Politie op donker rode BMW's

ieniemienie

Die hard MF'er
11 mrt 2002
440
0
Wageningen
Joepie ik heb eindelijk mijn motor terug.
Vandaag dus maar eens even gaan rijden. Maar wat zag mijn oog daar..........
Twee donker rode BMW's met agenten erop. En even verder weer één en nog één.
Zij reden op de A28 en A1 in de omgeving van knooppunt Hoevelaken.
Ik denk dat alle mensen die richting TT gaan de komende dagen even op die rode duiveltjes moet gaan letten. Ze houden de weg richting Zwolle goed in het oog!

Oogjes open en gas even dicht.
 
Viel me wel op dat het vanmiddag op weg van Hoogeveen naar Assen wemelde van de motormuizen. Niet 1 flitspost gezien btw, dat viel me dan wel weer reuze mee... Maar een ieder die naar Assen gaat, ff goed uit je doppen kijken idd.
 
Ik moest vanmiddag in Assen zijn, niet voor de TT... Druk met motoren op de weg :) :) :)

Geen pliesie gezien, heb dan ook lekker doorgegast... Wilde nog wel ff rondje om het circuit maken, maar het was te druk.
 
BMW's moet je gewoon niet vertrouwen. :P

Maarreh, rijdt hier in de buurt ook al tijden zo'n rode BMW rond, is ook een agent.
 
Viel me wel op dat het vanmiddag op weg van Hoogeveen naar Assen wemelde van de motormuizen. Niet 1 flitspost gezien btw, dat viel me dan wel weer reuze mee... Maar een ieder die naar Assen gaat, ff goed uit je doppen kijken idd.

Dan heb je niet goed uitgekeken, s'morgens stonden ze richting Assen, en op de terugweg richting de andere kant natuurlijk. :(
 
Dan heb je niet goed uitgekeken, s'morgens stonden ze richting Assen, en op de terugweg richting de andere kant natuurlijk. :(

180/190 was best goed te doen op de A28... zelf geprobeerd... Wel extra me spiegels in de gaten gehouden, maar serieus, geen cops gezien.
 
Joepie ik heb eindelijk mijn motor terug.
Vandaag dus maar eens even gaan rijden. Maar wat zag mijn oog daar..........
Twee donker rode BMW's met agenten erop. En even verder weer één en nog één.
Zij reden op de A28 en A1 in de omgeving van knooppunt Hoevelaken.
Ik denk dat alle mensen die richting TT gaan de komende dagen even op die rode duiveltjes moet gaan letten. Ze houden de weg richting Zwolle goed in het oog!

Oogjes open en gas even dicht.
en jij trok ff een wheelie?
werd aangehouden en schudde je mooie blonde haren onder de helm vandaan....de agent zag dat...en viel voor de charme van een vrouw die motor rijd en je mocht doorrijden? ;)
 
en jij trok ff een wheelie?
werd aangehouden en schudde je mooie blonde haren onder de helm vandaan....de agent zag dat...en viel voor de charme van een vrouw die motor rijd en je mocht doorrijden? ;)

Nou NEEE, niet echt mijn stijl. Ik zag ze op tijd dus hoefde niet te stoppen.
Maar ik moet gelijk toegeven dat ik een keer moest stoppen omdat ik behoorlijk te hard reed, maar de agent gaf me geen bon omdat hij het wel grappig vond een vrouw op een motor.
En ik zeg dan natuurlijk niet dat ik niet van positieve discriminatie houd en een bon wil!
 
Terug
Bovenaan Onderaan