Politie moet nog 75000 boetes geven

Laat ze zich gvd eens drukmaken over het feit dat iedereen die in Nederland z'n bek opentrekt wordt afgeslacht !

Nee, veel te gevaarlijk
Dit natuurlijk een ongefundeerde kut opmerking.
Er is notebene een politieagent gewoon geraakt bij het arresteren van de dader.
Dus denk dat ze er zich zeker wel druk om maken.
 
Dit natuurlijk een ongefundeerde kut opmerking.

Owkee, wel een beetje.

Dus denk dat ze er zich zeker wel druk om maken.

Tja, blijft dat je je maar om één ding tegelijk druk kunt maken, en als je druk bezig bent je quotum te halen, kun je niet bezig houden met boeven vangen, of met schiet-oefeningen (zodat hij die vent kon raken voordat hij zelf geraakt werd)
Nee, blijft toch het feit dat er in Nederland meer prioriteit gegeven wordt aan geld binnenhalen op de meest eenvoudige manier.
Ontken dat maar 's
 
Tja, blijft dat je je maar om één ding tegelijk druk kunt maken, en als je druk bezig bent je quotum te halen, kun je niet bezig houden met boeven vangen, of met schiet-oefeningen (zodat hij die vent kon raken voordat hij zelf geraakt werd)

Ontiegelijke domme opmerking..... :Z

:r
 
ligt niet aan de politie zelf het schort aan die *&%$# k*t regering die dit even heb bedacht :r Agent kan dr niet zo veel aan doen, het ligt puur aan het politiek beleid om op een zielige manier het begrotingstekort te dichten. En nog zieliger is om het dan onder het kopje 'veiligheid' te benoemen :r Just my 2 cents
 
Dit natuurlijk een ongefundeerde kut opmerking.
Er is notebene een politieagent gewoon geraakt bij het arresteren van de dader.
Dus denk dat ze er zich zeker wel druk om maken.


Tsja, handelen als het al gebeurd is, als jullie niet zoveel hoefden te controleren op kleine geld opleverenden boete's, kon je misschien meer tijd aan zaken preventief besteden.
 
Ontiegelijke domme opmerking..... :Z

:r

Bedoel je over de schietvaardigheid van de politie?
Het overleven van een vuurgevecht?
Heb jij wel eens zo'n verplichte schietoefening van de politie gezien?
Met name de resultaten 8-)
Misschien ben je ook wel een diender, dan hoef ik je natuurlijk niet meer te vertellen.

Feiten spreken ook voor zich,
enkele weken geleden:
twee agenten proberen een dealer te fouilleren, een wordt neergeschoten (wat deed die ander?) dader ontkomt wordt pas later na een vuurgevecht ongedeerd gearresteerd na nog een agent dood te schieten.

Wat moet ik daarvan zeggen? Klasse ?

Nee, maar hoe ze een radarkast moeten neerzetten weten ze alles van :r
 
Tsja, handelen als het al gebeurd is, als jullie niet zoveel hoefden te controleren op kleine geld opleverenden boete's, kon je misschien meer tijd aan zaken preventief besteden.
Zij niet jullie, want als eerste heb ik niks met de politie te maken en als tweede is controleren op snelheid ook prevetief bezig zijn.
Het bedoeld om ongelukken door een te hoge snelheid en een te laag banksaldo van onze regering te voorkomen.
Ik begrijp dan ook best dat snelheidscontrolles nodig zijn, alleen kan ik me erg kwaad maken op de manier hoe, de willekeur, gemierenneuk en geldklopperij (laat ze elk geval de schijn op houden dat het ze niet om het geld te doen is) :(
 
Gisteren motorles gehad. Zag de politie staan op de weg vanaf de ring richting Osdorp. Dus rij ik later oplettend terug met de auto. Je mag daar 70, prima snelheid daar. Dus je denkt dat ze daar staan te controleren op die aso's die er 100 of harder rijden.
Ik rij dus netjes, zie het bordje vijftig naderen en laat mijn gas los. Je rijdt daar namelijk echt niet met 70 door, want er komt een slinger in de weg, er komt een baan bij en er staat een stoplicht.

En waar staat de politie?

Na het bordje vijftig. Lekker flitsen. Gefeliciteerd hoor.

Nou krijgen die agentjes waarschijnlijk gewoon zo'n klusje toegewezen voor hun dienst. En ze moeten nog heel wat boetes maken natuurlijk.

Maar zouden ze nu werkelijk niet snappen dat ze het maatschappelijk aan het verliezen zijn? Heeft iemand die 60 rijdt nu echt prioriteit boven een stel aso's dat een gezin wegtreitert uit hun huis? Dat levert geen geld op.

Ik val hier geen agent op aan. Die krijgen het van bovenaf ook maar opgedragen (hoewel je natuurlijk kan denken; hiervoor wilde ik geen agent worden...)

Maar echt: er is een verschuiving gaande in de maatschappij en de politie mist de boot.

En hier spreekt iemand die vorig jaar serieus en lang heeft nagedacht om bij de politie te gaan werken. Omdat ik vind dat je als agent ook nuttig werk zou kunnen verrichten.
 
Wat een gelul weer. Het gaat niet om het aantal boetes, dit zijn gewoon richtgetallen die bij de beoogte inzet van personeel normaalgesproken behaald worden. Justitie geeft Politie opdracht een specifieke tijd en aantal controles te doen, en geeft politie daarvoor een bedrag geld om de kosten van personeel en materieel te bekostigen. Geld van de boetes gaat dus naar Justitie. Dus Politie doet gewoon wat hun opgedragen wordt, verder niets, die besluiten en eisen niets. Boetes kun je nooit als quote geven, want als iedereen netjes rijd haal je het nooit. Van mijn mag dit nummer 1003293932 topic over boetes, boetequotes, en Fuck the police i.v.m. controles gewoon weer eens dicht.

Politie chef ontslagen wegens bonnenquota

O-)
 
Ja die regel is er wel maar weet niet precies hoe die luit.maar ze pakken je toch wel als ze willen (teminsten met de auto) :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
 
Goh, eindelijk weer eens een voordeel dat ik dagelijks trein :) Nu alleen niet meer te laat van huis weggaan met de auto. :X
 
We kunnen ze terugpakken die wouten gewoon duidelijk alles afspreken

snelweg iedereen 80 ipv 120
bebouwde kom iedereen 25 ipv 50
buiten bebouwde kom 50 ipv 80

Als iedreen in NL zich aan de regels zou houden een jaar lang dan gaat deze land failliet weet ik zeker
 
10/11/2004
Beloning voor Zeeuwse politiekorps

--------------------------------------------------------------------------------

Het Zeeuwse politiekorps krijgt een
prestatiebeloning van minister Remkes
van Binnenlandse Zaken. Het korps
krijgt de beloning omdat de afspraken
die er zijn gemaakt met de minister
netjes zijn nagekomen.

De afspraken gaan ondermeer over het
aantal uitgedeelde boetes, het aantal
opgepakte verdachten en daling van het
ziekteverzuim. Of ook dit jaar de
doelstellingen worden bereikt is nog
niet duidelijk. De politie moet dit
jaar nog 75.000 boetes uitdelen om aan
de opgelegde 250.000 boetes te komen
 
Bij ons in Pijnacker stonden ze maandag ook te laseren op de Klapwijkseweg. Omdat het op een gegeven moment behoorlijk druk werd (auto's reden op een gegeven moment stapvoets) pakte de politie de spullen in en vertrokken. Maar ze sloten zich niet aan in de rij met langzaam rijdende auto's. Nee, ze reden in hun auto's over het fietspad en vervolgens door een fietstunnel.

Ik maak me toch echt wel kwaad hierhover (weet het: moet het niet doen, lost toch niets op). Ik snap het echt niet: als een auto een paar kilometer te hard rijdt krijgt de bestuurder meteen een prent maar zij rijden vervolgens met hun auto over het fietspad waar op dat moment heel veel kinderen naar school fietsten en vervolgens door een smalle fietstunnel. Over verkeersveiligheid en hypocrytie gesproken.
 
