Politie - M\'n beste vriend?!

Skoezie

MF veteraan
21 mei 2001
7.367
1
Assen
Hier kwam m\'n moeder ineens mee aanzetten. Foto zal een jaar of 20 oud zijn. Heb 2(!) ooms bij de politie en ben dus ong. 20 jaar geleden eens mee geweest naar Driebergen. ff in een Porsche gezeten, rondgekeken in de meldkamer en onderstaande positie aangenomen voor een fotootje. Het zat er dus al vroeg in. Het motorrijden dan ;)

hon-cmx250-86-bikepics-13117.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heheh, je schrok je zeker dood of niet toen je de foto terug zag? ;)

Ik heb ook 2 ooms die smeris zijn, 1 zie ik nooit, de ander wel, en die is dus ook motoragent.. ik probeer nog steeds een politiemotorjas via hem te ritselen, aangezien de oude modellen er toch uitgaan, kan ik er wel eentje krijgen *hoop hoop*.. hij rijd ook als ie geen dienst heeft, op z\'n eigen motor soms met motorjas aan, en dan zie je al die automobilisten zich netjes aan de snelheid houden })
 
Heheh, je schrok je zeker dood of niet toen je de foto terug zag? ;)

Ik heb ook 2 ooms die smeris zijn, 1 zie ik nooit, de ander wel, en die is dus ook motoragent.. ik probeer nog steeds een politiemotorjas via hem te ritselen, aangezien de oude modellen er toch uitgaan, kan ik er wel eentje krijgen *hoop hoop*.. hij rijd ook als ie geen dienst heeft, op z\'n eigen motor soms met motorjas aan, en dan zie je al die automobilisten zich netjes aan de snelheid houden })

en jij --> ow, dat is m\'n oom maar (knal je met +160 voorbij, bij wijze van spreken dan), SHIT, is niet mijn oom... })
 
Heheh, je schrok je zeker dood of niet toen je de foto terug zag? ;)

Ik heb ook 2 ooms die smeris zijn, 1 zie ik nooit, de ander wel, en die is dus ook motoragent.. ik probeer nog steeds een politiemotorjas via hem te ritselen, aangezien de oude modellen er toch uitgaan, kan ik er wel eentje krijgen *hoop hoop*.. hij rijd ook als ie geen dienst heeft, op z\'n eigen motor soms met motorjas aan, en dan zie je al die automobilisten zich netjes aan de snelheid houden })

En de grap is dat ik op dit moment ook zelf nog een sollicitatie bij de politie heb lopen. Als systeembeheerder dan wel, maar dat boeit niet.

Maar idd, toen ik die foto zag dacht ik echt van WTF is dit? Wel geinig en motor-related, dus denk pleur het ff op het forum :) .
 
*memories* :)

Mijn oom is ook al motor-agent...rijdt zelf een Soes SV...toffe kerel :)

Heb geen foto, maar ook vroeger op die dingen gezeten in Driebergen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan