Politie moet meer boetes uitschrijven !!

Hoe vaak is er eigenlijk zo'n BOA gemolesteerd vraag ik me ineens af...
Hoor daar nooit wat over, toch raar. Je zou verwachten dat dat wel eens voorkomt.
 
Hoe vaak is er eigenlijk zo'n BOA gemolesteerd vraag ik me ineens af...
Hoor daar nooit wat over, toch raar. Je zou verwachten dat dat wel eens voorkomt.
Ik denk niet dat het bijzonder slim is om te doen... je staat immers al met je kenteken op de foto.

8-)
 
niet als je het fotokassie meeneemt na hem gemolesteerd te hebben })
 
Jajajajajaj heb mijn onvrijwillige bijdrage aan het oplossen van het begrotings tekort net binnen, 114 op een 80 weg ergens in de rimboe van flevoland :+ (jaaaaa want flitsen gebeurt voor de veiligheid HAHAHAHA lame nie lachuh :+ )

[me]Thunderer is ff op tuftuf club aan het kijken hoe hij die pleurishonden flink lastig kan maken }) [/me]
 
Allemaal emigreren, dat zal ze leren.

De regering zegt het één maar bedoeld het ander. Euries, daar draait
het allemaal om. Of ze het nou linksom of rechtsom moet halen, halen
doen ze het. Zou deze bekeuringengolf een positieve bijdrage leveren
in het bestrijden van inbraken? Of zinloos geweld? (Bestaat er zinvol
geweld dan?) In mijn woonplaats doen ze het inmiddels als volgt, bij
de standaard controlleplaatsen, daar waar geen gras groeit, worden de
controleurs zelf ook gefotografeerd en al slapende in de krant gezet.
Toffe aktie die ze, RDW, hebben geprobeerd tegen te houden maar dat
lukte ze gelukkig niet.

Kortom, naaien doen ze je toch.
 
Allemaal emigreren, dat zal ze leren.

De regering zegt het één maar bedoeld het ander. Euries, daar draait
het allemaal om. Of ze het nou linksom of rechtsom moet halen, halen
doen ze het. Zou deze bekeuringengolf een positieve bijdrage leveren
in het bestrijden van inbraken? Of zinloos geweld? (Bestaat er zinvol
geweld dan?) In mijn woonplaats doen ze het inmiddels als volgt, bij
de standaard controlleplaatsen, daar waar geen gras groeit, worden de
controleurs zelf ook gefotografeerd en al slapende in de krant gezet.
Toffe aktie die ze, RDW, hebben geprobeerd tegen te houden maar dat
lukte ze gelukkig niet.

Kortom, naaien doen ze je toch.

HEy man wie zegt dat het leven eerlijk is? Je bent nooit goed opgevoed...hoppa heropvoedingskamp in ...Money daar draait het om.... ;) Wat mij betreft niet natuurlijk maarrrre het is verdomde handig...
 
HEy man wie zegt dat het leven eerlijk is? Je bent nooit goed opgevoed...hoppa heropvoedingskamp in ...Money daar draait het om.... ;) Wat mij betreft niet natuurlijk maarrrre het is verdomde handig...

Wat een gezeur :( als iedereen zich netjes aan de regels houd is er helemaal niks aan de hand, regels zijn regels :+





gore #@@@@@@@%$@%$% regering :( :( :( :( de weggebruiker kan weer betalen! Ik betaal gvd al accijns + wegenbelasting en niet zo klein beetje ook :( :( :( !! Laat ze lekker dood vallen in Den Haag... nemen wij het stokje over }) .

Wat was het motto van deze regering ook alweer.... Meer verantwoordelijkheid minder regels!! IK MERKT HET JAH :r :r :r :r Wat een ongelovelijk kutland!!!! Als den haag maar geld ziet, en het liefst van de hardwerkende burger :r
 
Laatst bewerkt:
%#^%^#% Ik KON vanochtend niet eens te hard rijden..al die eikels op de linkerbaan :(
 
Je ziet hier http://www.verkeershandhaving.nl/actueel.php?id=102 onder "overzicht per regio" hoe het aantal boetes in 2003 verdeeld was.
ik heb even een tabelletje gemaakt van het percentage verkeersboetes ten opzichte van alle genoemde bekeuringen:

full


Baksteen, jij zit toch bij de KLPD? :X

70% van alle statistiek is ter plekke verzonnen
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan