Politie moet nog 75000 boetes geven

motorfreak

MF veteraan
2 apr 2002
9.663
3
Geersdijk
29/10/2004
De politie Zeeland moet tot eind 2004
nog 75.000 boetes uitdelen voor
snelheidsovertredingen. Met het
Openbaar Ministerie is afgesproken dat
de politie 250.000 snelheids-
bekeuringen zou uitschrijven. Nu staat
de teller op 175.000.

Als de politie kan aantonen dat er
voldoende tijd is besteed aan toezicht
en controle, heeft het niet nakomen
van de afspraak met het OM geen
gevolgen. De politie zal de komende
tijd wel actiever op snelheid
controleren

:( :( :( Domme nog meer controle's hier in Zeeland :( :( :(
 
Hoe kun je nou afspreken hoeveel bonnen je gaat uitschrijven. Hangt toch ook af van het aantal verkeerszondaars???

Nu kun je er dus donder op zeggen dat je vanaf het moment dat je Zeeland binnenrijdt..je gevolgd wordt met de grondrader. 1 km/h te hard = hangen.

doet me beetje denken aan het verhaaltje: barbertje moet hangen. Maakt niet uit wat je zegt/doet..hangen zul je.
 
Als ze je eens aanhouden en je krijgt hoge boete, moet je vragen of ze niet 1 hoge willen geven, maar 10 kleine.
En dat je dan wat korting krijgt. Tikt het wat harder aan.
 
moet je je ff een beetje inhouden.
wel weer dat soort prestatie contact. :X

kreeg pas achteraf te horen dat er iets bestond als trajectcontrole :? en er zullen ook wel flitspalen zijn die ik niet gezien heb

vind het niet echt een prestatie :? maar rij gewoon graag eens door, boetes horen daar dan bij
 
Ik dacht dat er geen trajectcontrole in Zeeland is. alleen op de snelwegen A12 utrecht>gouda en hoofddorp>nieuw vennip? en op de ring rotterdam.
 
Vanaf Zierikzee richting Goes heb je idd de Zeelandbrug die voorzien is van trajektcontrole, zit er al een maand of 4 en zou volgens insiders 2 maanden actief in gebruik zijn.
Als je op de Zeelandbrug rijdt dan kom je naast de rijbaan een soort van hoogwerker tegen............let op want onder de stelling hangt ook een camera.

Hoe dan ook Zeeland is gewaarschuwd, ik heb net een flinke donatie gedaan '(


Te hard rijden kost geld.........tis waar.
 
Zover ik weet is daar geen trajectcontrole, maar ik kom niet vaak in Zeeland. Gewone flits en laser contoles zijn er wel veel in Zeeland.

Overigens alleen veel flitscontroles op de 80 km/h wegen..op de snelweg zie je ze nauwelijks (een HEEL enkel keertje) dus om doorheen te rijden prima..om er te toeren..een crime.
 
En ik maar denken dat er mannen met ballen werken bij de politie , maar ze laten zich mooi een wurg contract om de nek hangen :X :X in de trant van ja baas nee baas
:+ :+ :+
 
Wat een gelul weer. Het gaat niet om het aantal boetes, dit zijn gewoon richtgetallen die bij de beoogte inzet van personeel normaalgesproken behaald worden. Justitie geeft Politie opdracht een specifieke tijd en aantal controles te doen, en geeft politie daarvoor een bedrag geld om de kosten van personeel en materieel te bekostigen. Geld van de boetes gaat dus naar Justitie. Dus Politie doet gewoon wat hun opgedragen wordt, verder niets, die besluiten en eisen niets. Boetes kun je nooit als quote geven, want als iedereen netjes rijd haal je het nooit. Van mijn mag dit nummer 1003293932 topic over boetes, boetequotes, en Fuck the police i.v.m. controles gewoon weer eens dicht.
 