Dat ze meer boetes uitdelen kan je wel merken ja! :(

Ik reed over de pasweg (de weg van Bunde naar Geulle in zuid-limburg). Eerste stuk mag je daar 50, dan ga je bbk uit en mag je 80. Nou op de eerste stuk reed ik 's avonds rustig 50, PRECIES 50 op het streepje. Ik d8 rij maar lekker zo door ze kunnen je nix maken zo.

*****FLITS*****

TERING, van voren geflitst 's avonds is echt fucked up, ik schrok ontiegelijk hard want ik had het HELEMAAL niet verwacht en ik zag eerst 50 meter blauwe sterretjes :P

aan 1 kant blij dat het van voren was, aan andere kant vaag de ze me flitsen als ik 50 op ut streepje reed :? Vorige x dat ik daar geflitst was was ik namelijk nog ff gestopt, hadden ze me geflitst op 58, en dat klopte wel. Maar nu rij ik 50 en flitsen ze me ook:| WTF is dat voor iets.
 
Dat ze meer boetes uitdelen kan je wel merken ja! :(

Ik reed over de pasweg (de weg van Bunde naar Geulle in zuid-limburg). Eerste stuk mag je daar 50, dan ga je bbk uit en mag je 80. Nou op de eerste stuk reed ik 's avonds rustig 50, PRECIES 50 op het streepje. Ik d8 rij maar lekker zo door ze kunnen je nix maken zo.

*****FLITS*****

TERING, van voren geflitst 's avonds is echt fucked up, ik schrok ontiegelijk hard want ik had het HELEMAAL niet verwacht en ik zag eerst 50 meter blauwe sterretjes :P

aan 1 kant blij dat het van voren was, aan andere kant vaag de ze me flitsen als ik 50 op ut streepje reed :? Vorige x dat ik daar geflitst was was ik namelijk nog ff gestopt, hadden ze me geflitst op 58, en dat klopte wel. Maar nu rij ik 50 en flitsen ze me ook:| WTF is dat voor iets.
Jammer dat ze je van voren geflitst hebben, als jij zo stellig bent dat je precies 50 reed zou ik er anders meteen een rechtszaak van gemaakt hebben. Ben benieuwd of dan blijkt dat die flitsers gemanipuleerd worden om een hogere score te behalen...

Of je km-teller klopt niet, maar ook dan zou volgens mij de boete niet doorgaan.


[me]Fastcruiser is ook wel eens (van voren) geflitst terwijl hij op de teller 53 reed... precies zoals hem dat bij de rijopleiding is geleerd.[/me]
 
Jammer dat ze je van voren geflitst hebben, als jij zo stellig bent dat je precies 50 reed zou ik er anders meteen een rechtszaak van gemaakt hebben. Ben benieuwd of dan blijkt dat die flitsers gemanipuleerd worden om een hogere score te behalen...

Of je km-teller klopt niet, maar ook dan zou volgens mij de boete niet doorgaan.


[me]Fastcruiser is ook wel eens (van voren) geflitst terwijl hij op de teller 53 reed... precies zoals hem dat bij de rijopleiding is geleerd.[/me]

Ik reed 110% zeker dat ik 50 reed, echt op het streepje. Want ik wist van de controle en had ze al zien staan die dag.
Ik ging terug van mijn vriendin naar huis, reed ik 30 want iedereen reed daar 30 (duh met die controles) dus ik d8 toen ik naar me vriendin ging doe maar rustig, dus ik reed PRECIES 50 en *FLITS*! En dan schrik je je kapot 's avonds hoor.

Maar ik vond ut errug wazig, ik heb soms al het gevoel dat mijn teller wat afwijkt mjah...
Ik ga us rijden en laat ik m'n pa in z'n auto er achter rijden. Kijke wat die aangeeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan