 minuten blijven touren

afstraffen die hap :(
 
Man gaat een biertje vatten, het is te warm om je druk te maken. Die gasten vonden het waarschijnlijk ook te warm om zich druk te maken om een inhalende vrachtwagens... ;)
 
Was dat gewone politie of verkeerspolitie, ik heb namelijk lang geleden ooit iets gelezen over die 2.
De gewone politieagenten mochten niet op rijkswegen bekeuren ofzo. Weet er verder ook niks van maar inderdaad wel erg krom van die lui.
Maar vaak doen ze helemaal nergens wat op uit, ook niet als je wat te hard rijdt maar ik zou het risico ook niet gaan lopen.
 
Was dat gewone politie of verkeerspolitie, ik heb namelijk lang geleden ooit iets gelezen over die 2.
De gewone politieagenten mochten niet op rijkswegen bekeuren ofzo. Weet er verder ook niks van maar inderdaad wel erg krom van die lui.
Maar vaak doen ze helemaal nergens wat op uit, ook niet als je wat te hard rijdt maar ik zou het risico ook niet gaan lopen.

Was klpd ik denk zelf dat het iets te veel moeite was voor de heren het levert tenslotte maar zo'n 35 Euro op zo'n overtreding.
 
Op maandag 29 juli 2002 21:03 schreef jaccobird het volgende:

Rij ik ergens op de A28 zie ik in de verte politie aankomen, doe dus netjes mijn gordel om......
Daar was je dan rijkelijk laat mee. :?
 
Heb je een mooie vissenkom op je voorhoofd staan *D

Ach.. die wouten zullen het vast wel te warm hebben gehad..
 
En rijkelijk dom: die gordel draag je niet voor oom agent, maar voor jezelf! Het zal oom agent een rotworst wezen dat jij de voorruit eruit kopt! Maar nu zal ik wel morraalridder zijn....


Het is die agent wel een rotzorg, anders gaf die geen prent.

En ja, je bent een moraal ridder. :9
 
En rijkelijk dom: die gordel draag je niet voor oom agent, maar voor jezelf! Het zal oom agent een rotworst wezen dat jij de voorruit eruit kopt! Maar nu zal ik wel morraalridder zijn....

Gelukkig ben ik altijd nog zelf degene die beslist of ik m'n voorruit er uit wil koppen of niet alhoewel dat tegenwoordig met die moderne koekblikken al een hele kunst is met al die balonnen om je heen.
En wie weet ben ik wel zo'n hard-core motor rijder dat ik zelfs in de auto nog mijn helm draag })
 
Terug
Bovenaan Onderaan