29/10/2004


:( :( :( Domme nog meer controle's hier in Zeeland :( :( :(

Dat word dan flink door werken voor de heren en dames van de verkeers politie zeeland als ze nog ruim 75.000 boetes moeten uitschrijven, in de ongeveer 62 dagen die nog van dit jaar over zijn. :+ Dat is toch al gauw zo'n 1210 boetes per dag...En dat met die anderhalve agent die zeeland rijk is. })

Dat word weer leuk rijden in zeeland de komende tijd. :( Zal er toch even aan denken als ik over twee weken weer naar Vlissingen rijd met het koekblik. B|
 
Overigens alleen veel flitscontroles op de 80 km/h wegen..op de snelweg zie je ze nauwelijks (een HEEL enkel keertje) dus om doorheen te rijden prima..om er te toeren..een crime.
Moet je es iedere week tussen bergen en vliss heen en weer rijden zie je ze overal flitsen :(
Maarre motorfreak bedankt hoor! we zijn gewaarschuwd!
 
Wat een gelul weer. Het gaat niet om het aantal boetes, dit zijn gewoon richtgetallen die bij de beoogte inzet van personeel normaalgesproken behaald worden. Justitie geeft Politie opdracht een specifieke tijd en aantal controles te doen, en geeft politie daarvoor een bedrag geld om de kosten van personeel en materieel te bekostigen. Geld van de boetes gaat dus naar Justitie. Dus Politie doet gewoon wat hun opgedragen wordt, verder niets, die besluiten en eisen niets. Boetes kun je nooit als quote geven, want als iedereen netjes rijd haal je het nooit. Van mijn mag dit nummer 1003293932 topic over boetes, boetequotes, en Fuck the police i.v.m. controles gewoon weer eens dicht.

Maak je niet zo druk man! Hoe het met die politie en quotums allemaal zit laat me koud. Feit is wel dat je je kont niet draaien kan of je ziet verkeerspolitie, een flitspaal,een laser of een bord trajectcontrolle.
Jij irriteer je aan dergelijke topics. Mag een ander zich alstublieft aan andere dingen irriteren ?
 
Kan de politie niet gewoon omgedoopt worden tot BV ?
Hun handelwijze begint toch verdacht veel op een commercieel verhaal te lijken.. :r

(gaan ze mischien ooit wel failliet ....? :+ )
 
Kan de politie niet gewoon omgedoopt worden tot BV ?
Hun handelwijze begint toch verdacht veel op een commercieel verhaal te lijken.. :r

(gaan ze mischien ooit wel failliet ....? :+ )

Als we nou allemaal van onze bike een "Amstel bier-replica" maken dan gooien die jutjes misschien ook een pet over de flitser als we (te snel uiteraard) langs snoeien :9~
 
fijn he.. dat is zo'n beetje 37000 bonnen in een maand.. pak em beet 1200 bonnen per dag, elke dag tot het eind van het jaar. En maar ontkennen dat ze een quotum hebben.. toppie.

Wat een gelul weer. Het gaat niet om het aantal boetes, dit zijn gewoon richtgetallen die bij de beoogte inzet van personeel normaalgesproken behaald worden. Justitie geeft Politie opdracht een specifieke tijd en aantal controles te doen, en geeft politie daarvoor een bedrag geld om de kosten van personeel en materieel te bekostigen. Geld van de boetes gaat dus naar Justitie. Dus Politie doet gewoon wat hun opgedragen wordt, verder niets, die besluiten en eisen niets. Boetes kun je nooit als quote geven, want als iedereen netjes rijd haal je het nooit. Van mijn mag dit nummer 1003293932 topic over boetes, boetequotes, en Fuck the police i.v.m. controles gewoon weer eens dicht.

En toch wordt het gewoon bekend gemaakt dat ze nog zoveel boetes MOETEN uitschrijven. Dus niks gelul. Daarbij vind ik dit niet een fout van de politie, maar van het bestuurlijk apparaat daarboven wat de quota vaststeld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan