Politie raadseltje

volgaerne... is ie een juut,... ruud?


Nee, heeft een voorkeur voor het rijden over stoepjes...

B.T.W. gisteren ook een flinke preek van een motoragent gehad.
Vloog een beetje hard over een grachtenbruggetje waarbij beide wielen van de grond kwamen
(nee, niet met jou velgen GuZ ;) ).
Toevallig stond hij om het hoekje en zag mij voorbij komen vliegen.

Volkomen terecht gezeur over mogelijk overstekende stonede toeristen, geen remweg bla bla bla...

"Je zou eens een rijvaardigheidstraining moeten volgen" zei hij...

Nou...toevallig heb ik dit en dit en dat gedaan.
"Je bent toch geen collega he?"
"Nee, dat nooit!"
Dank u en tot ziens...
 
Je had toch gewoon kunnen zeggen dat je wilde parkeren (gedogen ze tenslotte) en je later bedacht (je was je boterhammen met kaas vergeten). :)
 
hier een fotootje van de situatie

full


weet je pa al wat, Ruud?

Bijlage: kruispuntfotos.jpg
 
Laatst bewerkt:
de borden op de foto geven een laden en lossen mogelijkheid. maar dat houd niet automatisch in dat het een voetpad is, ook gezien het feit dat de laad en los strook gescheiden wordt door 'bollen'. als er was gemeld dat je misbruik maakte van de laad en los strook dan klopt het.

door rood licht rijden lijkt mij niet confrom de weg indeling.
 
de borden op de foto geven een laden en lossen mogelijkheid. maar dat houd niet automatisch in dat het een voetpad is, ook gezien het feit dat de laad en los strook gescheiden wordt door 'bollen'. als er was gemeld dat je misbruik maakte van de laad en los strook dan klopt het.

door rood licht rijden lijkt mij niet confrom de weg indeling.

Is idd zo te zien een laad/loszone, dus toegankelijk voor motorvoertuigen. Staat geen geslotenverklaring voor motorvoertuigen op twee wielen. Lijkt me typisch gevalletje van succesvol in beroep gaan!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan