politie @ Megameeting 2004?

Damn...wat voelen jullie je belangrijk :P :+

Als er in mijn werkgebied zo'n aantal motorrijders bij elkaar zouden komen zou ik ook 2 man extra inzet regelen.
Maar niet met de bedoeling zoveel mogelijk bonnen binnen te halen, maar om te zorgen dat alles ordelijk verloopt, dus ook in jullie voordeel.

En ja, er zal vast iemand meelezen die in dat gebied werkt en misschien houden ze alles goed in de gaten, verplaats je eens, zou je dat zelf ook niet doen :?

Gedraag je en have fun, dan gaat alles goed, kan me echt niet voorstellen dat er razzia's gehouden zullen gaan worden, ze hebben wel wat beters te doen. al twijfelen sommige daaraan:j
:^ :^ Helemaal mee eens.
Zolang iedereen zich een beetje gedraagt is er niks aan het handje. Als je gaat lamballen wel, is dat nu zo moeilijk te begrijpen?
En als je met een grote groep motorrijders een gezellige meeting houdt is er niemand die je een strobreed in de weg legt. Kortom, je hebt het als groep helemaal zelf in de hand.
Op zich lijkt het me best wel leuk om eens te komen kijken, alleen ben ik bang dat er dan weer een paar dombo's zijn die het gaan verkl*ten voor de rest.... :X
 
Gaat gezellig naar de meeting en laat andere mede forumleden en ook de agenten onder ons in hun waarde.
Elke bekeuring die je krijgt of hebt gekregen is in 95% van de gevallen gewoon terecht.
Je rijdt zelf te hard, je monteert zelf een niet goedgekeurde uitlaat die teveel herrie maakt en je hebt zelf je papieren niet in orde.
En zo zijn er nog legio voorbeelden op te noemen.
En ja ook ik verzin dan maar weer een gezellig verhaaltje om er onderuit te komen,
lukt dat niet dan heb je dus gewoon pech.

En ja ook ik gaat naar de meeting met de Bos herriepijp eronder. :] :]
 
leo is niet die irritante k#tdwerg, das weer een ander programma , gesponsort door Spee , namelijk wegmisbruikers .

blik op deweg is wel oke .

<knip>
Helemaal mee eens! Blik op de weg rulez big time. Leo is die gast die elke aflevering begint met "dag dames en heren".

[me]Chef heeft altijd koffie klaar staan voor Leo, dus Leo, als je meeleest... ;) [/me]

Die dwerg is André van de Toorn of zoiets, klein opn**kertje. Zal een keer naar hem wijzen, kan ie het zó opblazen dat ie op tv zegt dat er een ware moordaanslag op hem is gepleegd B|
 
Die dwerg is André van de Toorn of zoiets, klein opn**kertje. Zal een keer naar hem wijzen, kan ie het zó opblazen dat ie op tv zegt dat er een ware moordaanslag op hem is gepleegd B|

LOL

Ik geloof dat die sukkel ook eens een meisje(met scooter) bij een rollerbank verlinkt had met zijn opname. Had iets opgemerkt wat de agent door de vingers zag (of niet zag) geloof ik :(
 
LOL

Ik geloof dat die sukkel ook eens een meisje(met scooter) bij een rollerbank verlinkt had met zijn opname. Had iets opgemerkt wat de agent door de vingers zag (of niet zag) geloof ik :(

[offtopic]

Ongeacht het feit dat die man een sukkel is, slaat het nergens op dat je betreffende actie zelf sukkelig vindt. Netzoals alle anderen die dat vonden trouwens B| . Het was een volkomen terechte actie. Omdat het toevallig een meisje was die heel liev kon zeggen "oops, vergeten, hihi O-) ", vind iedereen het erg. Stelletje schijnheiligerds :X

[/offtopic]

Tot zover mijn nuttige bijdrage :o
 
Er is geen politie of politzei die hebben allemaal een moeder en aangezien de politie je beste vriend is, en zeker van hun moeder zitten ze gewoon netjes thuis moederdag te vieren. :r
 
Ja, maar zijn dat niet meer van die 'beleefdheidsbezoekjes'? Zo van "ff m'n bek verbranden aan de koffie zodat ik weg kan, volgens mij is er nog ergens een meeting waar 650 motoren op af komen" :+ .
 
[offtopic]

Ongeacht het feit dat die man een sukkel is, slaat het nergens op dat je betreffende actie zelf sukkelig vindt. Netzoals alle anderen die dat vonden trouwens B| . Het was een volkomen terechte actie. Omdat het toevallig een meisje was die heel liev kon zeggen "oops, vergeten, hihi O-) ", vind iedereen het erg. Stelletje schijnheiligerds :X

[/offtopic]

Tot zover mijn nuttige bijdrage :o

het mocht van mij ook een lelijke gnoom zijn, dat veranderd niets.
 
Terug
Bovenaan Onderaan