Politie neemt foto's in beslag, kan dit zomaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou mooi kut dan.
Ik ga er namelijk vanuit dat er wel wat spectaculaire beelden op de SD kaart staan.

Gelukkig zijn er genoeg getuigen die kunnen staven dat hij zulke acties niet eens kan. Dat ie alleen rechtuit kan rijden.
En dan het liefst met een polyester airbaghesje aan....

:Y

Sterkte mannen. Kan wel eens mis gaan ditte.
 
maar je bent toch wel een beetje onnozel,je moet ook zorgen voor een 2e sd-card, 1 met naaktfoto's en die geef je mee ;) :+ :+
 
Laatst bewerkt:
maar je bent toch wel een beetje onnozel,je moet ook zorgen voor een 2e sd-card, 1 met naaktfoto's en die geef je mee ;) :+ :+

Ja, alleen lastig als ze met 3 man op je vingers staan te kijken wanneer je het kaartje uit de camera trekt :X .

Had anders nog wel een leeg kaartje uit de tas willen pakken maar dat ging dus ook niet.
 
Laatst bewerkt:
Hoihoi, mijn geheugenkaart hebben ze dus in beslag genomen.

Eerst wilden ze dat ik de foto's op de camera liet zien, dat heb ik geweigerd. Toen wilden ze de boel in beslag nemen. Dat weigerde ik eerst ook maar toen kwamen ze met een heel verhaal over waarheidsvinding. Of ze gingen al m'n cameraspullen in beslag nemen (dure camera + lenzen) of ik moest die geheugenkaart meegeven. Dat maar gedaan (ik ga die harrie's niet aan m'n apparatuur laten kutten).. ik wilde wel een bewijs van inbeslagname dus toen heeft die kerel dit vodje geschreven ( :') ):

[afbeelding]

Op grond van de info die tot nu toe verstrekt is lijkt alles volledig rechtmatig verlopen te zijn dan tot nu toe.

Zijn de personalia van de aanwezige motorrijders genoteerd ?
 
Laatst bewerkt:
Op grond van de info die tot nu toe verstrekt is lijkt alles volledig rechtmatig verlopen te zijn dan tot nu toe.

Zijn de personalia van de aanwezige motorrijders genoteerd ?

Nee, er waren verder geen motorrijders (ik had snel mijn motor verstopt omdat ik geen papieren bij me had en ik daar al vaker een prent voor gekregen heb, ik leer snel :') !).
 
Was ook niet nodig verder, ze kennen iedereen wel ondertussen :') .

De agenten die uitstapten tegen mij: Ha! Jij ook weer hier? :+
 
Wat is eigenlijk het probleem? Als er foto's van de omgeving opstaan?
Als er niets belastends opstaat, is er niets aan de hand.
Als er wel wat belastends opstaat: helaas pindakaas, neem het als een vent en ga niet huilen.
 
Wat een sukkel ben je dan, sorry hoor. ALS er al belastend bewijs op die SD kaart had gestaan dan zou ik hem gwn ter plekke defect hebben gemaakt.

Oom agent: Ik neem hem in beslag

Jij: Zet je tanden erop en duw hem krom met je hand. Onbruikbaar dan en weg bewijs. Klaar. Zaak voorbij. Maar nu ben je je eigen graf aan het graven.

Trouwens, jij bent niet verplicht om hem af te geven dus je had hem beter gewoon bij je kunnen houden ;)
 
Wat een sukkel ben je dan, sorry hoor. ALS er al belastend bewijs op die SD kaart had gestaan dan zou ik hem gwn ter plekke defect hebben gemaakt.

Oom agent: Ik neem hem in beslag

Jij: Zet je tanden erop en duw hem krom met je hand. Onbruikbaar dan en weg bewijs. Klaar. Zaak voorbij. Maar nu ben je je eigen graf aan het graven.

Trouwens, jij bent niet verplicht om hem af te geven dus je had hem beter gewoon bij je kunnen houden ;)

Ja, als drie agenten 't tegendeel beweren voor je neus en dreigen ál je dure spullen mee te nemen.. call me sukkel m'n cameraspul is me dierbaar.

Overigens is het een compact-flashkaartje en die zijn vrij onverwoestbaar. Trust me.
 
Laatst bewerkt:
Nee, er waren verder geen motorrijders (ik had snel mijn motor verstopt omdat ik geen papieren bij me had en ik daar al vaker een prent voor gekregen heb, ik leer snel :') !).

_O- _O- _O- _O- _O- _O-

"Nee agent. Ik ga altijd wandelen in mijn leren pakkie. Helm? Weet u wel hoe onveilig het trottoir is tegenwoordig?" :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+
 
Wat is eigenlijk het probleem? Als er foto's van de omgeving opstaan?
Als er niets belastends opstaat, is er niets aan de hand.
Als er wel wat belastends opstaat: helaas pindakaas, neem het als een vent en ga niet huilen.
De vraag in deze is niet: staat er iets belastends op, maar mág de kaart zomaar in beslag genomen worden...
Valt af en toe niet mee om te lezen... :')
 
Wat is eigenlijk het probleem? Als er foto's van de omgeving opstaan?
Als er niets belastends opstaat, is er niets aan de hand.
Als er wel wat belastends opstaat: helaas pindakaas, neem het als een vent en ga niet huilen.

Kom jij weer hier trollen :') ?
 
Wat is eigenlijk het probleem? Als er foto's van de omgeving opstaan?
Als er niets belastends opstaat, is er niets aan de hand.
Als er wel wat belastends opstaat: helaas pindakaas, neem het als een vent en ga niet huilen.

Zie je wel??? Huil huil, grien grien '( '( '(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan