Politie (KLPD) discrimineert..

Venzent

MF'er
21 jul 2004
32
0
Almere
Ik rij vanochtend naar mijn werk via de A1 over de spitsstrook. Ik rij met het verkeer mee, ong. 5-6 auto's voor me en 4-5 auto's achter me. Met z'n allen rijden we 120-130. Op de linkerrijstrook op de A1 naast ons rijdt 300 meter verder een Volvo van de KLPD, de hele stoet rijdt rustig voorbij deze Volvo (incl. ik), ik zie in mijn spiegel hoe hij 3 auto's achter mij in de rij aansluit, ik ga op een gegeven moment 1 rijbaan naar rechts en gelijk komt die tyfusbak links naast me rijden en trekt zijn ooglid naar onder, alsof hij wil zeggen "denk erom he...", hij gaat voor mij rijden, zet zijn bordje met 100 KM aan. Stomverbaasd, zeker aangezien hij op dat moment achter een rij auto's rijdt die dezelfde snelheid hebben. Vervolgens geeft hij gas en rijdt voorbij de rij auto's die ondetussen met 120-130 doorkachelen.......Wat is dit....... :?
 
Vriendelijk groeten en verder niet te druk over maken, de bewuste agent krijgt vanzelf een lintje voor deze heldendaad joh moet je maar denken ;)
 
Aangeven bij het meldpunt discriminatie :+

KLPD blikkers :r

KLPD Bikers :} :} Laatst nog heletijd met een agent meegereden met 150 waar je 100 mocht... Ik haalde hem later in toen hij afsloeg.. en ik werd nog gegroet ook :}

 
ach, ik heb me erbij neergelegd en gedacht dat de persoon in kwestie zo'n relnicht is (zo leek hij wel) die van zijn rugridder van een vriendje geen motor mag kopen en dus jaloers was op die van mij :z
 
KLPD Bikers :} :} Laatst nog heletijd met een agent meegereden met 150 waar je 100 mocht... Ik haalde hem later in toen hij afsloeg.. en ik werd nog gegroet ook :}

Is dat niet link? strax laat ie je ineens stoppen.. 150 waar je 100 mag, pleite rbw.. of zijn ze nog niet zo 'lame' :?
 
Hij moet toch ergens beginnen die KLPDmeneert, dat de topicstarter de pispaal is kan ie dus niet tegen })
 
Hoezo discrimineert die??????
Was je anders dan de andere dan?????
 
KLPD'ers zullen wel een hekel habben aan mensen die schijnheilig doen en niet lekker met het verkeer meerijden.

Waarom bleef je niet gewoon lekker 120 met de rest meerijden, dan had je geen probleem gehad.
 
Fuck tha police!

<macho/puber modus>

Beetje jammer, zo'n reactie. Wees blij dat de politie dus wel oog heeft voor wat wel en niet beboet hoeft te worden. Alternatief is dat je voor elke overtreding een bon krijgt. Dan zou ik deze reactie pas terecht vinden!
 
Heb ik ook eens meegemaakt. Was allang blij dat ik geen boete kreeg. Maar ik snap je punt wel, ik ben ook altijd 'bang' als je meedoet met 'de rest' dat ze de motorrijder eruit pikken i.p.v. één van de auto's.
 
Heb ik ook eens meegemaakt. Was allang blij dat ik geen boete kreeg. Maar ik snap je punt wel, ik ben ook altijd 'bang' als je meedoet met 'de rest' dat ze de motorrijder eruit pikken i.p.v. één van de auto's.
Met 200+ seintje krijgen dat het rustiger kan als een motorwout naast je rijd is ook wel prettig als ie er vandoor speert als jij je aan de snelheid houd op dat moment ;)

Had ook kunnen stoppen....
 
"Tyfusbak", "relnicht", "rugridder" omdat iemand naast je ging rijden???

Ben benieuwd wat je reactie is als je iets écht tegen zit....?????

Hoewel....lamaar....'k wil het eigenlijk niet weten..... :X :X :X
 
Je heb voor die tijd natuurlijk ff geknald en had niet door dat ze je toen al in het vizier hadden ;)
 
Wees blij dat hij je niet met zijn zware wapen van je motor afgeschoten heeft.
Misdadigers die zeker wel 20 km te hard rijden moeten ongenadig zwaar gestraft worden en aan de schandpaal genageld worden.
Als je je rijbewijs hebt hoor je te weten dat 20 km te hard rijden gelijk staat aan het vermoorden van wel bijna 1000 mensen
je mag blij zijn deze agent heeft je het leven gered,want je zag zelf niet in dat je als een moordlustige maniak in de ronte scheurde.

Er worden miljoenen uitgegeven aan "tuig" dat zeker wel 3 kilometer en meer,... te hard raast over onze wegen. Schande
Voordeel is wel dat het ook weer vele honderden miljoenen opleverd.
Zou dat dan toch de drijfveer zijn van mr Spee

En daar kunnen we de tickets van betalen van die coke dealers die we met 3 kilo coke gewoon weer terug sturen op kosten van de staat.
En het verlof regelen van kinderverkrachters die na anderhalve dag cel weer vrijkomen om zich weer aan een ander kind te vergrijpen.
En het hele justitie apparaat geheel verbaast reageerd met " hoe kan dat nou "
we hebben toch niets verkeerd gedaan ?????

Probeer het nou niet te snappen
lukt je toch niet
Als je met al je verstand een pistas nootje kunt vullen kom je achter het antwoord.
Maar dan zou je waarschijnlijk ook bij de Politie werken
 
Laatst bewerkt:
Hmm....nog zo'n "intellectueel"........ :X :X :X

Maar goed... bij de politie hadden ze je misschien wat beter leren spellen????
 
Nee zou mezelf nooit zo door mijn werkgever laten misbruiken.
Een slechte beoordeling of zelfs ontslag,... als je geen vol bonnenboek hebt aan het eind van de maand.

Nee hou de eer aan mezelf
 
ik snap niet eens wat de klpd doet op de snelweg...staan toch al genoeg flitspalen en onnodig linksrijden bestraffen ze toch niet :?
 
Hmm....nog zo'n "intellectueel"........ :X :X :X

Maar goed... bij de politie hadden ze je misschien wat beter leren spellen????

Als ik zo eens zie wat er tegenwoordig bij de politie zit :r

Vroeger was politieman een roeping, tegenwoordig is het gewoon makkelijk geld verdienen voor de meeste.

En je hoeft geen intellectueel te zijn om HET te snappen.

Maar gewoon iemand met boerenverstand ziet dat er niets van klopt.

En de meeste dingen die onze regering laat uitzoeken door dure(vriendjes) buro's kan een kleuter je ook vertellen .

Maar wij zijn maar onbenullen en laten ons lekker naaien :P

ps: het wordt tijd dat we dat kwartje van Kok eens terug krijgen O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan