politie @ Megameeting 2004?

Wat ze probeert te zeggen is dat je (mits je normaal doet) absoluut niet opvalt daar :) , dus ook je herrie niet. Nee je moet niet al rijdent in je toerenbegrenzer de parkeerplaats op komen wheelyen

sorry lcb, ik laat het je zelf wel oplossen eigenlijk, ik heb gewoon een te grote neus denk ik ;)
Geeft niet hoor.. ;)
Kan net dat extra stukje duidelijkheid geven als een man het ook zegt :P
 
Er zit een bomus aan het bonnen schrijven vast diegene die de meeste bonnen uitschrijft dat jaar krijgt een bonus en de staatskas moet natuurlijk ook nog gespekt worden dus ik zou zeggen tel uit je winst ik kom lekker zonder toch wel of ze er nou zijn of niet ! }) :9
 
Tsk... Alweer een topic over de politie op de megameeting. :z

Wat voelen we ons toch lekker belangrijk met ons allen. :+

Ik gok dat de politie er niet warm of koud van wordt dat we daar een meetinkje hebben. Tuurlijk, ze zullen best het topic gezien hebben en op de hoogte zijn. En ze zullen het best een beetje in de gaten houden. Misschien lopen er zelfs wel agenten rond als ze mensen over hebben (maar dat verwacht ik niet). Maar verder zal het ze worst zijn.

Als je een officieel evenement organiseert waar nog veel meer volk op afkomt, moet je al hemel en aarde bewegen als je graag een paar agenten er bij wilt hebben op zo'n dag. Lijkt me onwaarschijnlijk dat ze nu ineens alle verloven in gaan trekken voor een meetinkje van ons.
 
* B| dat slaat nou weer nergens op




:+
**Zal wel stank voor dank zijn denk ik ;)

*Moet ook niet slaan, maar overkomen!

** Dat krijg je dan heh, met die grote neus van je O-)
Al snap ik niet wat je bedoelt met "zal wel stank voor dank zijn"
 
*Moet ook niet slaan, maar overkomen!

** Dat krijg je dan heh, met die grote neus van je O-)
Al snap ik niet wat je bedoelt met "zal wel stank voor dank zijn"
* dat zou taalkundig weer niet in de zin passen :Dat overkomt nou weer nergens op.

* *D at ik me weer eens met zaken bemoei waar ik me niet mee moet bemoeien.

Nou snap ik het wel omdat je een vrouw bent hoor, dus als je het nu nog niet snapt mag je het gerust nog eens vragen hoor })
 
* dat zou taalkundig weer niet in de zin passen :Dat overkomt nou weer nergens op.

* *D at ik me weer eens met zaken bemoei waar ik me niet mee moet bemoeien.

Nou snap ik wel dat je een vrouw bent hoor, dus als je het nu nog niet snapt mag je het gerust nog eens vragen hoor })

Blaag, tekst bijzetten heh terwijl ik zit te replyen :(

En ik snap je...Knap heh *D

Maar bemoei je maar lekker hoor...vanavond vroeg naar bed en morgen weer fris genoeg om je te bemoeien ;)

Edit:
Excuses voor off topic
 
Ik denk niet dat ze zich daar erg populair mee maken..
Dus willen ze hun imago hier nog verder de grond in drukken,
Vooral gaan bonnen schrijven :+

Het zal wel loslopen :)

Kijk dat je als een debiel gaat rijden.. Eigenschuld dikke bult })
Risico van het vak O-)
 
Zeg, als de politie toch meeleest hier, kunnen ze dan niet effe replyen en een lijstje geven van wat ze wel en niet accepteren. Zo van:

- te veel herrie wel, tenzij de ruiten uit de Mac springen
- tot 50 kmh te hard wel, daarboven niet
- wheelies wel, daarbij met je voorwiel een agent de pet van het hoofd tikken krijg je een gratis overnachting in een pliesiecel

Zo weet iedereen waar ie aan toe is :)
 
Mijn ervaring is dat als jij normaal doet doen de meeste juten dat ook.
Zeker als je motor jongens er tussen heb zitten,, het zijn namelijk ook mensen met gezinnen en gevoelend etc.....

Maar als jij wheely's & stopy's maakt waar lopende mensen zijn of anders gevaarlijk en je heb een voorkomen dat je een ouderwetse branie trapper dan mag je inderdaad rekenen op hun "warme" belangstelling......
En misschien dan ook niet helemaal ontrecht......
 
Als iedereen die het kieken wil uithangen nou ff z'n nummerplaat, merk en type motor, naam en adres wil posten, dan kunnen wij op voorhand al wat werk doen. Zij die reeds weten wat zij gaan doen, mogen dit eveneens posten, graag mét betreffend artikel, dit spaart ons heel wat opzoekingswerk.

Het volledige korps dankt U. B|
 
De politie zal misschien even een kijkje komen nemen, maar geluidsmetingen zoals bij de TT zullen er niet zijn. Simpelweg omdat de organisatie van zo'n grootscheepse controle niet in verhouding staat tot wat ze eruit pakken.

Ik ben wel vaker op meetings geweest met snelle voertuigen en het enige wat de heren doen is er zijn "voor het oog". Dus als het -echt- te gek wordt grijpen ze in. (Wheelien tussen de mensen bijvoorbeeld)

Ik denk soms wel eens dat sommige mensen hier op het forum de pliesie zien als een soort boeman die iedereen wil naaien. Dat is niet zo hoor.. en als er 500 man een hamburger komt happen en een praatje gaan houden.. dan gaat de politie niet moeilijk doen over een sticker of wat teveel geluid.

Kom allemaal nu maar lekker naar de Megameeting, want het wordt beregezellig. En meelezende agenten: Jullie kunnen het beste met de motor komen, een auto neemt zoveel ruimte in.. :)

:^ Precies zo is het, niets meer aan toe te voegen :9
 
Tsk... Alweer een topic over de politie op de megameeting. :z

Wat voelen we ons toch lekker belangrijk met ons allen. :+

Ik gok dat de politie er niet warm of koud van wordt dat we daar een meetinkje hebben. Tuurlijk, ze zullen best het topic gezien hebben en op de hoogte zijn. En ze zullen het best een beetje in de gaten houden. Misschien lopen er zelfs wel agenten rond als ze mensen over hebben (maar dat verwacht ik niet). Maar verder zal het ze worst zijn.

Als je een officieel evenement organiseert waar nog veel meer volk op afkomt, moet je al hemel en aarde bewegen als je graag een paar agenten er bij wilt hebben op zo'n dag. Lijkt me onwaarschijnlijk dat ze nu ineens alle verloven in gaan trekken voor een meetinkje van ons.

Zou best kunnen dat ze undercover een bezoekje brengen... me neefje ging vaak naar koekblik meetings beetje sprinten enzo.. en daar lopen ze dus echt undercover rond.

Daar heeft ome red mooi schijt aan })

















Ik gedraag me gewoon O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan