Politie (KLPD) discrimineert..

Hmm....nog zo'n "intellectueel"........ :X :X :X

Maar goed... bij de politie hadden ze je misschien wat beter leren spellen????
Ik wil niet lullig doen, maar de laatste keer dat ik aangifte deed stond het proces verbaal VOL met typefouten. Ik heb, om de agente in kwestie niet al te belachelijk te maken, slechts de relevante fouten aangekaart, waarna ze het opnieuw heeft uitgeprint :X En dan ben ik nog niet eens een spellingswonder.
 
Ik wil niet lullig doen, maar de laatste keer dat ik aangifte deed stond het proces verbaal VOL met typefouten. Ik heb, om de agente in kwestie niet al te belachelijk te maken, slechts de relevante fouten aangekaart, waarna ze het opnieuw heeft uitgeprint :X En dan ben ik nog niet eens een spellingswonder.

niks schrijf/type fouten aankaarten. Als je daardoor je boete kan ontlopen....laat ze lekker de tering krijgen. Moeten ze eerst maar eens leren schrijven/typen.
 
Tussen de regels door: "Not in my backyard" principe..

Als er een moordenaar vrij komt door een typ/spelfout is het weer wel schandalig?
 
niks schrijf/type fouten aankaarten. Als je daardoor je boete kan ontlopen....laat ze lekker de tering krijgen. Moeten ze eerst maar eens leren schrijven/typen.
Haha, nee je begrijpt me verkeerd. Mijn R1 was gestolen, dus het was wel in eigenbelang dat het één en ander goed gespeld zou worden ;)
 
KLPD'ers zullen wel een hekel habben aan mensen die schijnheilig doen en niet lekker met het verkeer meerijden.

Waarom bleef je niet gewoon lekker 120 met de rest meerijden, dan had je geen probleem gehad.
Dat deed ik dus, ik reed gewoon mee met de rest, dat is waarom het mij ook zo verbaasde.
 
je heb gewoon mzl..hij had je ook kunnen opkurken voor 30 te hard... :)
Tuurlijk begrijp ik wel dat hij net zo goed had kunnen schrijven, maar wat mij verbaasde is dat ik als motorrijder gewezen wordt op de snelheid terwijl de auto's voor mij dezelfde snelheid hadden.
 
bladiebladie
tegenwoordig is het gewoon makkelijk geld verdienen voor de meeste
bladiebladie

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan